10. Bölüm iyileşme

15.9K 392 7
                                    

Justinin agzindan

eve geldik. Serra'yı kucağıma aldım. zili durmaksızın çalmaya başladım. kapıyı Lily açtı.

Lily:off! Justin ne basıp du.... haaa!!!

elini ağzına götürdü.

Justin: Jasmine'i çağır. malzemeleri ile odama gelsin.

Jasmine tıp okumuştu ama doktor olmadı. kendini bu işlere bulaştırdı. o bizim grubun doktoruydu. hastaneye gidediğimiz zamanlar o gerekli şeyi yapardı. Serra'yı yatağa yatırdım. biraz sonra Jasmine içeri girdi. yanında yardım etmek için Lily'de vardı.

Jasmine:Justin sen dışarı!!!

Justin:ama...

Jasmine:dışarı!!!

Lily beni itekleyerek dışarı çıkarmıştı. çıldıracaktım.durumu çok mu kötüydü? Serra'yı bulduğumda elindeki CD aklıma geldi. bilgisayarımı açtım. Cd'yi taktım. izlemeye başladım.

ilk başta Serra'nın uyanmasını beklemişti. Serra uyandıktan sonra ona saldırmıştı. sinirden yumruklarımı sıkıyordum. Serra onun kendisine dokunmasına izin vermemişti. karnındaki yaralara sıra gelmişti. Ne!! plastik mi dökmüştü?!!!??! bu bi kız için çok ağır işkencelerden biriydi. onu bulduğumda gebertecektim. sonra koluna çakıyla kendi ismini yazdı piç. sonrada kızı öldüresiye dövdü. sinirden terlediğimi fark ettim. kirpiklerim ıslandığı zaman ağlamamak için gözlerimi yukarı diktim ama nafile. toparlanıp yukarı çıktım. odama girdim. Jasmine Serra'ya bir iğne vuruyordu.

ben:durumu nasıl?

Jasmine:fena hırpalanmış. karnına noldu?

ben:plastik dökmüş.

(Jasmine gözlerini kocaman açtı)

ben:çok mu kötü?

Jasmine: hayır.beklediğimden çok daha iyi ama bir kız için bu kadarı fazla değil mi?

kafamı salladım.

Jasmine:Justin onu fazla yorma. bir kaç saate kadar uyanır. iyi olduğunu söyle. acısı olacaktır. telaşlanma. geçmiş olsun.

dedi ve odadan çıktı. yanına gittim. elini tuttum. güvende hissetmesini istedim. Tanrım! kendini nasıl güvende hissedecekdi ki? bir katil tarafından kaçırılmıştı. ağır işkenceler görmüştü. böyle hissetmesi imkansızdı...

-3 saat sonra-

Serra'nın dilinden

gözlerimi yavaşca açtım. hastanede değidim. Justin'in odasındaydım. acım yüzünden istemsizce inliyordum. sol tarafımda Justin vardı. boynuma bakıyordu. o ize... korkmuştum. bana sorular sormasını istemiyordum. zorlukla gülümseyerek bana baktı. elimi güven vermek istercesine sıktı. elimi tuttuğunu daha yeni anlayabilmiştim.

Justin:nasılsın?

ben:canım çok yanıyor.

Justin:merak etme. hızla iyileşiyorsun.

ben:hastaneye gitmediysek beni kim tedavi etti?

Justin: Jasmine.o tıp okudu. bizim grubun doktorudur.

ben: ne zaman kalkıcam bu yataktan?

Justin:ne o? yatağımı mı beğenmedin? çoğu kız burda yatmak için can atıyo. tabii bir de yatakta ben varken:))

ben:hayır. iğrençsin. sadece yatmaktan pek hoşlanmam.

Justin: iyileşinceye kadar yatıcaksın. itiraz yok.

***1 Hafta Sonra***


OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin