Justin'in ağzından
omzuma değen elle arkamı döndüm.
ben:Lou??
Lou: selam Bieber!
ben: meraba.
Lou: sen neden burdasın?
ben: sen ne için burdaysan bende onun için burdayım.
Lou: ne yani??! sen okuyo musun?
ben: evet bok kafalı. bunda şaşırılacak ne var?
Lou: senin üniversite okuyacağın hiç aklıma gelmezdi Bieber. Senin gibi bir Playboy'un.
ben: ne yani Playboy'lar üniversite okuyamaz mı?
Lou'nun verecek cevabı olmadığından konuyu değiştirdi. kazandığım zafer için gülümsedim.
Lou: vaayy yanındaki güzellik de kim?
bileğini tutup sıktım.
ben:doğru hitaplar kullan!
Lou:tamam dostum . senin kızın olduğunu bilmiyordum.
ben:evet.
Lou:Isabella'dan sonra bir daha olmaz sanmıştım. Selam! ben Louis ama bana Lou de lütfen.
Serra:bende Serra.
Lou: Justin seni çok seviyor Serra.
Serra: bunu birkaç saniye içerisinde nasıl anladın?
Lou: Justin'e seni sorduğumda kullandığım hitaptan dolayı sinirlendi. bunu en son Isabella için yapmıştı. sen- yanlış anlama- tek bir gecelik eğlendiği bir sürtük olsaydın sana güzellik dememe aldırmaz hatta "biraz da sen eğlen" der ve arkasına bakmadan giderdi.
Serra:anladım. çok zekisin gerçekten.
Lou: dostum Isabella'yı özlüyor musun?
ben:böyle saçma sorular soracaksan siktir git Lou.
Serra: hayır Justin. bu saçma bir soru değildi. cevabını bende merak ediyorum.
ben:Serra sen Isabella'yı mı kıskanıyorsun?
Serra: ne alakası var? bir sorunun cevabını merak ettim diye illa ki ölmüş bir insanı mı kıskancam?
Lou:tamam çocuklar sakin olu.....
Serra ve ben: KAPA ÇENENİ!
Lou: en iyisi ben derse giriyim. sonra görüşürüz.
Lou herşeyi boka çevirip hızla kaçtı.
Serra: evet Justin. cevabını merak ediyorum demiştim.
ben: Serra bebeğim bak, Isabella öldü ve onun hakkında konuşmak istemiyorum hatta unutmak istiyorum ama lanet olası hayatım onu öldürdüğüm için Isabella'yı bana her zaman hatırlatıyor ve ben çok büyük vicdan azabı çekiyorum. tamam itiraf ediyorum onu özledim ama seninle yeni temiz bir sayfa açtım ben. artık benim için sadece sen varsın. Isabella'yı kıskanmış olabilirsin. bunu anlarım çünkü biri seninle olduğum zamanlarda birileri sürekli eski bir sevgilinden bahsetse kafayı yerdim ben....
Serra: o zaman beni anlıyorsun ha? insanlar sürekli ben yanındayken Isabella'dan bahsediyor. ve buna artık tahammül edemiyorum. bazen soruyorum kendime. "acaba Justin beni de Isabella kadar seviyor mudur?" diye. cevabından korkuyorum. evet Isabella senin aşkı tattığın ilk insandı. onunla evlenecektiniz ama o öldü.
uzun bir sessizlik oldu. söylediği şeyle boğazıma düğümler atmıştı. konuşamıyordum.bana döndü. gözleri dolmuştu. gülümseyerek
Serra: istersen ben.... ben aradan çekilebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionGenç adamın içindeki canavar kükrüyor, onu tüketmekle tehdit ediyordu; en sonunda, yılların çağrısı o gece cevabını buldu. Güzel, masum bir kız ona cevap verdi, karanlığına ışık oldu. Onun tutkusu cesareti ve masumiyeti genç adamın içinde uzun süred...