25. I'm so sorry..

255 4 0
                                    

Het was dinsdag ochtend en ik belde Daniel precies om 8 uur op, zodat hij rond kwart over elf bij mij voor zou staan.

Ik kreeg een half slaperige, zeer sexy stem aan de lijn.

‘Jaa! Ik ben wakker.’

Ik lacht. ‘Goed zo,’ zegt ik. ‘En blijf je dat ook?’

‘Jaa!’ Zegt hij.

Ik vertel wat dingetjes over vandaag.

‘Lukt het je om op te blijven, of moet ik nog eventjes schreeuwen?’

‘Nee, nee, ik blijf wel wakker,’ zegt hij nog steeds slaperig.

Met een beetje een slecht voorgevoel vertrek ik naar school.

Mijn eerste en tweede lesuur waren vreselijk en gingen gewoon te langzaam. Ik zou eindelijk eens 4 a 5 uurtjes met Daniel doorbrengen.

Dus ik fietste naar huis en was rond kwart over elf thuis, maar hij had zijn eerste en tweede trein ook al gemist. Dus hij was pas om kwart voor een hier. Dus besloot ik maar m’n kamer netjes te maken en een filmpje te kijken.

Hier kon ik me best aan ergeren. Natuurlijk mocht ik hem niet vergelijken met Mace, maar hij begon toch met het steeds later komen. Ander half uur is ook wel belachelijk veel.

We lagen op bed weer een beetje verder te gaan dan ik eigenlijk had geplant. Maar toch liet het toe.. Hij lag boven op me en ik voelde de steek hard in me onderbuik. Ik was bijna, bijna, vergeten hoe deze pijn voelde…

Ik hield hem dicht tegen mijn lichaam aan zodat mijn gezicht langs de mijn zat.

Snel veegde ik, als hij niet keek een kleine traan weg.

Ik keek naar het witte plafond. En zag daar het grijnzende hoofd van Mace.

Klootzak! Je verneukt alles.

Ik knijp zo hard als in zijn armen. Steeds harder en harder.

Ik probeerde hem te laten genieten, Daniel, alstjeblieft…

Een paar keer had was de drang bijna te groot om te zeggen dat hij moest stoppen.

Na een tijdje pakte hij m’n hoofd vast en draaide hem gedwongen naar de zijne. Snel deed ik mijn ogen dicht.

Hij buigt voorover en geeft me een kusje op mijn mond.

Ik reageer niet meer. Ik blijf net zo roerloos liggen als toen ik onder Mace lag.

Daniel komt naast me liggen en ik draai me met mijn rug naar hem toe en pakte zijn hand vast. Ik hield hem zo dicht als ik kon tegen me aan.

‘Lig je goed?’ Vraagt hij na een tijdje.

Ja, ik wil, maar jij niet. Ik draaide me om en hij drukte me tegen zich aan.

Hij streelde me over m’n haar en met de andere hield hij me vast.

De tranen die ik net probeerde te onderdrukken, kwamen er nu net zo hard uit.

‘Sorry…’ Zeg ik.

‘Niet zeggen,’ zegt hij.

‘Zeg, is jou beste vriend eigenlijk ook nog maagd?’ Vraag ik.

‘Ja,’ zegt hij.

‘Awhh, dat is zo ontzettend lief!’ Roep ik. ‘Ook al kan jij niet vertellen dat jij het niet meer bent.’

Hij lacht. Schattig, twee jochies van 20 die maagd waren.

Daniel was nog lief geweest en ik bracht hem naar beneden. Hij liep door de deur naar buiten en ik keek hem na.

Sorry liefje, sorry dat ik je eerste keer verneukt heb…

Fuck My Fucking LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu