Jihyo dan jimin pulang kerumah mummy dan daddy jihyo setelah semalaman menetap di hotel.. "Hai pengantin baru.. Macam mana malam pertama" sapa tuan song. Muka jihyo bertukar merah apabila tuan song bertanyakan soalan itu.. "Apa la daddy ni!!" marah jihyo kepada daddynya. "Alololo daddy gurau ja lah.. Korang dah makan malam ke" tanya tuan song kepada jimin dan jihyo. "Belum la daddy. Tadi jihyo ni sibuk sangat nak balik" adu jimin kepada bapak mertuanya. "Apalah jiji ni.. Bukan pandai nak jaga suami.. Dah jom makan." kata puan song yang tetiba muncul dari dapur. "Jom daddy pon dah lapar ni" kata tuan song dan terus menarik tangan jimin ke meja makan. "Daddy dapat menantu terus lupa jihyo kan" kata ihyo yang sedang merajuk kerana daddynya lebih memilih jimin daripada jihyo. "Alahh jiji dah besarkan." kata tuan song selamba.
Jihyo terus berjalan melepasi daddynya dan jimin.. "Jiji tak nak kawan dengan korang" kata jihyo lalu mencebik tanda merajuk. "Daddy tak kisah sebab daddy dah ada kawan" kata daddy jihyo lalu menarik kerusi nak duduk di meja makan.. Jimin pula menarik kerusi yang bersebelahan dengan jihyo. "Pergi la duduk dengan daddy" kata jihyo merajuk. "Dengan daddy pon nak merajuk lawak la chagi ni" kata jimin lalu mencuit hidung jihyo..
Selesai mereka makan jihyo Dan jimin masuk kedalam bilik.. "Pergi lah mandi" Kata jihyo kerana rimas dengan jimin Yang sedang memeluknya. "Kejap lagi oppa mandi la. Oppa rindu lahh" kata jimin manja. "Eleh bukannya jiji duduk dekat bulan pon nak rindu-rindu bagai.. Orang duduk dekat tepi pon rindu" kata jihyo. "Jiji oppa nak tanya something nii" kata jimin sambil melihat kedalam mata jihyo.. Nak tanya apa.." soal jihyo pula.. "Ermm jiji free tak esok" tanya jimin.. "Free la.. Kenapa" tanya jihyo.. "Esok oppa nak bawak jiji pergi ke satu tempat.." kata jimin.. "Tempat tu kat mna" tanya jihyo.. "Ada lahh" kata jimin.. "Apa nama tempat tuu" tanya jihyo lagi.. "Ada lahhhh.. Jiji sabar je lahhh" kata jimin sambil mencuit hidung jihyo.. "Ish tak suka lah macam nii.." kata jihyo pura-pura merajuk.. "Alolololo.. Jangan la merajuk.. Nnti tak surprise laaa baby ku sayang" kata jimin.. "Surprise tak surprise pergi mandi nuhh.. Bucuk eiuuu" kata jihyo sambil menutup hidungnya.. "Busuk-busuk pon orang tu sayangg" kata jimin lalu mencium pipu jihyo.. "Eiii dah la busuk pastu nak cium-cium orang" kata jihyo.. "Jomm" kata jimin.. "Pergi mana" tanya jihyo blur "mandi la sayanggg" kata jimin lalu mendukung jihyo.. "Park jiminnnn" jerit jihyo.. Namun terlambat kerana jimin sudah pun meletakkannya dalam tab mandi dan masuk bersamanya.. "Ishh budak ni kann" marah jihyo.. "Budak manaa" tanya jimin nakal. "Ni budak nii" kata jihyo sambil menjuihkan mulutnya kearah jimin.. "Kiss kang baru tahu.." ugut jimin. "Kiss la tak kisah" kata jihyo.. Tanpa menunggu sesaat jimin terus mengucup lembut bibir jihyo.. Jihyo terkejut namun dia membalas juga ciuman itu..
Skip~
Jihyo bersiap-siap untuk keluar bersama jimin.. Dia mengenakan sehelai dress berwarna biru laut paras lutut.. "Hello gorgeous.." Sapa jimin lalu memeluk jihyo daripada belakang.. "Hmm.. How do I look" Tanya jihyo malu-malu.. "Nice and beautiful" kata jimin lalu mencium ubun-unun jihyo.. "Let's go" Kata jimin kepada jihyo.. "OK" Kata jihyo lalu mencapai hand bag Gucci nya ituu.. Jimin mengenggam erat tangan jihyo ke kereta jimin..
Setibanya di sebuah rumah jimin menghentikan keretanya..
Kagum jihyo melihat rumah itu.. "Rumah sapa tu jimin" tanya jihyo.. "Rumah kita" kata jimin.. Jihyo kelihatan terkeduu.. "Ni rumah kita chagi.. Cantik takk" tanya jimin. "Cantiknyaa" kata jihyo teruja... "Jom masukk" kata jimin lalu menarik tubuh jihyo mengikutinya. "Wahhhh" kata jihyo ketika dia memasuki ruang tamu rumah itu.
Rekaannya sangat menarik hati jihyo. " jomm ikut oppa" kata jimin. Dia berjalan menaiki tangga dan membuka salah satu pintu dihadapannya. Jihyo hanya mengikuti dari belakang... "Omgg... So nice" kata jihyo teruja apabila terlihat bilik tidur yang cantik tersusun rapi..
"Bila kita akan tinggal sini" tanya jihyo teruja.... "Sekarang jugak la chagi.. " kata jimin dan dia menarik jihyo untuk berbaring keatas katil itu... "Ni je yang oppa mampu buat untuk jiji" kata jimin. "Ni bukan setakat mampu.. Malah melebihi jangkaan chagi" kata jihyo lalu mengusap pipi jimin.. "Saranghae oppa" kata jihyo lembut.. "Nak goda oppa ke apa nii" tanya jimin.. "Ish dia ni rosak mood la.. " kata jihyo... " alololo my baby.." kata jimin manja lalu mencium bibir jihyo berkali-kali.. "Nado saranghae chagi" kata jimin menggoda..Tbc~
#abaikan typo..
#mati idea
#mood koyak
#sedih
#apa2 ja lahh 😂
YOU ARE READING
FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]
FanfictionWho knows that a girl with a stone heart can fall in love. And a man who were not believe in love can fall in love with a boyish girl. Jihyo who own a famous cafe once spil a coffee at a stranger and thats how the love story started.