"Oppa bukak la mataaa" rayu jihyo sambil menepuk pipi jimin.. "Cha...gi. Op.. Oppa mi.. Mintak ma. af se. sebab dah lukakn hati chagi.." kata jimin terketar ketar tangannya mengusap tangan jihyo yang berada di atas wajahnya. Darah memenuhi lantai itu.. "Oppa jangan cakap macam tuu" kata jihyo bersama air mata... "Saaakit" ujar jimin.. "Sabar ehh oppa diorang dah call ambulance kejap lagi sampai la oppa jangan tidur tau..bukak mata" kata jihyo lagiii sambil menangis
SUZY sampai di rooftop hotel itu namun nasibnya malang kerana dia di kepung oleh polis.. "Cik sila ikut kami ke balai." kata polis itu.. "Aku tak nak!! Aku cuma nak jimin. Korang tolong la pergi dari sini." kata suzy macam orang gila. "Tak boleh cik.. Lebih baik cik patuh dengan arahan kami" kata polis itu.. "Daripada pergi balai lebih baik aku mati!" jeritnya kuat.. Dengan secara tiba-tiba suzy ternampak pintu rooftop itu tidak di tutup.. Dia mula berlari kearah itu namun nasib tidak menyebelahinya apabila ada seorang polis berjaya menahannya.. Tangannya direntap kasar kakinya melangkah ke belakang namun wajah nya tetap memendang ke polis tersebut.. Pistol ditanganya di hala kan ke badan polis itu dan "bangg" tembakan di lepaskan tanpa teragak-agak.. "Hahahahahaha.. Mampus kau" kata suzy sinis.. Namun tiba-tiba dia teringatkan kembali kejadian dimana dia menembak jimin.. "Tak aku tak bunuh dia.. Sapa yang suruh dia kacau aku" kata suzy sambil memegang kepalanya.. Polis yang dihadapan nya tidak di pedulikan.. "I love you park jimin." kata suzy sambil menekup mukannya.. Polis melihat suzy yang hilang kawalan itu mula bertindak.. Perlahan-lahan mereka menghampiri suzy.. Namun suzya tersedar dia mula berlari kearah hujung bangunan. "Jangan dekat!!!" jerit suzy.. "Cikk bertenang!!" jerit polis itu.. "Hahahahaha.. Aku nak ikut jimin pergi syurga" kata suzy... "Cikkk!!!!!" jerit polis itu apabila suzy sudah berada di hujung bangunan.. Sipi-sipa ja nak jatuh.. "Aku harap aku dapat jumpa jimin" kata suzy lalu membiarkan dirinya jatuh seperti daun kekeringan..
Jimin sudah dibawa ke hospital namun jihyo dikabarkan bahawa peluru itu telah terkena peparu jimin.. Keadaannya sangat tenat.. Sudah dua jam jihyo menanti di ruang menunggu kerana jimin sedang di bedah.. Air matanya tidak henti-henti menyimbah bumi. "Aku banyak dosa dengan jimin.. Ya tuhan tolong la jangan ambil nyawa dia.. Aku tak sanggup kehilangan dia.. Aku terlalu sayangkan dia tuhan." Kata jihyo dalam tersedu-sedu... "Puan.." Panggil seseorang daripada belakang.. "Doktor macam mana suami saya doktor" tanya jihyo.. "Syukur suami puan selamat tapi keadaannya masih kritikal.. Kita tak tahu bila dia boleh sedar" kata doktor tersebut.. "Buat masa sekarang kami masuh perlu memantau keadaan tuan park" kata doctor tersebut.. "Baik lahh" kata jihyo sambil menangis.. "Puan boleh lawat suami puan lepas kami pindahkan dia ke ruangan ICU" kata doctor itu lagi.. "Terima kasih doctor.." kata jihyo.. "Sama-sama puan" kata doctor lelaki yang sudah separuh abad itu...
"Oppa" panggil jihyo sayu.. Air matanya sudah mula bertakung... "Kenapa oppa halang pompuan tuu. Kenapa oppa tak biarkan je" kata jihyo air matanya tumpah lagi.. "Oppa jiji promise yang jiji akan tetap setia di samping oppa.. Remember this ok. I'm with you till forever.." kata jihyo sambil mengucup lembut dahi jimin.. Sedang jihyo melayan perasaan telefonnya nyaring berbunyi.. "Hello" sapa jihyo dengan nada lembut.. "Hello kami dari balai polis seoul ingin memberitahu puan bahaya wanita yang menembak tuan jimin sudah meninggal dunia.. Dia bunuh diri dengan melompat daripada rooftop hotel" kata kata polis itu benar-benar mengejutkan nya.. "Oh god" kata jihyo terkejut.. Talian dimati kan.. "Oppa orang yang tembak oppa dah tak de.. Dia bunuh diri" kata jihyo perlahan.. "Jihyoooo" panggil seseorang.. "Awak?!" kata jihyo terkejut..
Tbc~
Haluuuu im back.. Hahahahahahahahahahahaa trial betul2 buat aku jadi Gila.. Sampai nak botak pala aku dok pikiaq jawapan.. Pt3 betoi2 xtau la aku jadi macam mna.. Dgan math pon aku hentam macam apatah.. Memang mati lah aku 😶 BTW chapter ni hnya mengambil masa 1 jam ja nk buat.. Hahahah exited pnya pasai 😂
YOU ARE READING
FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]
FanfictionWho knows that a girl with a stone heart can fall in love. And a man who were not believe in love can fall in love with a boyish girl. Jihyo who own a famous cafe once spil a coffee at a stranger and thats how the love story started.