Serra'nın dilinden
Ne ara yatak odasına gelmiştik?!? vay canına Justin nasıl yapması gerektiğini gerçekten iyi biliyor.
Justin beni yatağa attı. biraz tırstım. t-shirt'ünü çıkardı. üzerime kendisini atması için hazırlandı.
Tanrım! bunu yapamayacağım sanırım! tam üzerime atlayacağı anda tiz bir çığlık atarak yatakta 360º döndüm.
Justin kendini boş yatağa attı. ve YATAKLA ÖPÜŞTÜ!!!! yani beni öpmek için atladığında-ki ben altında kaçtım-yanlışlıkla yatağı öptü!!!
gülmemek için ellerimle yüzümü kapattım. Justin'in sinirden soluduğunu duyabiliyordum. gülersem bu ikimiz içinde iyi olmayacaktı. kormuş numarası yapacaktım.
Justin hışımla bana döndü.
Justin:Serra!!!!!!!!!!
ellerimi yüzümden çektim.
ben:Özür dilerim Justin ama....
Justin:ama ne????!!!!??
ben:ben sanırım yapamayacağım.
Justin:(yatakta oturu vaziyete geldi) peki bana neden hazır hissettiğini söyledin??
gülmemek için dudaklarımı birbirine sıkıca yapıştırdım. çünkü Justinin yüzüne baktığım her an o durumu gözümün onüne geliyordu.
ben:bilmiyorum. öyle sanmışım sanırım.
yavru köpek suratı yaptım.
Justin:yavru köpeklerden hiç hoşlanmam!
ben:bak ben gerçekten çok özür dilerim.
Justin:neyse.bakire olduğundandır.
ben:nerden biliyosun benim bakire olduğumu?
Justin:tahmin etmek zor değil.
Sinirlenmiştim.
Ben:tabii ya!! senin gibi bir sex uzmanı için bu zor değil.
Justin:bunun ne alakası var?
ben:bilmiyorum! sinirlendim ve söyledim! ayrıca bir şey itiraf ediyim mi? yatakla öpüştüğünde gülmemek için kıçımı yırttım.
elini popoma değdirdi. sıçradım. naptığını anlamadan konuşmaya başladı.
Justin:(gülerek)yoo! kıçın sağlam ve daha kimse sikmemiş ama sen kendini hazır hissedince ilk olarak ben sikicem.
ben:(yüzümü buruşturarak)hımmm çok komiksin ama daha da komiği yatakla öpüşmendi canım ha ha ha!
dedim ve yataktan kalktım. tuvalete gittim ve yüzümü yıkadım. biraz önce engel olmasaydım bakireliğim elimden gidiyordu. engel olması çok zor bişeydi çünkü kendine o kadar çekiyordu ki!
bir an boynumda bir dilin dolaştığını fark ettim.
ben:Justin...
Justin:hımm...
ben:dışarı çıkıp yürüyüş yapalım mı?
Justin:hımmm himm hummm..
ben:boynumdan dilini çek ve düzgünce konuş benimle!:)
Justin:gerçekten istiyor musun?
ben:neden olmasın? yani buna böyle bir soru sorulmazdı saçma oldu.
Justin gözlerini boynumdan çekip kafasını ayılmak istiyormuşcasına salladı.
Justin:sana odaklanmıştım. neden öyle bir soru sorduğumu ben de bilmiyorum açıkçası:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)
Fiksi PenggemarGenç adamın içindeki canavar kükrüyor, onu tüketmekle tehdit ediyordu; en sonunda, yılların çağrısı o gece cevabını buldu. Güzel, masum bir kız ona cevap verdi, karanlığına ışık oldu. Onun tutkusu cesareti ve masumiyeti genç adamın içinde uzun süred...