11.bölüm ölüm

16.6K 446 30
                                    

justinin agzindan

Serra artık daha iyiydi. bir yere rahatça oturup kalkabiliyodu. iştahı açılmıştı. ağrıları azalmıştı. morlukları ve yaraları geçiyordu. tam bir haftadır evdeydim. sadece Serra ile ilgileniyordum. Serra ne isterse onu yapıyorduk. bir haftadır Max bana hiç görev vermemişti. herhalde Serra için endişelenmiş başında kalmamı istemişti...

Serra ile film izliyoduk. başı omzumdaydı. saçları ile oynuyordum. bir an telefonumun çalmasıyla irkildim. Max arıyordu. Serra'nın başına bir öpücük kondurdum.

ben:üzgünüm bebeğim. buna bakmam lazım.

Serra:sorun değil.

gülümsedim. Serra'nın bu özelliğini çok seviyordum. başka bir kız olsa somurturdu. kalktım. salondan çıktım. müzik odasına girdim.

ben:Max

Max:justin şimdi yanıma gel. kimseye birşey hissettirme.

ben:tmm. yarım saat sonra ordayım.

telefonu kapatıp müzik odasından çıktım. merdivenleri ikişerli üçerli çıkarak odama girdim. sliahımı aldım. aşağı indim. salona girdim.

ben:Serra bi görev geldi. benim gitmem lazım.(ben giderken Serra kolumdan tuttu. tek kaşımı kaldırıp ona baktım.)

Serra: Chak'la uğraşmayacaksın değil mi?

ben:şimdi değil. başka bir işim var.

Serra:görüşürüz.

ben:geç gelirsem beni bekleme yat sen. evde Lily var.bir şey istersen ona söyle. kendini yorma.

Serra:annem gibi konuştun. hadi git artık.

ona  öpücük attıktan sonra dışarı çıktım. arabama bindim...

...

tık tık tık!

Max:gel!

içeri girdim. karşısındaki deri koltuğa oturdum. ellerimi dizlerimin üzerinde birleştirdim.

Max:Serra nasıl?

ben:gayet iyi.

max:onun için çok endişelendim.

ben:tam bir haftadır başından ayrılmadım. Chak'tan intikamımı alırken Serra'nın iyi olmasını istiyorum. yoksa üzülür ve dayanamaz.

Max:onu benden daha fazla düşünüyorsun.

ben:sadece güvenip bana emanet ettiniz. üzerine titremem doğal değil mi?

max:haklısın. bende zaten bunu istemiştim.(biraz sessizlik oldu)Justin ben çekiliyorum. grup senin yönetiminin altında.

ben:(gözlerimi kocaman açtım)n.n..nasıl olur Max? sen yaşarken kimse kabullenmez.

Max:bu yüzden ölmüşüm gibi davranıcam. bunu sadece sen ve ben bilicez. ben bi sahil kasabasına yerleşicem. Serra'yla alakalı bir şey olursa ya da başın çok sıkışırsa beni ara.

ben:şimdi... bu nasıl olacak?

Max:sen şimdi git. ben David'i arayacağım. yanıma gel iyi değilim diyeceğim. beni buldudunda ben ölmüş olacağım. tabii endişeyle seni arayacaktır. grubu toplayıp buraya gel. sadece sen yanıma gir. sonra da dışarı çık ve gruba öldüğümü söyle. onları eve gönder. cenaze töreni için hazırlıkları başlatsınlar. sonrada ben giderim.

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin