Ik kreeg gelukkig al snel mijn laptop terug. Na een week ging alles nog erg stroef maar al beter dan vorige week.
Ik zocht op facebook naar Krista en Mace en voegde ze toe.
Al snel begon Mace tegen me te praten.
Mace:
Hee blondie!
Ik:
Haha hee
Mace: Alles ok?
Ik:
Ja hoor mj
Mace: zeker!
Ik: Mooizo
Wou, ik had zojuist het eerste gesprek met hem! Ik voelde me helemaal gelukkig!
Ik moest nu wel verder praten.
Ik:
En hoe is het met je vriendin?
Mace:
Mijn vriendin?
Ik:
Ja dat meisje wat je zoende, met wie je was. Krista?
Mace:
Hahaha, zij is zeker mijn vriendin niet! Ik kan veel geld en wiet bij haar bietsen dus ik ga nog wel eens met haar om. En in ruil daarvoor wilt zij af en toe een zoen. Beter toch?
Aan de ene kant wist ik dat fout was wat hij deed, maar aan de andere kant vond ik het wel super spannend. Hij was knap en praatte met mij. Die slechte dingen, ach dat is zijn probleem toch?
Ik:
Haha zekers, doe je goed
Mace:
Zo te zien ben je een nieuwelingetje?
Dat raakte me. Zien mensen mij zo?
Ik:
Ja ik kom nog niet zo vaak in kooltuin. Vorige week was mijn eerste keer.
Mace:
Zozo, je leert alles nog wel ;p
Wat bedoelde hij daar nou weer mee? Wat leren? Maar om die vragen te stellen kwam ik ook zo dom over.
Ik:
Zeker
Daarna ging hij offline. Zonder dag of doei. Het zal wel. Hij had in ieder geval tegen mij gepraat. Ik deed m’n laptop naar beneden en ik ging in m’n bedje liggen. Lekker dromen over Mace.
De volgende dag was het zaterdag. Ik werd rond 12 uur wakker en Mace was online dus praatte ik tegen hem.
Ik:
Hee, ik moet wel ff iets zeker weten
Hij had het nog niet gezien of iets gezegd.
Even later kreeg ik een berichtje terug.
Mace:
Hee, ik ben de vriendin van Mace, moet ik iets doorgeven?
Vriendin? Nu snapte ik er helemaal niks meer van. Hij had toch geen vriendin? Of was alleen dat meisje niet zijn vriendin? Mijn hart ging tekeer.
Ik:
Nee ik wacht wel. Zeg maar wanneer hij kan praten.
Mace:
Hij komt zo, hij helpt mijn moeder nog even in de tuin.
Ik had nog een klein gesprekje met zijn ‘vriendin’ en ze voegde me toe via facebook. Ik moest heel hard lachen. Ze was niet eens zo knap. Ze had een lelijke punt kin en zag er raar uit. Haar naam was Danielle.
Niet heel veel later kwam Mace terug.
Mace:
Hee blondie
Ja, dat was duidelijk Mace.
Dat kon niet anders
Ik:
Hee. Wegens problemen met m’n ma mag je tegen niemand zeggen dat ik in ’t kruidentuintje ben geweest. Okee?
Mace:
Sure, is goed. Komt helemaal goed, maak je geen zorgen.
Ik:
Ik wist niet dat je een vriendin had.
Mace:
Jawel, dit is mijn echte vriendin.
Dat klonk heel stom. Mijn ‘echte’ vriendin? Hoeveel heeft hij er? Maarja hij was knap dus ik snap wel waarom dat zo is.
Ik:
Aha.
Gesprek afgelopen. Fijn. Ik zat er die zaterdag en zondag erg mee. Ik ging die zondag naar Meeting. Dat was een alternatieve groep met leuke mensen die aardig waren en het was altijd gezellig.
Die maandag avond, een week voor de herfstvakantie voegde hij me toe via Skype. Mijn hartje klopte snel en ik was bijzonder naar wat hij wilde.
Mace: Cammen?
Ik: Ja tuurlijk
De cam ging meteen aan. Hij was super schattig, ik smolt bijna.
Mace: En ben je nog maagd?
Die vraag ging als een schok door me heen. Ik was net 14 natuurlijk!
Ik: Ja :$
Mace: Zullen we daar eens verandering in brengen?
Mijn hart ging helemaal tekeer. Hij was zo leuk! Maar ik had een lelijk lichaam. Ik was niet dun, mollig zelfs. Ik was onzeker over mijn lichaam.
Ik: Zou je dat doen?
Mace: Tuurlijk, maar je mag niks tegen mijn vriendin vertellen.
Het gesprek werd steeds pikanter. Ik was een meisje van 14 jaar, al 2 jaar in de puberteit en enorm benieuwd naar seks.
Om 4 uur s ‘nachts werd kwam er geen antwoord meer, Mace was in slaap gevallen. Het zag er zo schattig uit! Ik maakte stiekem en foto met m’n mobiel en sloot m’n laptop af. Ik ging tevreden slapen. Volgende week dinsdag, 23 oktober 2012 zou ik voor het eerst geen maagd meer zijn!
Het word alleen nog maar erger, en erger.
JE LEEST
Fuck My Fucking Life
RomantikLees het verhaal over Mischa haar leven. Haar leven vol drugs, drank, problemen, jongens en schaamte.