1.bölüm yolculuk

79.4K 849 119
                                    

Serra'nın dilinden

Bay Rachel : evet Serra. " Sol - sol - fa - do - si - sol " ama dikkatli ol.Önceki dersimizde ikinci " do"yu ince çalmıştın.

Ben : tamam. doğru çalmaya dikkat edeceğim.

umarım düzeltirim. piyanoda bir elin kalın " do"da iken diğer elinin aynı anda hem ince " do"ya hemde " si"ye geçmesi kolay değil.

Önce derin bi nefes aldım. Minguinho'nun üzerinde elimi gezdirdim. notalara son kez göz attım. tam çalacaktım ki içeri aptal hizmetçimiz 'Samantha' girdi.

Samantha:bayan Brianna piyano dersiniz bitmiştir.

Bay Rachel ayağa kalktı ve gülümsedi.

Bay Rachel:neyse Serra. haftayaki dersimizde görüşmek üzere.

Bay Rachel tam gidiyordu ki

Ben:Bay Rachel! Haftaya dersimiz yok.

Bay Rachel : yoksa dersi mi bırakmak istiyorsun??

Ben:hayır dersler gayet zevkli ama ben tatil için yarın sabah Los Angeles'a tatile gidiyorum. yaz boyu burada olmayacağım.

Bay Rachel : sana iyi tatiller dilerim. geldiğinde piyanoya devam ediyoruz. tamam mı?

Ben: bundan emin olabilirsiniz. hoşcakalın.

Bay Rachel'ı seviyordum aslında. kimse bi enstrüman öğretmenini sevmez ama Bay Rachel piyanoda kendini kaybetmediği zamanlar iyi bir öğretmendir.

piyano salonundan çıktım ve odama girdim. hemen telefonumu elime aldım. Tom'u aradım.Tom benim en yakın arkadaşım. daha doğrusu tek arkadaşım. evet çok yalnızım kabul ediyorum.

Ben:alo Tom.

Tom:nasılsın güzellik?

Ben:ben iyiyim. noldu sana? soluk soluğa konuşuyorsun.

Tom:dur bi oturuyum.

Ben:bana güzellik dediğine göre kesin bir halt yemişsin sen.

Tom: sen beni çözmüşün çoktan!tahmin et güzellik eve kimi attım?

Ben:ahh işte bi haltlar yemişsin. ben ne biliyim ben??!!? söylesene!!

Tom:hazır mısın bebeğim?

Ben:Tom çıldırtmadan söyle.

Tom:Taylor' u eve attım!!

Ben:NE! okulun en popüler kızıyla mı yattın?

Tom:aynen öyle "Jessica Taylor" ile yattım.

Ben:seni piç. bi haltlar yediğin belliydi zaten.

Tom:eee? noldu bişey mi oldu?

Ben:bu yazı nerede geçiriyosun?

Tom:Las Vegas 'a gidiyorum. orada bolca kumar içki ve kız var.

Ben:iyi belirti vermediğinin farkında mısın Tommy?

Tom:ahh Tommy diyosan kesin haklı çıkıyorsun. eee sen nereye gidiyosun?

Ben: aslında her zamanki yaptığım gibi yine İngiltere'de durmayacağım. ya da annemgille Afrika kıtasında adını bile hiç bilmediğim bi ülkeye yardım bağışlamak için gitmeyeceğim.

TOM BEN LOS ANGELES'A GİDİYORUM. HEMDE TEK BAŞIMA!!

Tom:annen ve baban gelmiyor mu?

Ben:ahh lütfen! Eric benim babam değil.

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin