CHAPTER22:MAMPUS

531 46 2
                                    

Suasana menjadi tegang buat seketika.. "Kau nak apa datang sini hahhh" tanya jimin memecahkan keheningan. "Aku datang sini sebab aku nak ambik balik hak aku" kat woo bin tak tahu malu. "Apa hak yang kau ada dekat sini" kata jimin lagi.. "Aku nak balik jihyo. Dia tu hak aku." kata-kata woo bin itu membuatkan jimin tersenyum sinis. "Hahahaha.. Tolong la wei dulu kau sendiri yang buang dia macam sampah sekarang terhegeh-hegeh nak kan dia balik. Macam tak de maruah" kata jimin kasar.. Jihyo daripada tadi duduk ditepi jimin sambil memegang tangan jimin erat. "Dulu aku silap. Sekarang aku datang nak baiki semuanya.. Aku nak jihyo aku balik. Kau tak de hak nak halang aku. Demi jihyo aku sanggup ketepikan maruah aku" kata woo bin berani.. "Tolong la bro. Jihyo sekarang dah bahagia dengan aku. Kitorang dah dapat restu ibu bapa kami dah.. Kami mungkin akan kahwin tak lama lagi. So aku mintak sangat dekat kau pergi dari hidup kami" kata jimin dengan nada lebih lembut.

"Aku tak kisah. Kalau setakat restu tu aku tak kisah. Sama ada diorang restu ke tak aku tetap nak jihyo." kata woo bin dengan mata yang memerah. "Aku dah tak sayangkan kau woo bin. Aku hanya cintakan jimin seorang dan aku tak nak kembali dekat kau. Kau tak kan boleh tandingi jimin. Walau apa pon aku tak kan tinggalkan jimin." kata jihyo yang disedari tidak membuka mulutnya dari tadi.. "No jiji.. I know that you still love me." kata woo bin seperti sedang sangat terdesak. "Jangan jadi gila woo bin. Aku dah lupakan kau. Kau hanyalah masa lalu aku dan aku tak kan ulang kembali masa lalu aku dan menderita buat kali kedua." kata jihyo sambil mengeratkan lagi pegangan tangan nya di lengan jimin.. "No jihyo.. Saya janji saya akan jaga awak. Saya tak kan sia2kan awak lagi.. Please jiji give me one last chance" kata woo bin sambil merayu.. Jimin sudah tiada kesabaran lagi lalu menghubungi security.. "Pergi mampus la kau punya one last chance.. Blah laa.. Aku tak nak kau kacau hidup aku dengan jihyo lagi.. Berapa kali kau nak aku cakap benda yang sama hahhh!! Kau ni tak faham bahasa ka apa?! Ataupun kau nak aku kahwin dulu dengan jihyo baru kau tak kan kacau kitorang.." kata jimin.. Sesungguhnya dia sudah berasa seperti hendak membunuh sahaja manusia yang sedang berasa di hadapannya itu..

Security menarik woo bin dengan kasar. "Lepas kan aku lah bodoh. Aku belum selesai lagi dengan jimin park jimin!! Aku akan pastikan aku dapatkan hak aku!! " jerit woo bin.. Selepas itu bayangan woo bin sudah pun hilang daripada pandangan mereka..


"Jihyoo.. " panggil jimin perlahan "yaa" jawab jihyo sambil memandang lantai.. "Are you sure that you don't love him at all" tanya jimin serius.. "Yes i'm sure. Btw i have you already. I don't need him in my life again. I hate him so much. And i really want to forget all about him" kata jihyo lagi serius. " but he really love you. Don't you see that.. I'm afraid that you will change your mind.. I afraid that you might left me and go back to him." Kata jimin bersama air mata. Dia sangat takut kehilangan jihyo. Dia tak sanggup hidup tanpa jihyo.."saya janji jimin. Apa yang jadi pon saya tetap takkan tinggalkan awak kecuali tuhan yang putus kan untuk kita berpisah.. Saya sayangka awak sepenuh hati saya.. Dan saya tak nak hidup tanpa awak jimin." kata jihyo.. Sekarang kedua-dua mereka sudah pon menangis tersedu-sedu.. "Jihyo apa pun yang jadi awak tetap milik saya.. Saranghae song jihyo." kata jimin lalu mencium dahi jihyo.. "Janji dengan saya yang awak takkan jumpa dengan tiang elektrik tu lagi.. Saya tak suka" kata jimin. "Saya song jihyo berjanji takkan berjumpa dengan mana-mana tiang elektrik yang bergerak macam tadi dan saya akan setia kepada lelaki pendek yang bernama park jimin seorang sahaja" kata jihyo acah-acah mengangkat tangan nya seperti membaca ikrar. "Amboi-amboi seenak abc je kau cakap aku pendek.. Sini kau. Kalau aku dapat kau aku kiss sejuta kali" kata jimin. Jihyo yang sudah pun berlari keluar itu ketawa mengekek...

Tbc~

FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]Where stories live. Discover now