42. Bölüm Happy Birthday Pattie!

12.3K 318 42
                                    

Justin'in ağzından

derince iç çektim. "Nereden başlamamı istiyorsun?" dedim. gözlerini bana dikti. biraz düşündükten sonra "o geceden başla." dedi.

Konuyu kısaca anlatıp kapatmak istiyordum. evet, onun da bilmeye hakkı vardı ama tekrar yaşamış gibi olmak istemediğimden hızla söze girdim.

"o gece... sen bana sahilde tokat atıp gittikten sonrasını anlatıyorum" dedim. kafasını olumlu anlamda salladı.

yüzüne bakamayacak kadar suçlu olduğum için gözlerimi halıya dikerek anlatmaya başladım.

"o gece Isabella'yı bulmanın verdiği şok ve sevinçle gözüm hiçbir şeyi görmedi ve..."

"anladım. lütfen sex bölümlerinizi atlayarak anlat"

dediğinde midem acı içinde burkuldu. sesinin tonunda hüzün, acı ve nefret vardı. boğazıma düğümlenen yumruyu yok etmek için yutkundum ve kaldığım yerden devam ettim.

"ondan yaklaşık 6 ay önce ayrıldım çünkü o...."

"aldattı mı?"

kafamı hayır anlamında salladım.

acıyarak gülümsedim.

"beni öldürmeye çalıştı"

söylediğim cümleden sonra ağzı açık kaldı. birşeyler demek istiyordu ama şaşkınlık etkisiyle kelimeleri seçemiyordu. devam ettim.

"dedim ya sadece çalıştı. beceremedi. onu yanlışlıkla vurduğum zaman aslında babasını vurmaya çalıştığımı güya babası olan piç anlatmış. benden de intikam almak için bana oyun oynamaya çalıştı sürtük. ben de onu iyice hırpaladıktan sonra cici babasının yanına postaladım."

yüzüne baktım. şaşkınlık içinde bana bakıyordu.

"işte bu kadar" dedim ve ayağa kalktım. "hey hey!" diyerek beni kolumdan tuttu.

"daha devamını anlatmadın" dedi.

"bunu merak etmiyor muydun?"

"bunu da merak ediyordum ama en çok merak ettiğim Isabella'dan sonra ne yaptığın."

kaçışım olmadığını anladığımda tekrar koltuğa oturdum.

"Isabella'yla ayrıldıktan sonra umm bilirsin depresyon gibi bir şey yaşadım. gruptan bir süre ayrılmanın iyi olacağını düşünüp Ryan'ı yerime geçirdim. sonra ortam değişikliği olsun diye Kanada'ya gittim. orada ailemle aramı düzelttim. annem bir sorunum olduğunu anladı. bunu babama da söyleyip beni iyi görmek için ellerinden geleni yapmaya hazır olduklarını söylediler. ben de bok çukurundaki hayatımı en ince detayına kadar anlattım. tek ilacımın sen olduğunu anladıklarında ise işler biraz değişti."

"N-nasıl yani?!"

"Kanada'daya gitmeden önce Tom beni aradı ve senin başına gelen herşeyi anlattı. doktorunun dediğine göre- o da  bizim aşkımızı anlamış olacak ki- tam olarak iyileşmen için tek çare ben olduğumu söylemiş. bu yüzden Tom'un planı tekrar seninle konuşmamı söyledi. tabii o zamanlar benim halim de seninkinden farksızdı. kabul etmedim. sadece Kanada'ya gideceğim gece rehabilitasyona geldim. senin uyuduğundan emindim. bir kaç saat yanında durduktan sonra Kanada'ya gittim..."

" bir dakika! rehabilitasyon merkezine nasıl girdin sen?? bazen annemi bile almıyorlardı."

"ben Justin Bieber'ım Serra" dedim ve sırıttım.

gözlerini devirdi ve "kıçından büyük egon var Justin" diye mırıldandı.

"Kanada'da da Tom'la irtibatımı kesmedim. her gün nasıl olduğun hakkında bilgi aldım ve rehabilitasyondan çıktıktan sonra her gün seni izlettim sevgilim."

OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin