51. Bölüm örümcek

9.2K 393 87
                                    

[Justin The Key filminin sonundaki gibi anahtar şeklindeki kolyesini tutarken sıçrayarak ve derin nefes alıp vererek uyanır]

Justin'in ağzından

uyandığımda odamdaydım. derin soluklarımın gürültüsü arasında uykulu ve rahatlatıcı bir ses "Justin, iyi misin?" diye mırıldandı. kafamı çevirdiğimde Serra'yı gördüm. "Serra! şükürler olsun, iyisin" dedim ve hızla sarıldım. şaşırdığı için ilk birkaç saniye birşey yapmadı. sonra o da bana sarıldı. soluklarım hala hızlıydı. saçlarımı okşadı. yumuşak bir sesle "ben iyiyim, sadece bir kabustu." diye fısıldadı.

"sadece... bir... kabustu..." diyerek dediğini tekrar ettim. yanağımı okşadı. "anlatmak ister misin?" diye sordu. kafamı hayır anlamında salladım.

"peki, öyleyse uyuyalım mı?"

"tamam" dedim ve bu kez başımı yastığıma değil, Serra'nın göğsüne koydum ve benim için atan kalbini dinleyerek uyudum.

~~~~~~

"Justin kalkıyor musun? çünkü bu son uyarım" dedi Serra. kendimin bile anlamadığı birkaç şey mırıldandım.

"sen kaşındın" dedi ve odadan çıktı. ben de tekrar uyudum.

~~~~~~

tüy gibi hafif birşeyin burnumu gıdıklamasıyla uyandım. gözlerimi açmadım çünkü hala uyumak istiyordum.

ellerim iki yana serilmişti. burnumu kaşımak için bir elimi hızla yüzüme uzattım.

bir an yüzümdeki her santimin krem şanti olduğunu hissettim. ve bir kahkaha duydum.

Serra'nın 'sen kaşındın' cümlesindeki mananın bu olduğunu anlamamla "Serra!" diye bağırmam aynı anda oldu.

gözlerimdeki krem şantiyi parmaklarımla uzaklaştırdım. etrafı görmeye başladığımda Serra'nın hala gülerek yerde kıvrandığını fark ettim.

karnının üzerine ata biner gibi oturdum. "Justin ne yapıyorsun?" dedi bana.

"çok mu komikti Bayan Bieber?"

"al bunu izle" diyerek elindeki telefonu uzattı.

izledikten sonra kendimi sıkarak "komik değil" diyebildim. tek kaşını kaldırıp bana baktı. "tamam komikti" dedim.

"üzerimden kalk çünkü annengil ve çocuklar evde."

"ne? ama annemgil bir hafta sonra döneceklerdi."

"bilmiyorum, sabah uyandığımda yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim ve Pattie'yi gördüm."

"neden erken döndüler acaba?"

"bunu babana sormalısın"

"haklısın bebeğim. hadi, kahvaltıya inelim"

~~~~~~~~

*akşam yemeğinden bir saat sonra*

"hey Jax, Serra'yı gördün mü?"

"bahçede"

"sağol ufaklık" dedim ve tek elimle sarı saçlarını birbirine karıştırdım.

salonun bahçeye açılan kapısından dışarı çıktım. cırcır böcekleri huzur verici bir melodi oluşturuyordu. bu gece hava mükemmeldi.

sıcaktı ama terletmiyordu.

esiyordu ama üşütmüyordu.

Serra'yı havuzun kenarında otururken buldum. ayaklarını suyun içerisinde yavaşça sallıyordu.

"bebeğim" dedim ve saçlarına minik bir buse kondurdum.

kafasını kaldırıp bana baktı.

"Justin"

yanına oturdum.

"burda ne yapıyorsun?"

"hiiç"

"hiç, öyle mi?"

"sadece düşünüyordum"

"beni mi düşünüyordun?" dedim sırıtarak.

"şapşal" diyerek koluma vurdu.

"hayır bebeğim, 'aşık' diyecektin" dedim ve dudaklarına yöneldim.

nefessiz kalıp çekildikten sonra gözlerime baktı.

"bana biraz piyano çalar mısın?"

"ben mi?"

"evet"

"iyi, madem istedin. hadi, kalk bakalım" dedim ve ayağa kalktık.

salondaki bahçe kapısından içeri girdik. Müzik odasına geçtik.

ben kapıyı kapatırken Serra piyanonun tuşları üzerindeki kılıfı kaldırıyordu.

bir an çığlık attı ve yanıma geldi. kollarını sıkıca boynuma sardı.

"ne oldu?" dedim.

"o oorda" diyerek piyanoyu işaret etti.

ben temkinli adımlarla piyanoya yaklaşırken "tuşların üzerinde" dedi.

o an gördüğüm zeytin siyahı renginde, altı bacaklı ve dört gözlü yaratığı görünce kaskatı kesildim.

Serra'nın benim hakkımda bilmediği birşey vardı.

ben de örümcekten en az onun kadar korkardım.


Selaam! :D diğer bölüm mükemmel olacak. ben iyi yazabilirsem ve sizde gözünüzde canlandırabilirseniz çok komik bir bölüm olacak :D  spoiler verecek olursam örümceklerle alakalı :D

şimdi siz sınırı bir gün de doldurduğunuz için şunu söylememem gerek :)) ↓ ↓ ↓

yarın yb paylaşamayacağım :) kardeşimin sünnet düğünü olacak :D bayaa yoğun bi gün olacak yani ;)

bu arada,

diğer hikayem 'INNOCENT'ı da okursanız çoook mutlu olurum.

SİZİ SEVİYORUM ♥

+ 100 VOTE

+100 YORUM

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin