"Chagi... Jom la gi tido.... " rayu jimin.. "Kejap laa oppa gi la tido dulu nanti chagi follow. Lagipun chagi ada banya kerja laa" balas jihyo. "Alaaa esok pon boleh kan setakat nak kira-kira ni jaaa.. Jom laa oppa tak nak tido sorang-sorang. Nanti kalau hantu kopek datang macam mana? Kalau hantu kopek tu culik oppa macam mana? Chagi jugak kan yang nak nangis" ugut jimin. "Haishh oppa ni esok chagi kena bangun awal laa. Esok nak gi check stok dekat cafe." balas jihyo tanpa memandang jimin. Tangannya ligat menekan kekunci yang berada di kalkulator itu.. "Okay la kalau macam tu.. Keja lebih penting daripada suami kann.. Tak pe la saya boleh tido sorang-sorang kalau awak nak gi tido bilik tetamu oun boleh.. Tak payah tidur dengan saya" kata jimin. Tiada senyuman di wajah jimin. Jihyo mula tersedar apabila nama panggilan mereka sudah bertukar. "Oppa bukan chagi tak nak tido dengan oppa chagi cuma ada banyak keja laa" kata jihyo dengan nada cuba memujuk.
Tanpa memandang jihyo, jimin terus melangkah naik ke bilik. "Oppa!!" panggil jihyo. 'Haish budak pendek ni la kan aku cepuk sebijik baru tau' monolog jihyo. Lantas keja-keja nya di tinggalkan di atas meja dan kakinya terus melangkah naik ke bilik. Selepas membuka pintu bilik jihyo melihat kearah jimin yang tidur membelakangi dia. "Oppaaaaa" panggil jihyo manja. Jihyo mendekatkan badannya dengan badan jimin. "Jangan la marah chagi.. Please.... Tengok chagi dah tak buat keja dahh" kata jihyo namun jimin hanya buat tak tahu.. Alahhh oppa cakap laa jangan buat chagi macam nii" rayu jihyo.. Jimin menarik selimut melepasi kepalanya.. "Okay tak pe kita tengok sapa menang" kata jihyo sinis. Selimut jimin jihyo tarik.. Terkejut jimin dibuatnya.. Jihyo memanjat badan jimin dan duduk diatas perut jimin. "Jangan marah chagi" kata jihyo lembut sambil tengannya memegang pipi pau jimin. Di cium segenap wajah jimin. "Apa chagi tengah buat ni?" tanya jimin serius. "Chagi tengah pujuk husband chagi la tak nampak ke" kata jihyo lalu turun daripada badan jimin. "Kenapa turun" tanya jimin lagi. "Saja ka chagi kan berat" kata jihyo sambil tersengih. "Haaa sedar pun ingat tak tau" kata jimin nakal. "Berat je pun bukan gemuk tak pe" kata jihyo selamba.. "Eh eh eh.. Kalau chagi berat tu maknanya chagi gemuk. Apa la tu pon tak tau" kata jimin sinis. "Amboi sedap nya mulut cakap orang gemuk. Yang dia tu tak sedar ke pipi dah terkeluar perut dah kedepan sixpad pon dah nak hilang" balas jihyo tak nak kalah. "Alaa oppa tak pe sebab oppa gemuk ke kurus ke tetap comel. Chagi ada apa je" balas jimin tak nak kalah. "Chagi tak cute pun kalau chagi panggil woo bin mesti dia datang balik ann seingat chagi haritu woo bin ada kasi nombor fon baru dia dekat chagi time dia datang lawat oppa dekat hospital kejap nak cari" kata jihyo selamba. Berubah terus air muka jimin apabila mendengar jihyo nenyebut nama lelaki itu.. "Kalau chagi call dia oppa tak kan cakap dengan chagi dah lepas ni" ugut jimin. "Tak pe woo bin OPPA kan ada." kata jihyo sambil menekankan perkataan oppa itu.. "Don't u dare chagi" kata jimin lalu menarik jihyo sehingga kepala jihyo terhantuk di dadanya.. "Auchh sakit siak" kata jihyo. "Kalau chagi call dia nanti oppa dera baru chagi tau" ugut jimin lagi.. "Kenapa tak kasi chagi call woo bin?? Oppa jeles ehh" usik jihyo. "Sapa tak jeles kalau bini dia nak gi pikat lelaki lain. Orang gila pun jeles ni kan pulak oppa lagi la jeles" kata jimin lalu menarik jihyo kedala pelukannya.. "Orang gurau ja lahh. Orang tak de pun nombor fon woo bin dia tak kasi pun dekat chagi nombor fon baru dia." kata jihyo lalu meletakkan kepalanya didada jimin. "Janji ehh chagi tak kan cari woo bin balik??" kata jimin. "Mestilah buat apaa chagi nak cari woo bin kalau chagi dah jumpa jantung hati chagi" kata jihyo manja. "Alololo sweetnya isteri sapa la ni" kata jimin sambil menggosok rambut jihyo. "Isteri woo bin" kata jihyo nakal. "Yahhh!!" marah jimin lalu mengetuk kepala jihyo.. "Auch.. Lek ahh gurau-gurau je" kata jihyo sambil menggosok kepalanya.
"Haaa jangan main-main" ugut jimin. "Yeye saya song jihyo isteri kepada park jimin." kata jihyo sambil membuat muka menyampah. "Haaa muka tu dah kenapa.. Minta kiss ke" tanya jimin nakal. "Tak nak kiss nak hug je" kata jihyo lalu memeluk jimin laju "tak nak kiss ke??" soal jimin manja. "Tak nak. Oppa busuk tak mandi dari balik keja lagi kann" kata jihyo.. "Alaa mandi je pun.. Buat teruk.." kata jimin menyampah.. "Jangan buat muka mintak penampar boleh tak pergi mandi sekarang!" arah jihyo tegas. "Okay-okay.. But.. " jimin sengaja membuat ayat tergantung. "But apa lagi!" tanya jihyo sambil berckak pinggang. "But chagi kena teman oppa" kata jimin lalu dengan pantas jimin mengangkat jihyo masuk ke tandas.. "Yahhh!!! Park jimin!!!!!" jerit jihyo terkejut..
Real end~~
Okay first. Thank you you all
Second trump dah buat pengumuman yang dia nak jadikan baitulmaqdis sebaga kota israel. Saya sebagai manusia meminta supaya kita sama2 berdoa untuk palestin.
Secara rasminya Donald Trump mengumumkan Baitul Maqdis sebagai ibu Kota IsraelPenaklukan Baitulmuqaddis
" Daripada Auf b. Malik r.a., katanya, "Rasulullah S.A.W telah bersabda:"Aku menghitung enam perkara menjelang hari kiamat." Baginda menyebutkan satu daripadanya, iaitu penaklukan Baitulmuqaddis." - Sahih Bukhari[1]Allahuakbar, penghujung dunia semakin dekat. Perbanyakkan ibadah kepada Allah dan banyakkan membaca Surah Al Kahfi setiap hari jumaat. Jika tidak mampu membaca habis, baca lah 10 ayat terawal dan 10 ayat terakhir.
Sebarkan, mungkin ini merupakan saham akhirat untuk membantu kita di akhirat kelak. Dari Allah kita datang dari Allah juga kita dikembalikan.
YOU ARE READING
FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]
FanfictionWho knows that a girl with a stone heart can fall in love. And a man who were not believe in love can fall in love with a boyish girl. Jihyo who own a famous cafe once spil a coffee at a stranger and thats how the love story started.