Tak. Som späť. Potom, čo Raven odišla sa toho stalo veľa. A keď vravím veľa, tak naozaj veľa.
Michael sa rozišiel s Karou. Teda presnejšie sa ona rozišla s ním, no to sú babské reči.
Čoskoro pôjdeme na výpravu. Bojovníci ešte nie sú pripravení. Niektorí by aj boli, no treba veľa trénovať a makať. Musia byť vždy pripravení zaútočiť a taktiež sa brániť.
Veľa som sa o Raven dozvedel. Bola moja priateľka. Nikoho som si nepúšťal k telu. Bola niečím výnimočná. Každý deň na ňu myslím. Myslím na to, ako sa musela cítiť ona, keď sa jej každí obrátil chrbtom. Celé som to pokašľal. Ach som taký idiot ! Vyčítam si to. Áno. Ani neviem prečo, ale musím na ňu myslieť.
Kara mi ukázala palmu, ktorú mala schovanú pod posteľou. Bola to tá palma, čo pestovala Jenifer či Anna. O tej som jej ani nepovedal. Je mi z toho ťažko.
Cítim sa ako najväčší podliak a zlodej na svete. Podliak preto, lebo som jej mal pomôcť. Ona vo mňa verila a hlavne ma milovala, no čo som spravil ja ? Áno prišiel som o spomienky, no to ma neospravedlňuje. Vysral som sa jej na hlavu ! Nepreháňam. Každé ráno chodím do lesa a snažím sa spomenúť. Niečo sa mi aj vrátilo, no sú to len útržky. A prečo som zlodej ? Lebo som ukradol jej srdce a následne na to ho udupal.
A preto je môj život taký, aký je. Pijem a nepúšťam si už nikoho k telu. Mal som aj pár známostí, no nebral som ich vážne. Potreboval som sa ukľudniť a hľadal som oporu niekde inde....
V štetkách. Som zúfalec viem to, no ona ma zničila. Tak by som ju chcel vidieť. Mne nestačia fotky od Kary, kde sa tvárim šťastne. Ja chcem byť šťastný. Pri nej. Chcem ju držať v náručí a usmievať sa na ňu. Takto sa to predsa nesmie skončiť !
Už som aj zrušil kliatbu od môjho otca. Môžem milovať, no načo mi to je, keď nemám koho milovať či ľúbiť ?
***
Počul som o tom, že šla do nejakého chrámu, no ešte sa tam neukázala. Čo ak sa jej niečo stalo ?
,, Ahoj zlatíčko,"
Pozdravila ma Sarah. Momentálne je moja priateľka, no nedokážem k nej cítiť to, čo ona ku mne.
,, Ahoj princezná, "
Snažil som sa o úsmev. Podišla ku mne a objala ma. Hneď som jej to vrátil a pritisol si ju k sebe bližšie.
,, Vieš Nicolas,"
Začala. Ku*va. Čo sa deje ? Toto sa nezačína dobre. Sarah je najkrajšie dievča v tábore. Teda presnejšie má dobrý zadok a aj prednosti. Oblieka sa výstredne a hlavne strašne sexy.
,, Ja vidím, že s tebou niečo je...."
Už som to nevydržal dlhšie. Musel som ju pobozkať. Postupne sa začala pripájať ona. Ruky mi obmotala okolo krku a ja som tie svoje presunul na jej boky. Chcel som pokračovať, no odtiahla sa.
,, Chcem sa s tebou rozísť,"
,, Vedel som to,"
,, Ako ?"
,, Kto by mohol chcieť takého chudáka ako som ja,"
,, Cítim, že stále myslíš na niekoho iného,"
,, Vypadni !"
Už som kričal. Videl som, ako sa zľakla, no to na tom nič nemení. Je to iba sprostá cundra.
,, Ja...."
,, Vypadni ! Nepočula si alebo si snáď hluchá ?"
Už mi dochádzali nervy. S plačom sa pobrala preč.
Jasné. Ja som teraz ten zlý. Sprostá šľapka. Tak ona sa mi núka a potom ma odkopne ? Toto potrebujem zapiť. Vybehol som z tábora von a šiel k nejakému baru. Bol blízko a už ma tam poznajú.
*******
,, Ešte dones tri,"
Žiadal som chlapa za barom.
,, Už ti stačilo. To bolo poslednýkrát, čo som ti nalial,"
Tresol som do stola. On mi rozkazovať nebude. Viem, kedy mi stačí a k tej hranici sa zatiaľ ani neblížim. Som v úplnom poriadku.
,, Von,"
Nejakí chlapi ma vyhodili z baru. Už nemám nič.
,, Nič !"
Kričal som nahlas zo zlosti. Tresol som do stromu a on dopadol na zem. Rozdrvil som ho. Vracal som sa späť do tábora.
Zdravím vás po dlhej dobe !😲
Ja viem je to krátke a nepáči sa to 😖😖😖 ani mne.
Tak čo hovoríte na Nicolasa ? 😪
Má depresie, no to sa stáva. 😏
Dávajte votes a komentujte.💬🙏
Niečo píšte aj do komentov.💬🙏🙎 Nenechávajte to na mňa. 😚
Stela237
YOU ARE READING
Hybrid II.
FantasyVšetko cez noc Budem hore a budem s tebou Všetko cez noc Tento drahocenný čas je nový Ach, všetko cez dnešnú noc...