CHAPTER27:NERVOUS!!

584 50 6
                                    

Jimin kelihatan sangat-sangat berdebar-debar. Jantungnya seakan hendak terkeluar dari badan. "Jimin" panggil omma nya. "Omma chimchim takut la omma" kata jimin manja lalu memeluk ommanya. "Ala chimchim ni tu pon nak takut. Rilek je." kata puan park sambil mengusap belakang badan jimin. "Omma jihyo cantik tak" tanya jimin tak tahu malu. "Cantik gila. Omma pun terkedu tengok dia tadi. Kalau la omma ni lelaki dah lama dah omma culik jihyo tu" kata omma jimin main-main. "Nasib baik omma perempuan kan. Kalau tak masuk dalam newspaper pengantin perempuan di culik semasa hari perkahwinan." kata jimin. Rasa berdebarnya makin hilang.

Manakala dibilik lain jihyo sedang bergambar bersama dengan tetamu yang datang. "Cantik kan pengantin perempuan tu. Lepas tu sopan. Bertuah betul la jimin tu" Kata salah sorang tetamu Yang hadir. Jihyo Yang terdengar bisikan itu menjadi tersipu-sipu malu. "Okay sekarang masa untuk pengantin perempuan masuk kedalam dewan" kata seorang perempuan Yang ditugaskan untuk menjaga pengantin perempuan. Jihyo kelihatan gugup tapi dia kuatkan dirinya.. Dia diiringi sampai ke pintu gerbang dewan itu lalu pengacara menguumkan ketibaan dia. "Tuan-tuan dan puan-puan sekarang tiba masanya untuk pengantin perempuan masuk sambil diiringi oleh bapanya. " kata pengacara itu lalu jihyo memaut tangan daddynya lalu berjalan diatas laluan yang disediakan. "Daddy jihyo takut" bisik jihyo kepada daddynya. "Tarik nafas sayang. Jangan fikir banyak-banyak. Daddy dulu macam ni la jugak dengan mummy" kata daddy jihyo kepada jihyo. Sampai ditempat dimana daddy jihyo perlu melepaskan jihyo kepada jimin daddy jihyo mencium dahi jihyo. "Daddy always love you honey" bisik daddy jihyo. "I love you more daddy." kata jihyo lalu dia mencium pipi daddynya. "Jaga puteri daddy baik-baik jimin" kata daddy jihyo kepada jimin. "Jimin janji daddy jimin akan jaga dia macam mana jimin jafa omma selama ni" kata jimin lalu memeluk tuan song. Selepas daddy jihyo turun jihyo dan jimin jalan ke paderi. Selepas membaca ikrar perkahwinan jinin dan jihyo sudah sah menjadi suami isteri.. "You may kiss the bride now" kata paderi itu. Jimin merenung mata jihyo lalu mencium bibir jihyo dengan lembut.. "I love you chagi" kata jimin lalu mencium jihyo sekali lagi. Semua tetamu bertepuk tangan meraikan pasangan pengantin baru itu.

Skip~

Seharian melayan tetamu jihyo dan jimin masuk kedalam hotel yang ditempah. Jihyo sedang duduk di birai katil terkejut apabila melihat jimin yang hanya memakai tuala sahaja. Jihyo terus mengalihkan kepalanya kearah lain.. 'Adoii abs dya lawoo.. Auch tergoda' kata jihyo dalam hatinya. "Jiji tengok la oppa" kata jimin lalu berhalan kearah jihyo yang sudah memerah mukanya. "Ji...ermm.. Jiji na.. Nk mandi" kata jihyo terketar ketar mengundang tawa dibibir jimin. "Pergi la oppa tunggu" kata jimin lembut.. Tanpa berlengah jihyo terus memecut masuk kedalam tandas.. Seusai jihyo mandi dia baru perasan yang dia lupa bawak tuala.. "Babi time ni jugak la kau nak lupa bawak tuala syaiton.." kata jihyo lalu mengetuk kepalanya sendiri.. "Adoii macam mana aku nak buat nii" kata jihyo sambil berjalan ulang alik dari kiri ke kanan.. "Jiji kenapa lama sangat tu!! " jerit jimin dari luar.. "Emm nak buat macam mana!!!!!!  Erhhh xpe la dah halal kann keluar je laa" kata jihyo lalu membuka kunci pintu tandas.. Dia menutup tubuhuhnya menggunakan kain tuala kecil yang disediakan oleh pihak hotel
Jimin yang sedang minum air tersembur apabila terlihat jihyo yang kelihatan super seksi itu.. "Chagi kalau oppa nak minta sesuatu jiji janji tau yang jiji akan bagi apa yang oppa minta nii" kata jimin perlahan. "Apa dia" tanya jihyo yang masih sedaya upaya menutup tubuhnya. "Oppa nak your body" kata jimin menggoda. Baru jihyo sedar yang jimin masih bertuala. "Bo... Boleh bu.. But opp.. " kata-kata jihyo terhenti apabila jimin mencium bibirnya LALUUU BERMULALAH AKSI 18++++++

SKIP~

Jihyo terjaga kerana badannya terasa sejuk. Dia kembali teringatkan peristiwa semalam terus memerah muka dia.. Dia terkejut kerana badan jimin bergerak. Namun matanya tidak terbuka itu menunjukkan bahawa jimin masih tidur. Jihyo mengambil peluang untuk mencium dahi jimin lalu turun ke bibirnya.. "I love you" kata jihyo perlahan.. "I love you more" kata jimin membuatkan jihyo terkejut belum sempat jihyo hendak membuka mulut jimin terlebih dahulu mencium bibir jihyo..

TBC

MAAF LA LAMA XUPDATE SEBAB SIBUK BERAYA. PADAHAL DOK UMAH JAA.😂
BTW SELAMAT BERHARI RAYA WALAUPUN LAMBAT WISH. TPI XPA RAYAKAN SEBULAN 😂
NAK TAMAT DAH CERITA NI SO AMPA BERSABAQ JA LAH..
LOVE YOU 😘💞

FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]Where stories live. Discover now