34. Goodbye babe

159 2 0
                                    

Maar zo leuk was het helemaal niet. Ik wist dat ik erin ging trappen, dus ik voelde me weer verliefd. Maar hij zou me weer pijn doen, en ik weet niet wanneer.

En lang duurde het niet hoor.

Slechts twee weken later…

M: Je hebt het alleen maar voor jezelf gedaan.

D: Het is heel egoïstisch, maar ja.

M: Maar goed, lieverd. Ik begrijp het wel – Ik ben alleen goed voor seks.

D: Zo moet je je ook niet voelen, maar dat komt ook door mij.

M: En het stomme is, ik ben nog jaloers op je ook!

D: Niets is wat het lijkt hoor.

M: Je hebt leuke ouders, een leuk broertje en je hebt een goede opleiding.

D: Ik heb niks te klagen nee.

M: Leuke vrienden, je bent awesome en geweldig, je bent leuk…

D: Zo voel ik me ook weer niet hoor.

M: Ik heb dat allemaal niet. En ik hoop dat je dat in de zomer weer beter kon maken.

D: Je had de afgelopen maanden kunnen weten dat het niks werd.

M: Dat zie je niet als je verliefd bent.

D: Alsnog. Je had het kunnen weten.

Dan weet jij dus niet wat verliefd zijn is…

M: Laat ook maar. Laat me maar met rust.

D: Als je dat wilt..

M: Natuurlijk wil ik dat niet, maar wat moet ik dan? Je maakt me alleen maar ongelukkig.

D: Sorry.

M: Maar bedankt voor de wel leuke tijden, ook al heb je me ook vaak genoeg laten huilen.

D: Uhu.

M: Ik moet naar theater maar.. Misschien spreek ik je later ooit wel weer ‘ns.

Toch stroomde er een paar tranen langs mijn wangen.

Ik moest toch juist blij zijn dat ik me nu geen zorgen meer moest maken?

LAAT DIE KUT JONGEN NOU EENS UIT JE HOOFD, NA FUCKING 10 MAANDEN.

Het komt wel goed, maar de vorige keer zei ik ook dat ik hem wel kon vergeten, maar toch hoop ik dat ik het nu wel kan…

Wat ben ik ook een naïeve trut.

En zelfs die nacht droomde ik nog over deze sukkel. Over deze super sukkel. En ik voelde me toen ik wakker werd, nog kut ook.

Fuck My Fucking LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu