18. Bölüm kurtuluş

14.7K 361 22
                                    

Justinin agzindan

arkamda Serra'nın olduğunu gördüm.fısıldayarak

ben:Serra ne sikim yapıyosun?!!? sana gelmemeni söylemiştim.

Serra:ya sana bişey olursa?

ben:bana bişey olmaz.-ki eğer olursa sana da olur.

Serra:nasıl bana....

elimle Serra'nın ağzını kapattım çünkü hırsızı görmüştüm. çekmeceleri karıştırıyordu. silahı tutması için Serra'ya uzattım.

ben:sana söylediğim an bunu kullan.

kafasını olumlu anlamda salladı. korkmuştu sanırım.

bir. iki. üç!!!!

Serra'nın dilinden

tanrım! Justin resmen böğürerek hırsızın üzerine atladı. karnına oturdu ve deli gibi yüzünü yumruklamaya başladı!!!! lanet olsun!!!!! o....o.....

Justinin agzindan

siktir!!!!bu Chak'tı!!!! buna daha da sinirlenmiştim.daha hızlı yumruk atmaya başladım.

ben:ooooo!!!! bak Serra. kimler gelmiş?? ben de bi yarın yanına uğrayım diyodum ama kapatılmamış hesabımızı şimdi bitirebiliriz.

Chak:sevgilinin nefis bir teni var Bieber. boynuna bir hediye kondurmuştum. Geçti mi???

o sinirle karnına bir yumruk geçirdim.

ben:Serra topuğuna sık şu piçin!!!

Serra:.......

ben:(kafamı döndürdüm ve)Serra sık dedim sana. kullan şu sila...

tanrım!!!!!Serra yerdeydi. titriyordu. hareket edemiyordu. solukları çok düzensizdi. ona bakarken karnının üzerinde oturduğumun piçi "Chak" hızlı bir manevrayla beni altına aldı ve yumruklarını geçirmeye başladı. muhtemelen beni etkisiz hale getirdikten sonra Serra'ya saldırıcaktı. kurtulmaya çalıştım ama izin vermedi. içimden tanrıya yalvarmaya başladım. Tanrının sevgili kuluymuşum demiyeceğim çünkü bir serseri nasıl tanrının sevgili kulu olabilirki!!!??!

herhalde tanrı bana acıdı. o an kapı açıldı. bizim grup gelmişti. şükürler olsun!

ben:Ryan yardım edin!!!

ne olduğunu anladıktan sonra yardıma koştular. David ve Sam Chak'ı üzerimden aldılar. Ryan'ın yardımıyla ayağa kalktım.

Ryan:iyi misin dostum?

cevap vermeden Serra'nın yanına koştum. göz bebekleri kaymıştı. soluk alıp vermekte çok zorlanıyordu. Lily beni ondan uzaklaştırdı. Zach'den yardım istedi ve odaya çıkardılar. merdivenlerden çıkarken Lily "Justin ben çağırana kadar kesinlikle gelme!!!" dedi ve hızlı adımlarla yukarı çıktı. Ryan'ın elini omzumda hissettim.

Ryan:kaşın patlamış.

ben:ben iyiyim Ryan. sağol adamım. siz olmasaydınız ikimizde ölücektik.

Ryan:saçmalama Bieber! biz bir GRUBUZ.

ben:haklısın.Serra ya baksam iyi ola...

Ryan:Justin Lily'nin dediğini unuttun mu?

ben:hayır ama...

Ryan:o zaman bekle dostum.

ben:tmm.

koltuğa geçtik. o sırada kapı açıldı. ikimizin de bakışları kapıya yöneldi. gelen Jasmine'di.

Jasmine:ben arabayı park edene kadar bir şeyler mi oldu?

Ryan:çok şey kaçırdın.

ayağa kalktım. Jasmine'in yanına gittim.

ben:Jasmine konuşmamız lazım.

Jasmine:(gülümseyerek)konuşalım patron.

ben:(gözlerimi devirerek Ryan'a baktım)Ryan sen Chak'ın yanına git. öldürmeyecek şekilde biraz sinirinizi atabilirsiniz. çünkü onu ben geberticem.

Ryan:ooovvv çok iyi.. benimde cnm sıkılıyordu sağol PATRON!!

ben:hıh!!!patronunuz olatak emir veriyorum. bana PATRON demeyin!!

üçümüzde güldük. sonra Ryan aşağı işkence odasına indi. Jasmine'i kolundan tutup müzik odasına götürdüm. hışımla içeri girdik.

Jasmine:ne o Bieber? beni mi özledin?

ben:saçmalama!! fahişe bozuntusu!!

Jasmine'in ağzından

dolaba ilerledi. ne saçmalıyordu bu??? elinde bir defterle yanıma geldi ve defteri yüzüme fırlattı.

tanrım!!! bu benim günlüğümdü!!

ben:ah inanamıyorum! Justin bunun sende ne işi var???!!!??

Justin:şu siktiğimin günlüğünü iyi sakla. Serra bulmuş ve okumuş. tahmin et bakalım?!?

ben:neyi?

Justin:her boku yazdığın için seninle yaşadığımız anlamsız şeyleri!!!

ben:anlamsız mı?!!? yapma Bieber! zevkten inlediğin zamanları unuttun mu?

Justin:artık o yaşadıklarımızın hiçbir anlamı yok gözümde!!!

ben:bi dakka bi dakka!! Serra benim günlüğümü nereden bulmuş ve neden okumuş?

Justin:evin ağzına sıçtığınız gün biz eve geldik. kimse yoktu. o da salonu toplarken bulmuş ve okumuş.

ben:neden okumuş? günlüğümü o Serra piçi okusun diye yazmıyorum ben!!!!!!!!!

Justin:(boynumdan sıkıca kavradı ve beni duvara yapıştırdı)laflarına dikkat et Jasmine!!!

ben:yalan mı?? babası bile belli değil o sürtüğün!!!!!

yanağımda hissetiğimin yanma duygusuyla yere düşmüştüm. çok ama çok sinirlenmiştim.

ben:farkında mısın Bieber? sen patronsun ama tüm görevleri bize yıkıyorsun!!! sen sadece sevgilinin yanında geçiriyosun değerli zamanını!!!! biz bir GRUBUZ!!!! grupça hareket etmemiz lazım!!! Serra aynı Isabella'nın yerini almaya başladı. Isabelka varken de böyle davranırdın. dikkat et!!! tanrı Isabella'yı elinden aldı. Serra da da böyle bişey yaşama. yazık olur.

ayağa kalktım. tam gidecekken kolumdan tuttu.

Justin:Serra'nın gözüne görünme. zaten kendimi zor affettirdim.

ben:(acıyarak baktım) söylediğim laflar bir kulağından girmiş diğer kulağından çıkmış Justin. bunları diğer grup üyelerine de sorabilirsin. herkes bu şekilde düşünüyor. grubu hiçe alma!

dedim ve odadan çıktım. Serra'da gelip geçecekti. sadece biraz sabretmemiz lazım!!!!

Merhaba tatlımlar!!!! bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım ama yazılı haftamız başlıyor ve fen lisesinin yazılılarına giriyoruz ama yazılı çıkmıyor. voteler azalıyor ve bu beni çok üzüyor. zaten dün 10 tane aspirin içtim. intihar amaçlı mı bunu bende bilmiyorum ama BİEBER FEVER geçirdiğimi gayet iyi biliyorum. sarhoş gibi oldum. bir ara başım döndü, midem bulandı. zor algılamaya başladım ama sonradan geçti. mal gibiydim yaa:D bu arada bazı okuyucularıma ayrıca teşekkür ediyorum çünkü her okudukları her bölümü voteleyip bazende yorum yazıyorlar. diğer bölümü o okuyucularıma ithaf edicem. tabii kullanıcı adlarını kullanarak;)) bu arada yeni kapak tasarımı yaptım. onun hakkında da yorumlarınızı bekliyorum. lütfen voteleri ve yorumları arttıralım. sınır koymak hoşuma gitmiyor ve hikayeyi yayarsak çok mutlu olurum. sizi seviyorum meleklerim! ayrıca bu bölüme yorum yapanlarında isimlerini kullanıcam
;) öptüm by:*

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin