[Sem arhhh👆 😍😍]
Jimin pov
"Lepas la tangan aku.. Jijik kau tau tak!!" kata aku meluat.. "Ala you ni jangan la garang sangat dengan I. Btw you buat apa kat sini" kata suzy gedik. "Aku datang sini nak beli kerta kenapa. Kau tak nampak ke yang aq tengah pegang kereta dalam plastik nihh." jawab aku sambil menghalakan biskut yang dipegang aku ke depa muka dia .
"Ni biskut la you. You nihh biskut dengan kereta pon tak kenal" kata dia manja.. 'Eii oerempuan nih malas la aku nak layan' selepas itu aku terus meninggalkan suzy di situ.. "You!! " jerit suzy apabila melihat aku yang sudah melangkah kedalam kereta.
Kemudian dia terkedek-kedek berlari kearah kereta aku. Namun, dia lambat kerana aku terlebih dahulu menekan minyak dan meninggalkan dia yang terjerit-jerit memanggil aku.
Apabila aku tiba dirumah aku terkejut apabila melihat jungkook yang menerpa kearah aku seperti kanak-kanak tak cukup akal. "Hyung kenapa lambat sangat. Tau tak dah lama kookie tunggu hyung kat sini.. Dah la sejuk, lapar pulak tuu.. Hemm mana biskut yang kookie pesan tuu" kata dia panjang lebar.. "Kookie nih tak sabar betul laa.. Hyung baru sampai kan.. Biar la hyung rehat kejap.. Biskut kookie ada ja dekat sini." kata aku sambil memberi biskut kepada jungkook.. "Btw kookie hutang hyung satu perkara" kata jimin dengan nada yang agak tegas. "Apa yang kookie hutang dengan hyung. Setahu kookie, kookie tak pernah pon berhutang dengan hyung." kata jungkook blur
"Kookie dah ganggu saat berharga hyung dengan someone tau tak! ". "Maksud hyung saat bahagia tu apa." Kata jungkook lagi "dah la take de apa-apa pon. Bye hyung nak pergi tidur. Cakap lama-lama dengan kookie ni pon bukan boleh buat apa pon." kata aku selamba dan aku berjalan melangkah ke arah bilik aku..
Skip~
Selepas kerja aku membuat keputusan untuk pergi ke cafe jihyo. Semalam aku tak sempat untuk meminta maaf dengan betul. .
Aku memasuki cafe tersebut lalu aku mata aku meliar mencari jihyo. Namun batang hidungnya pon tidak kelihatan. Aku ternampak pekerja jihyo yang sedang berdiri di hadapan kaunter pembayaran "maaf boleh saya tanya song jihyo ada tak" tanya aku sopan. "Owhh cik jihyo ada dekat dalam pejabat dia.. Encik nak saya panggil kan dia ke" kata pekerja itu sopan.. "Ermm tak payah la biar saya je yang pergi panggil dia" kata aku. Kemudian aku pergi menuju kearah bilik jihyo yang terletak di sedut belakang kaunter.
Aku membuka pintu bilik itu dan aku melihat jihyo yang sedang sibuk membaca. Dia sangat fokus sampai aku masuk dalam bilik dia ni pon dia tak perasan.
"Hai chagi" kata aku gembira.. Jihyo kelihatan terkejut apabila melihat aku memasuki bilik ini. "Apa awak buat kat sini.. Bukan ke awak patut pergi kerja ke" tanya dia blur "sekarang dah pukul 6 setengah dah chagi. Time pejabat dah habis. So oppa ambik keputusan untuk datang sini tengok chagi. Kot-kot la tengah merajuk lagi.. Maklumlah kan oppa ni bukan sapa-sapa dalam hidup chagi.." kata aku mula membuat nada sedih. "Saya dah maafkan awak lah.. Btw awak nak minum apa-apa ke saya boleh tolong ambikkan.." kata jihyo yang sudah mula berdiri dan menghampiri aku di muka pintu. "Oppa tak nak apa-apa pon" kata aku yang dah mula menarik tangan jihyo Mendekati sofa yang berhampiran. "Owhh btw sekarang chagi perlu panggil oppa dengan panggilan oppa kalau tak oppa kiss chagi sebagai denda." aku mula mengugut..
Aku sudah duduk di atas sofa tersebut namun jihyo kelihatab seperti patung pula. Aku kemudian merentap tangan jihyo sehingga kan dia terduduk di atas paha aku.. "A..apa awak buat nii" tanya dia dengan muka yang merah bak tomato.
Cupp.. Satu ciuman mendarat di atas pipi kanan jihyo.. "Kan oppa dah cakap jihyo kna pnggil oppa dekat oppa" kata aku tegas.. Aku kemudian melingkarkan kedua belah tangan aku di pinggang jihyo. "Call me oppa now.. Kalau tak oppa kiss dekat tempat lain pulak" kata aku dengan nada byungtae.. "Eii jangan harap laa.. Aw..oppa lepaskan la jihyo.. Jihyo nak pergi ambik air jap.. Please" kata jihyo sambil membuat agyeo..
"Kiss oppa dulu baru boleh pergi." jihyo kelihatan sedikit terkejut.. "Alaa.. Jihyo nak cepat la oppa." kata jihyo manja.. "No oppa nak kiss dulu baru oppa lepas.." kata aku manja jugak.
Jihyo kelihatan sedikit teragak-agak. Namun dia perlahan-lahan mendekati bibirnya kearah pipi kiri aku. Ketika itu aku mengambil kesempatan lalu mengalihkan muka aku ke arah muka jihyo tindakkan itu telah menyebabkan bibir kami bersentuhan..
Jihyo terperanjat lalu menolak dada aku dab menyebabkan ciuman kami terlerai.. "Ermm chagu pkai lipbalm perisa strawberry.. Sedap" papp satu tamparan kuat mendarat tepat di atas dada aku.. Jihyo kemudian berjaya melepaskan diri dan berlari ke arah muka pintu.. "Oppa nak minum apa" tanya jihyo.. "Oppa nak latte +chagi boleh" kata aku manja ."in your dream la oppa" kata jihyo kemudian keluar dari bilik itu.
End pov
Jihyo keluar dari bilik itu kemudian dia pergi ke arah dapur cafe untuk menyediakan latte yang dipesan jimin.
Tiba-tiba pekerja jihyo datang "boss ada orang nak jumpa boss. Dya tunggu dekat meja nombor 10." kata pekerja dia. "Lelaki ke perempuan " tanya jihyo. "Lelaki boss. Dya tinggi, putih, orangnya pon hensem." kata dia lagi
'Sapa yang nak jumpa aku.. Setahu aku, aku tak pernah ada kawan lelaki yang lain selain jimin..
Tbc~
YOU ARE READING
FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]
FanficWho knows that a girl with a stone heart can fall in love. And a man who were not believe in love can fall in love with a boyish girl. Jihyo who own a famous cafe once spil a coffee at a stranger and thats how the love story started.