-1 YIL SONRA-
Serra'nın dilinden
ben:gidiyor musun?
Tom: gitmem lazım prenses. biliyorsun babamın verdiği izin bu kadar.
ben:ah seni özleyeceğim abi.
Tom'un dilinden
abi mi?? buna bayaa bozulmuştum. belli etmemeye çalıştım. bana "abi"demişti. hemde aynı yaşta olmamıza rağmen.
ben: saçmalama Serra. ne abisi?? ben seninle yaşıtım.
yine mükemmel şekilde gülümsedi.
Serra: biliyorum ama bana öyle hissettiriyorsun.
gözlerimi devirdim.
Serra:yaa tamam tamam bir daha abi demem sana.
ben:gel buraya.
dedim ve kucağıma oturttum. kafasını omzuma koydu. saçlarıyla oynamaya başladım.
ben: dediklerimi unutma tamam mı prenses?
Serra:tamam. Tom??
ben:efendim?
Serra:iyi ki varsın. seni seviyorum.
sarıldığı zaman dünya duruyordu benim için. kokusunu içime son kez çektim.
ben:biraz sonra uçağım kalkacak. ve biraz daha vedalaşmaya devam edersek ikimizde ağlayacağız.
Serra:ah evet haklısın.
ayağa kalktık. korumalar valizlerimi arabaya yerleştirirken Serra'ya döndüm. belinden tutup kendime çektim. şaşırsa da birşey yapmadı çünkü bana güveniyordu. alnımı alnına dayadım. nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
ben:bu bir ayrılık değil, biliyorsun değil mi?
Serra: evet.
burnuna minik bir öpücük kondurdum.
ben: seni seviyorum prenses. kendine iyi bak.
Serra:seni seviyorum.
bu sözlerini asla unutmayacaktım. tebessüm ederek el salladım ve arabaya binip oradan uzaklaştım.
Ondan uzaklaştım....
Onsuz kalıp kafayı yemek için uzaklaştım....
Serra'nın dilinden
Tom gittikten sonra içeri girdim. mutfağa girdiğimde annemin uyandığını görmüştüm. saten sabahlığı ve yüzündeki salatalık maskesiyle tam bir zengin kadın görünümündeydi. bu içimi bulandırmıştı. umursamayıp bir bardak su ve bir tabak taze çilek aldım. salona geçtim. televizyon izlerken annem içerden bağırdı.
annem: Tom gitti mi??
ben:evet. siz uyanma zahmetinde bulunup savuşturmadan gitti.
annem:ah abartma Serra!
ben: bla bla bla.
annem:ağzımı mı oyuncaklıyorsun sen?
ne ara yanıma gelmişti bu kadın??
tabaktaki minik çileklerden bir tane alıp ağzına attı.
ben: bugün kızlar gelecek.
dedim televizyona bakarken.
annem:sıkıntı yok.
dedi. kapı çaldı. ayağa kalktım.
ben:kızlardır.
dedim ve gidip kapıyı açtım. evet gelen Lola ve Ruby'ydi. sıkıca birbirimize sarıldık. salona geçtik. annem istifini bozmadan televizyona bakmaya devam ediyordu.
Lola ve Ruby:meraba bayan Brianna.
annem:hoşgeldiniz kızlar.
ben: biz odamızdayız.
annem:tamam.
asansöre binip odama geçtik. Lola kendini yatağa, Ruby kendini mor suet koltuğa bıraktı. ben de pencere kenarındaki mindere oturdum.
ben:ee bugün napıyoruz??
Lola:alışveriş.
Ruby :pijama partisi.
ben:pijama partisi için alışverişe çıkıcağız yani?
Ruby:aynen öyle.
ben:siz neden bu kadar yorgunsunuz?
Lola: spordan geliyoruz.
ben:ha anladım. iyi o zaman ben hazırlanıyım gidelim.
Lola:hı hı.
Ruby: tamam.
ben: ah ben üzerimi giyinene kadar kendinize gelin.
dedim ve soyunma odama gittim. yırtık kot pantolunumu giyindim. üzerine de "#swaggie" yazan siyah tişörtümü. saçlarımı açtım. güneş gözlüğümü de alıp odaya girdim. ikisi de kendini toparlamıştı bile. gülümseyerek
ben:hadi gidelim.
~~~~~~~~~~~~~~~
alışverişten ellerimize sığmayacak kadar poşetle dönmüştük. bir kaç poşet aldık ve diğerlerini korumalara bıraktık. hala Ruby'nin yaptığı esprilere gülerken içeri geçtik. holde yürürken salonda yabancı bir ses duydum. misafir gelmiş olabilir diye düşünerek salona geçtim. gördüğüm insanlar karşısında elimdeki poşetleri yere düşürdüm...
Merhaba! ne yazdığım hakkında hiç bir fikrim yok. sadece bu bölümü dün paylaştığım bölüm çok kısa olduğu için telafisi olarak paylaştım. hepnize çok teşekkür ederim. hikaye muhteşem okunuyor. geçen gün şöyle baştan sona okudum da ilk bölümlerim cidden çok amatörceymiş :D bu bölüme kadar okuyup sabreden herkese çok teşekkür ederim. ama voteler az geliyor arkadaşlar. bu bölümde de istediğim vote sayısını göremezsem yeni bölümü geç paylaşacağım ya da sınır koyacağım. Lütfen sadece şu minik vote tuşuna basın, basın ki ben de beğenildiğini bilip emeklerimin karşılığını alayım.
SİZİ ÇOK SEVİYORUM <3 :*
BOL BOL VOTE VE YORUM İSTİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN (Justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionGenç adamın içindeki canavar kükrüyor, onu tüketmekle tehdit ediyordu; en sonunda, yılların çağrısı o gece cevabını buldu. Güzel, masum bir kız ona cevap verdi, karanlığına ışık oldu. Onun tutkusu cesareti ve masumiyeti genç adamın içinde uzun süred...