Seorang wanita sedang berjalan kehulu kehilir bersama selaras pistol di tangannya. "Aku takkan biarkan korang bahagia.. Aku akan pastikan aku dapat apa yang aku nak." kata perempuan berwajah sinis itu. "Aku sanggup buat apa saja.. Membunuh pun aku sanggup janji aku dapat hak aku" kata perempuan itu bersama gelak tawa yang seperti psyco.
JIMIN sedang bersandar di sofa manakala jihyo pula sedang mengunci dirinya di dalam tandas. "Jiji keluar la.. Sampai bila awak nak duduk dalam tu.. We need to talk" panggil jimin lembut.. "Saya takkan keluar selagi awak tak keluar daripada bilik ni!!" jerit jihyo.. "Tak nak.. Saya nak tidur dengan awak.. Saya rindu nak peluk awak." kata jimin..
"Pergilah peluk suzy awak tuu... Hari tu bukan main lagi jerkah-jerkah saya macam binatang" kata jihyo.. Tersentap jimin dibuatnya.. "I'm sorry.. Tapi oppa tak de niat pon nak buat macam tu.. Opp.. " kata-kata jimin terhenti apabila jihyo laju memintas percakapanya.. "Tak payah nak berlakon baik lah.. Kalau kau syang kan aku mesti kau dah cari aku since first time aku keluar dari rumah tu!!!" kata jihyo dengan nada yang tinggi..
"Saya cuma nak bagi awak ruang untuk awak berfikir... Saya tak salah.. Saya.... " jimin kelihalangan kata-kata. "See awak pon tak mampu untuk bercakap benar. Dah la jimin.. Aku penat la dengan penipuan kau ni" kata jihyo.. Tanpa sedar jihyo membuka pintu tandas tersebut. Jimin pantas menerpa kearah jihyo.. "Jangan dekat" kata jihyo mendatar. "Saya minta maaf saya" "tuk tuk tuk" pintu bilik diketuk..
Jihyo membuka pintu bilik tersebut. "Macam mana kau boleh datang sini" tanya jihyo terkejut. "Thanks to you husband yang hensem tu lahh.. I follow dia dari seoul tapi dia sikit pon tak perasan" kata suzy gedik..
"Apa kau nak" tanya jihyo dingin. "Aku nak bunuh kau la bodoh!" jerit suzy.. "Kau gila ke" tanya jihyo terkejut. Pistol yang berada ditangan terus di acukan ke arah jihyo.. Suzy tersenyim sinis. "apa Kata-kata terakhir sebelum kau mampus" tanya suzy girang.. "Jangan kacau wife aku!!" tempik jimin dari belakang .. "Wah hero kita pon ada.. Mesti u nak tengok sweet heart you ni mati kan" tanya suzy teruja.. Dimata jihyo dan jimin suzy tak ubah seperti orang gila..
"Jangan libat kan dia suzy" kata jimin yang berada diantara jihyo dan suzy. "Tak.. Dya yang ambik you daripada I. Dia yang masuk campur urusan kita" kata suzy dengan nada psyco... "Sekarang say bye-bye to your hubby jihyo" kata suzy kepada jihyo.. Jihyo memandang jimin kosong.. Jantungnya berdegup pantas apabila melihat jimin memberi isyarat kepadanya supaya lari dari situ.. "Owhh kau tak de kata-kata terakhir.. Baguss.. Senang sikit kerja aku" kata suzy sambil tersenyum sinis...
Picu ditarik perlahan.. "Bang" jimin sempat menghalang jihyo terkaku apabila jimin menolak tangan suzy keatas sehingga tertembak siling hotel itu.. Jiran-jiran di sebelah keluar kerana terkejut.. Ada yang sedang menelefon polis... "Kau!" marah suzy kepada jimin.. Terjadi lah adegan tarik menarik... "Lepas la bodoh" marah jimin kepada suzy.. "You lepassss" kata suzy kembali... "Bang" satu tembakan terlepas tanpa sengaja terkejut jihyo dibuat nyaa... "Oppa!!!!" jerit jihyo apabila jimin sudah terbaring di atas lantai... Jihyo berlari lalu memangku kepala jimin.. "No oppa open your eyes" panggil jihyo...
Suzy sudah ketakutan.. Siren polis kedengaran.. Terus suzy berlari kearah tangga.. Namun tindakkan nya salah apabila pihak polis sedang berada disitu... Dia terus memanjat tangga menuju ke rooftop hotel itu.. Langkahnya dikejar oleh polis...
Tbc~
Lepas trial pt3 saya smbung balik nohh.. Time ni kena fokus luu.. Tngah fkir nak bagi jimin mati ka tak.. Hehehehehe.. Tunggu lahh 27 atau 28 ni saya datang balik.... BYE LOVE U GUYS 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]
FanfictionWho knows that a girl with a stone heart can fall in love. And a man who were not believe in love can fall in love with a boyish girl. Jihyo who own a famous cafe once spil a coffee at a stranger and thats how the love story started.