2.bölüm başlangıç

21.9K 563 45
                                    

arabaya bindik. eve gidiyordum. mutlulukla güümsedim. kendim ayarladığım muhteşem tatilim başlıyordu... bir saat sonra ani bir fren yaptık. şoför bir küfür savurarak arabadan indi. ben arabadan inmek istemedim . şoför dışarıda iki adamla tartışıyodu. bir tanesi silahını çekti ve kalbini nişan alarak vurdu. aman tanrım!!! korkuyla irkildim ve titremeye başladım. birini aramam lazımdı. ilk olarak annemi aradım. meşguldü. bir küfür savurarak Eric'i aradım. onun telefonu ise kapalıydı.kafamı kaldırıp dışarı bakmaya korkuyordum. Tom'u aramak için telefondaki son aramalara baktım. elimi ,aramak için hızlıca Tom yazısına götürüken birden telefon elimden alındı. bi çığlık attım. yanımda biri oturuyordu. telfonum ondaydı . telefonumu dışarı attı. diğeri arabayı sürmeye başladı. kapıyı açıp kurtulmak istedim ama kapılar kilitydi. titriyordum. bağırmanın bi faydası olmayacaktı. yanımdaki adamın yüzüne bakamıyordum. aklıma Tom'un öğrettiği okuldaki iğrenç oğlanların bana sarkması anında yapacağım hareket geldi. hiç acımadan hızlıca sağ elimi yumruk şeklinde penisine vurdum. adam acıyla inledi. arabayı süren ilk önce ne olduğunu anlamadı sonra arkasını dönüp baktı. kahkahalarla önüne döndü. sesi çok etkileyiciydi.

arabayı süren:hahaha ha ben olsam kızı etkisiz hale getirmiştim adamım

yanımdaki bir anda burnuma değişik kokan bi bezi sıkıca bastırdı. çığlık atıp tırnaklarımı koluna geçirdim ama daha sıkı bir şekilde bastırdı. başım dönmeye başladı. gözümün önü kararıyordu. bilincimi kaybettim...

...

uyandığımda pis, nemli ve küf kokan bi odadaydım. ellerim ve ayaklarım bağlıydı. çok soğuk bir yerdi. nefesim duman şeklinde havaya karışıyordu. yerde oturuyordum. arabayı süren bir tahta ve küflenmiş masada oturmuş silahlarının bakımını yapıyırdu. hareket ettiğimi görünce bana döndü. umursamaz bi tavırla tekrar silahlarına döndü. bir an ayak bileğimi nişan alıp sıktı. bir çığlık attım ama hiçbir acı hissetmiyordum. bileğime değil yere sıkmıştı.

katil:hıh

önüne döndü.(biraz sinirlendim ve Tom'un bana öğrettiği küfürleri söyleyim dedim)

ben:piç kurusu!!!

katil: emin ol emanet olmasaydın (eliyle odadaki tek kişilik yatağı göstererek)seni şu yatakta sikerdim

ben:oruspu çocuğu! diye tısladım

ani bi şekilde otuduğu tahta sandalyeden kalktı. hızlı bir şekilde bana tokat attı. o kadar sert vurdu ki başımın döndüğünü hissettim.

katil:bi daha bana başkalarından öğrendiğin aptal küfürlerini kullanma!

hayatımda ilk defa bi tokat yemiştim. dudağımın kenarı patlamıştı. ağzımdaki tuzlu kanı yere tükürdüm. dudağımın kenarını fark ettiğinde irkildi. dudağım çok mu kötüydü? ellerine baktı. "bunu ben mi yaptım?" gibi bir düşüncesi vardı. masaya doğru yöneldi. beyaz renkte ama kirden sarı olmuş bir bezi aldı. üzerine biraz kaliteli bir rom döktü. yanıma geldi.ben oturur vaziyetteydim. üzerime doğru geliyordu. karnımın üzerine oturdu. başımı geriye doğru çektim.kafamı tahta yere yaslamıştım. o sarı bezle dudağıma doğru yaklaştı. kafamı çevirdim. eliyle çenemi hafifçe kavradı. kafamı döndürdü. istemsiz bir şekilde ağlıyordum çünkü canım çok yanyordu.

katil: alkol yaranı temizler.

ben:çek o pis bezini dudağımdan

katil: dikiş gerekmez. biraz canın yanabilir.

ben:zaten yanı....Aaaaaa!

katil:(gülümsedi. gülümseyince çok tatlı oluyor) tamam bitti.

minik bir yara bandı yapıştırdı. titremeye başladım. kucağına alıp yatağa yatırdı.

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin