26. Bölüm sigara mı?

14.9K 299 19
                                    

Serra'nın dilinden

mükemmel bir kokuyla göz kapaklarımı araladım. neydi bu koku? nerden geliyodu?

kafamı çevirdiğimde kollarında olduğum Bieber'ın masumca uyuması çok hoşuma gitti. onu izlerken gözlerini kırpıştırarak bana baktı.

ben:Günaydın

Justin:Günaydın bebeğim.

Justin yüzünü yıkamak için yataktan kalktı. çığlık atıp çarşafı kafama kadar çektim.

Justin: bebeğim iyi misin?

ben: çıplaksın Justin!

kıkırdadığını duydum.

Justin:istersen dün gece ne yaptığımızı hatırlatabilirim.

ben: sadece üzerini giyin.

Justin: tamam.

birk kaç dakika sonra

Justin:bebeğim giyindim açabilirsin gözünü.

ben:inanıyım mı?

Justin:inan.

çarşafı yavaşça çektim. üzerinde bişey yoktu her zamanki gibi. "ethika" markalı mor boxerını göründürecek şekilde giydiği siyah kaprisi tüm baklavalarını gözler önüne seriyordu.

gözlerimi kırpıştırarak onu süzdüm. sırıtarak

Justin: beğendin mi?

ben: neyi?

Justin: karın kaslarımı.

ben: yani... ehh...

Justin: ne yani?! az olduğunu söyleme.

ben:eh işte.

Justin yüzünü buruşturarak karın kaslarına baktı. o an dayanamadım ve kahkahayı patlattım. bana döndü.

ben:şaka şaka. gayet iyi. fazlasıyla.

gözlerini kıstı.

Justin: bunun bedelini ağır ödeyeceksin.

ben:hı?

Justin: biliyor musun bebeğim? şu an çıplaksın.

üzerime baktım. gerçekten de üzerimde çarşaftan başka bişey yoktu. zorlukla yutkundum.

ben: odamdan çıkarsan giyinebilirim.

Justin: neyse bunu geceye saklayacağım ama yine de odadan çıkmıyacağım.

ben:sen çıkmassan ben nasıl giyinebilirim?

Justin:orası senin sorunun.

homurdanarak çarşafı vucuduma sardım. her hareketimle beni izliyordu. yataktan kalktım. dolaptan seçtiğim bir kaç kıyafetle banyoya girdim. üzerimi giyindim. kapıyı Justin açtı.

Justin: bebeğim bu akşam kulübe gidelim.

ben: tamam olur.

....

arabanın anahtarını valeye verdi.

kapıdaki görevliler: hoşgeldiniz Bay Bieber.

içeri geçtik. yüksek seste çalan Miley Cryus ft. Will.i.am- Feelin' Myself şarkısı ortama hoş bir hava katmıştı. (isterseniz bu şarkıyla dinleyebilirsiniz ^-^)

evet tahmin ettiğiniz gibi kulüpteydik. bugün Justin ile kahvaltı ettikten sonra Justin patron olarak yapması gereken işler için evden çıkmıştı. bende temizlik falan yapıp havuza girmiştim. günümüz boş geçti anlayacağınız. gece de kulübe geldik işte.

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin