Justin'in ağzından
"şeyy umm..." diye lafı gevelerken mantıklı birkaç cümle kurmaya çalışıyordum.
bu sırada çocuklar koşarak salondan çıktı. yarın Jaxon için iyi bir gün olmayacaktı.
"aslına bakarsanız, umm Jessica'nın migreni tutmuştu. ben de ona ne yapılması gerektiğini sordum. şaka misali 'eski erkek arkadaşım beni öperdi' dedi ve umm bilirsiniz, karıma ihanet etme gibi bir niyetim yok. bu yüzden parmaklarıma bir öpücük koyarak Jessica'nın dudaklarına değdirdim."
kimin ne kadar inandığını düşünecek olursam çıldırabilirdim. bu benim için mükemmel bir mazeretti ve gerçeği anlatmaya niyetim yoktu.
"aynen öyle oldu. yanlış anlaşılacak bir durum yok ortada" diye beni destekledi Jessica.
Bay Bach "zaten bunu biliyorduk." diye homurdandı ve ayağa kalktı.
babam Margaret'ı çağırdı ve "Margaret, misafirlerimize odalarını gösterir misin?" dedi.
Margaret "elbette efendim" diye hitap etti.
herkesin birbirine iyi geceler deme faslı bittikten sonra kendimi yatağımda buldum.
Serra yanıma yatarken kendi kendine yorgun olduğundan şikayet ederek biraz homurdandı.
bana arkasını döndü ve gözlerini kapattı. ona yaklaştım ve arkasından yaklaşarak ona kollarımı doladım.
ensesinden öptüm ve "iyi geceler bebeğim." diye fısıldadım.
"beni o saçma yalanınla kandıramayacağını biliyorsun, değil mi?"
"bebeğim, o bir yalan değildi aynen öyle oldu."
"pekala, sadece şuna cevap ver. yanlış bir şey yaptın mı?"
kafamı yavaşça sallayarak "hayır" diye fısıldadım.
"öyleyse sana inanıyorum ve bu yalanına da"
"yalan değil"
"herneyse"
"biliyor musun aslında Bay Bach şu çocuk konusunda haklı olabilir. yani babam da dede olmak istiyor."
dememle ve dirseğini karnımda hissetmem bir oldu.
"çocuk istemiyorum"
"öyleyse önlemimizi alırız biz de"
"anlamadım?"
"diyorum ki sen, ben, prezervatif"
"umm bunun için biraz zamana ihtiyacım var Justin"
"tamam, haklısın bebeğim ama beni de anla. erkekliğimi daha ne kadar bastırabilirim bilmiyorum."
"sadece eskisi gibi olmasından korkuyorum."
"Öyle olmayacak."
işaret parmağındaki yüzüğü ona gösterdim.
"bak, biz evliyiz bebeğim. bundan sonra birbirimizi bırakma gibi bir seçeneğimiz yok." dedim ve en masum sırıtmamı yaptım.
"tamam bunu düşüneceğim." dedi.
yine ikna edememiştim ama büyük yol kat etmiştim. üzerine gitmeyecektim.
"peki bebeğim." dedim ve elinin üzerine minik bir öpücük kondurdum.
"iyi geceler" diye fısıldadı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"abii" diye kıkırdayan bir ses duydum. yatağımızda biri daha yatıyordu. kafamı hafifçe yukarı kaldırdım ve tek gözümü açıp yataktaki canavara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionGenç adamın içindeki canavar kükrüyor, onu tüketmekle tehdit ediyordu; en sonunda, yılların çağrısı o gece cevabını buldu. Güzel, masum bir kız ona cevap verdi, karanlığına ışık oldu. Onun tutkusu cesareti ve masumiyeti genç adamın içinde uzun süred...