35. Bölüm sinir krizi

12.5K 313 32
                                    

Merhaba! ilk defa hikayenin başına açıklama yazıyorum ama bunu okumanız alzım. çünkü hikaye ile ilgili!!!

Artık şunu biliyorsunuz ki Isabella Max'in YEĞENİ!

bunu sakın unutmayın çünkü diğer bölümlerde OYUN açığa çıktıkça bu bilgi size lazım olacak.

Sizi seviyorum :*

Serra'nın dilinden

gözlerimi kırpıştırdım. elimi tutan kişi Justin değil, Tom'du!

ben: Tom?!

sulu gözleri kızarmıştı. altlarındaki mor halkalar yeterince belirgindi.

Tom: iyi misin?

ağlamamak için gözlerimi tavana diktim.

Tom: ah üzgünüm. benimki de soru yani!

ben: boşver.

yataktan doğruldum. oturur konuma geldim.

birbirimize baktık. gülümseyerek

ben: seni özlemişim.

Tom:gel buraya.

diyerek kollarını açtı. ona sarılınca kendimi abimin kollarında hissettim. biraz sonra çekildim.

ben: yüzümü yıkamam gerekiyor.

tamam anlamında kafasını salladı. banyomun önüne geldim. sedef renkteki kapı kulbunu çevirmeden önce durdum. yüzümü ona döndüm.

ben:kaç saattir uyuyorum ben?

Tom: ımmm 15 saat oldu sanırım.

kaşlarımı kaldırdım. banyoya girdim. elimi yüzümü yıkadım. kırık beyaz renkteki pamuklu havluyla yüzümü kurularken aynadaki görüntümde bir şey gözüme çarptı. boynumdaki dövmem. dövemde yazan ismi sesssizce fısıldadım.

ben:Justin...

Tom'un ağzından

Serra banyoya girdiğinde gözlerimi kaşıdım. doktorun dediğine göre uyandığında ki ilk tepkisi önemli olduğu için gece boyunca gözümü kırpmadım. doktor tekrardan yüksek dozda anti depresana başlaması gerektiğini söylemişti. hatta bir rehabilitasyon merkezine bile yatabileceği ihtimalini vermişti. sadece o piç kurusu yüzünden...

Serra'nın çığlığı ile kendime geldim. koşarak banyoya gittim. kapıyı açtım. aynayı parçalamış, duvarlara vurarak ağlıyordu. durması için belinden sıkıca sarılıp onu havaya kaldırdım. hızla banyodan çıktım ve onu yatağa yatırdım. bana vuruyor, tırnaklarını kollarıma geçiriyor hatta tekme atıyordu. bense bir yandan onu tutmaya çalışırken diğer bir yandan da ilacını arıyordum.

komodinin üzerindeki ilacı fark ettim. hızla alıp bacağına sapladım. iğne derisine girdiği an durdu. ben bunu fırsat bilip tüm iğneyi kanına enjekte ettim. durmuştu. yavaşça gözlerini kapatıp tekrar uykuya daldı. onu güzelce yatırıp üstünü örttüm. alnından öptükten sonra geriye çekilince boynundaki bir kaç çizik dikkatimi çekti. yaklaşıp baktım. gördüğüm dövmeyle öfkelenmiştim. demek bu dövme yüzünden sinir krizi geçrimişti. Justin'e olan nefretim daha da arttı. çünkü benim kızımı üzüyordu. yıllardır aşık olduğum kıza...

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin