20.Bölüm karar

14.7K 339 9
                                    

Justinin agzindan

kahretsin! ben bunu hiç düşünmemiştim. planda bu yoktu. onu gitmemesi için ikna etmeliydim. sesimi titretmeye çalışarak

ben:gitmeyeceksin değil mi?

Serra:ben... ben.... tamam. annemgili arayıp söyleyim ve kabul ettirmeye çalışıcam.

ben:şimdi ara.

Serra:peki

dedi ve telefonunu cebinden çıkardı.

Serra'nın dilinden

tanrım! napicam ben? annemi ve Eric'i nasıl ikna edeceğim???!1!!

titreyen ellerimle telefonumu çıkardım. çalıyordu. ben  dudaklarımla oynarken Justin'in bana yalvaran bakışlar attığını gördüm. o an annem telefonu açtı.

annem:Serra!

ben:anne! nasılsın!

annem:oh tatlım iyiyim ben. seni çok özledim. pazartesiyi bekliyorum heycanla.

oda çok sessiz olduğu için Justin telefondan geken annemin sesini duyabiliyordu.

ben:annecim sana söylemem gereken bişey var.

annem:dinliyorum Serra.

ben:anne.... ben...ben dönmeyi düşünmüyorum.

annem:nee!!! şaka yapmak hiç hoş değil Serra!!!

ben:anne bu şaka değil. ben dönmüyeceğim.

annem:peki napıcaksın orada?? biz Eric ile herşeyi ayarlamıştık. Cambridge Universitesinde bölümünü bile seçmiştik.

ben:(sinirlenmiştim)anne belki de dönmek istemememin nedeni budur!!!(tamamiyle yalandı)siz bana sormadan benim hayatımı şekillendiriyosunuz!! bana fikrimi bile sormuyorsunuz!!! ama ben artık 19 yaşımdayım ve bundan sonra hayatım hakkında ben karar alacağım. siz değil!!!

o sinirle telefonu kapattım. Justin'in yanına oturdum iki elimi saçlarının arasında gezdirirken telefonum çalmaya başladı. arayan tabiki de annemdi.

Justin:Serra annen arıyor.

ben:umrumda değil.

Justin:aç şu telefonu.

ben:açmayacağım.

Justin:sen açmassan ben açarım.

ben:yapamassın.

Justin:alo!! bayan Brianna?

ben:hiiii!!! Justin napıyorsun ver şu telefonu!!!!

elinden telefonu aldım ve kulağıma götürdüm.

annem:Serra?

ben:efendim.

annem:şeyy biz karar verdik. sana bırakıyoruz. orada kalabilirsin.

ben:(heycanla)gerçekten mi???

annem:evet tatlım. yalnız tek bir şartımız var.

ben:nedir??

annem:üniversiteye gideceksin. biz sana seçebileceğin bölümleri ayrıntılarıyla göndereceğiz. ve Los Angeles'da ki California Üniversitesine gidiceksin.

ben:şeyy.... anne... benimle beraber bir arkadaşım daha gelebilir mi??

annem:tatlım orası üniversite ve sınavını geçen herkes gidebilir.

ben:anne anlasana işte benim gibi sınavsız olarak.

annem:hımm.... biraz önce telefonu açan o çocuksa neden olmasın??

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin