Jihyo memandang milly yang sedang makan makanannya yang gelojoh.. "Sorry mummy lupa nak kasi milly makan tadi pagi" kata jihyo sambil mengusap lembut kepala milly.
"Jiji!! Datang sini kejap!" laung jimin yang berada di tingkat atas. "Kejap la orang tengah kasi Milly makan ni!" marah jihyo.. "Alahhh cepat la sikit.. Oppa rindu nii" kata jihyo manja. Mata jihyo terlihat jimin yang bersandar di pemegang tangga. "Jangan mengada ehh.. Oppa dah besar dah kann" kata jihyo tegas. "Alorhh hmm tak mo kawan.. Oppa nak pindah rumah!" kata jimin sambil memuncungkan bibirnya tanda merajuk.
"Eleh nak pindah-pindah pulak. Ingat sikit eh awak tu dah tua. Jangan nak buat perangai macam ni... Haish macam mana lah suzy boleh cinta mati dengan awak" kata jihyo sambil berpeluk tubuh.. "Saya kan hensem,macho, seksi, cute. Semua ada.. Awak bertuah tau sebab dapat suami yang cukup pakej macam saya ni.. Nasib baik saya bawak awak pergi amusement park tu kan. kalau tak melepas la awak.." Kata jimin bangga.. "Eleh. saya yang siram air dekat awak hari tu. Kalau bukan sebab saya mesti kita tak kan kahwin tau" kata jihyo berlagak.
"Jangan riak. Kalau bukan sebab saya yang masuk cafe awak rak de maknanya awak boleh jadi jodoh saya" kata jimin riak. "Hek eleh poyo lebih. Ketuk pakai sudu baru tau" kata jihyo sambil menggulingkan matanya.. "Jiji ingat tak janji kita pagi tadi" kata jimin. Mood sudah bertukar manja.. 'Aduh macam mana ni.. Tak kan dia nak tuntut janji projek tuu' monolog jihyo sorang-sorang. "Ja.. Janji a.. Apa ehh" tanya jihyo pura-pura lupa.. "Jangan nak lari ehh.. Nak saya angkat ke" tanya jimin nakal... "Erm. Sekarangkan petang lagi.. Tunggu la malam nanti.. I'll give you anything that you want" kata jihyo menggoda..
Skip~
Sekarang sudah menunjukkan pukul 9 malam. Jihyo resah memikirkan tenrang perjanjiannya bersama jimin. Jihyo yang sudah memakai baju dress jarang serta pendek itu berjalan kehulu kehilir.. "Meow!" jimin membuat bunyi kucing.. Mula jihyo sudah memerah. "God please help me" kata jihyo.. "Cepat la chagi.. Oppa tunggu nii" kata jimin menggoda. "Kejap lah tengah mencari kekuatan ni.. Saya malu lah" kata jihyo dari dalam tandas. "Ok I'll waiting for you.." kata jimin.. Tiga minit kemudian "KILK" bunyi pintu tandas dibuka.. "I'm ready" kata jihyo malu..
Jimin mendekati jihyo yang kelihatan sungguh menggoda pada malam itu. "I LOVE U" bisik jimin ketelinga jihyo. "I LOVE U TOO" balas jihyo lalu bertindak berani dengan mencium bibir jimin lembut.. "TUPP" lampu bilik tidur sudah pun ditutup. Maka berlangsung lah hal rumah tangga diorang........
Tbc~
Collaboration with my bestie2 at school..
1.AINA SYAHIRA
2.SUYANA.
3.NATASYA AYUNI.
4.FARAH#hiatus selepas mengpublish 3 chapter lagi... Besa la bdak pt3 apa bleh buat.. Lepas ni presentation geo pulak. Pastu listening la bagai pulak..
#reda ja lah..
#dakpt3
#tunggu3chapterlagitau
#forever
#jomstudysama2
#sayabudak baik
*TDOQ LU ARHH..😪*
*NUR AINA NATASHA GILA😁 *
*TAK MO PT3😡*
YOU ARE READING
FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]
FanfictionWho knows that a girl with a stone heart can fall in love. And a man who were not believe in love can fall in love with a boyish girl. Jihyo who own a famous cafe once spil a coffee at a stranger and thats how the love story started.