BÖLÜM MÜZİĞİ→ JUSTIN BIEBER -EENİE MEENİE
Justin'in ağzından
"S-Serra ben örümceklere değemem."
Serra hapşurduktan sonra konuşmaya başladı.
"Justin saçmalama. eskiden adam döverdin şimdi bir örümceği mi öldüremiyorsun?"
"ne alakası var? örümceklerden korkuyorum tamam mı! kolaysa sen öldür."
Serra bir kez daha hapşurdu.
"örümceklere alerjim var. ayrıca küçüklükten kalma bir fobim de."
"ah güzel. ben o yaratığa hayatta elimi sürmem."
"güzel! çünkü ben de"
Biz tartışırken Jaxon bacağımı çekiştirdi. ikimiz de ona döndük. avcunun içindeki örümceği görünce ikimizde irkilerek geri çekildik.
"Jaxon o şeyi çöpe at hadi."
bize bir adım yaklaştı biz de bir adım geriye gittik.
"abi, siz bundan mı korkuyorsunuz?"
"Jaxon o yaratığı öldür!"
bir adım daha yaklaştı.
"siz bundan mı korkuyorsunuz?"
o yaklaştıkça biz geriye kaçıyorduk.
"Jaxon gerizekalı mısın?! örümceği öldür dedim!"
"neden korkuyorsunuz?"
"Jaxon senin ağzına sıçarım! ÖLDÜR DEDİM!!"
"hayır"
"ne dedin?!"
"Arrghh!!" diye bağırarak elindeki örümcekle biz kovalamaya başladı.
Serra ve ben çığlık çığlığa bağırıyorduk.
müzik odasından hızla çıktık. hol boyunca koştuk. oturma odasına girdik ve koltuğun arkasına geçtik. Jaxon elindeki o iğrenç şeyle koltuğun üzerine geldi. sağdan kaçmak için hazırlanırken sağdan üzerimize geldi. oturma odasından da hızla çıktık.
Serra bir yandan hapşuruyor bir yandan da bağırıyordu. "Yardım edin! Pattie! Bay Jeremy!"
bu sırada da ben Jaxon'a tehditler savuruyordum. "Jaxon seni geberticem!!! minik Jaxon'ına sahip olsan iyi olur!"
ama Jaxon hiçbir şeyi umursamıyor, kendi eğlencesine devam ediyordu.
Serra'ya "aşağı inelim" diye bağırdım. hızla merdivenlerden indik. kapının orda annemgili gördüm. yanlarında birkaç kişi vardı ama şu an umrumda değillerdi.ben babamı kendime siper edindim Serra'da annemi. Jaxon elimdeki örümceği bize değdirmeye çalışıyordu. biz ise çığlıklarla dönüyorduk.
Annem ve babam şaşkındı. ayrıca utanmışlardı.
Babam ani bir hareketiyle Jaxon'ı ensesinden tuttu ve havaya kaldırdı. Jaxon elindeki örümceği babama da silah olarak kullanmaya çalıştı. babam umursamaz ve sinirli bir şekilde elindeki örümceği tek hareketle ezdi. örümcek ezilince kabuğundaki kitinin o çıtırdama sesi Serra ve benim titrememe sebep oldu.
Babam Jaxon'a "hemen odana geç Jax!" dedi. Jaxon yaptığının bir hata olduğunu anlamıştı. hızla odasına çıktı. babam bize uyarı olarak boğazını temizledi. ben de toparlanarak babamın arkasından -saklandığım yerden de diyebiliriz- çıktım. Serra'nın elini tuttum.
Babam "Justin, Bay Bach ve ailesiyle tanışın." diyerek bizi tanıştırdı. üç kişi gelmişlerdi. Bay ve Bayan Bach, ve manken kızları Jessica Bach.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)
FanficGenç adamın içindeki canavar kükrüyor, onu tüketmekle tehdit ediyordu; en sonunda, yılların çağrısı o gece cevabını buldu. Güzel, masum bir kız ona cevap verdi, karanlığına ışık oldu. Onun tutkusu cesareti ve masumiyeti genç adamın içinde uzun süred...