Justin'in ağzından
tek hatırladığım o çocuğu öldürene kadar dövecekken bizimkilerin beni tutmasıydı.
ilk birkaç dakika -kimse birşey anlamazken- o piçin sol gözünü morartıp, dudağını patlatabilmiştim sadece.
Donald fazla rahatsızlık verdiklerini söyleyip apar topar gitmişlerdi.
şimdi ise sakinleşmeye çalışıyordum. bizimkiler de yaklaşık yarım saat önce gitmişlerdi.
olmuyordu! gözlerimi kapattığımda da o görüntüyü görüyordum. hışımla ayağa kalktım. o an Serra salona geldi. o da tüm bu yaşananlardan yorulmuştu.
"Justin ben yatıyorum. iyi gec..."
derken o anki sinirimle kolunu tuttum.
"neden o piçi öptün?"
"NE!? ben mi öptüm?!"
"bana bağırma!"
"bırak kolumu. canımı yakıyorsun"
"bu bir cevap değil"
"o beni öptü Justin. hiç kimse böyle olacağını tahmin etmiyordu. ben de öyle"
"neden geri çekilmedin?!"
"iki saniye sonra sen çocuğu üzerimden çektin zaten!"
gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştım. kolunu bıraktım. aslında haklıydı. derin bir nefes verdim. omuzlarımı düşürdüm.
"özür dilerim" diye fısıldadım. gözleri açtım. boş duvara karşı konuştuğumu fark ettim. o yoktu. bir küfür savurup yukarı çıktım. odaya girdiğimde yatmış olduğunu gördüm. üzerimi çıkarıp yatağa yattım.
uyumadığını adım gibi biliyordum. odamızın tavanına bakarken "özür dilerim " diye fısıldadım. "diğerine biraz daha sakin olmayı dene" dedi.
"seni başka bir adamla görünce dayanamıyorum."
"kıskançsın"
"sen değil misin?"
cevap yok.
"demiştim. sen de kıskançsın" diye bir zafer gülümsemesi yaptım.
"en azından ben sinirimi sevdiğim insanlardan çıkarmıyorum"
cevap vermedim.
"demiştim" diyerek beni taklit etti.
ellerimi beline doladım.
"tartışmamız bittiğine göre biraz uyusak nasıl olur?"
"daha özür dilemedin"
"diledim"
"ben kabul etmedim."
"peki. kendimi nasıl affettirebilirim Bayan Bieber?"
"şarkı söyle"
"ah Tanrım. peki"
şarkıyı mırıldanmaya başladım.
(bu şarkının anlamını kesinlikle okuyun)
So girl
Yani kızım
You just be honest with me, I know we can make this work
Sadece bana karşı dürüst ol, bu işi başarabileceğimizi biliyorum
love you
Seni Seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)
FanficGenç adamın içindeki canavar kükrüyor, onu tüketmekle tehdit ediyordu; en sonunda, yılların çağrısı o gece cevabını buldu. Güzel, masum bir kız ona cevap verdi, karanlığına ışık oldu. Onun tutkusu cesareti ve masumiyeti genç adamın içinde uzun süred...