Po tom, čo odišiel

209 22 1
                                    


,, Nechoď."

Povedala som mu. Bola som otrasená z celej tejto situácie. Nechcem, aby odišiel. Smutne som sa na neho zadívala. Teraz nastanú ťažké časy, a on ide niekam preč ?

,, Hneď sa vrátim,"

Zohol sa ku mne a jemne a nepatrne sa dotkol mojich pier tými svojimi. Nedalo sa to nazvať bozkom. Striaslo ma ešte väčšmi, ako pri normálnom bozku. Toto bol náznak toho, že stojí pri mne. Dodával mi tým odvahu, ktorú som tak veľmi v tej chvíli potrebovala. Roztriasli sa mi kolená a mala som problém s rovnováhou, no snažila som sa to zakryť. Viem, že keby som to neurobila, tak by neodišiel. Tak veľmi ma ranilo to, ako som ho videla odchádzať. Tak veľmi som ho potrebovala mať pri sebe. Chcela som, aby na môj krk dopadal jeho dych, avšak bola to len predstava.

,, Budem ťa čakať,"

Znova som sa na neho smutne zadívala. Otočil sa a kráčal za Praeditom. Videla som ako sa mi vzďaľuje dovtedy, pokým som neuvidela len siluetu a nakoniec ani to. Odišiel....








Raven
(Prítomnosť)

Už je to pár dní, čo tu nie je. Bojím sa. Nemám z toho dobrý pocit. Tu v chráme sa toho veľa neudialo. Študenti tŕpnu, čo sa bude diať, no to je zatiaľ vo hviezdach. Môžeme akurát dúfať, aby sa nestalo niečo zlé.

Kvapky vody mi dopadali na suchú pokožku po celom tele. Najprv pomaly, pomaličky, no potom som si pustila silnejší prúd vody. Teplé pramienky vody ma hriali po tele. Zmočili mi pokožku a aj vlasy. Nechala som si vodu padať aj do tváre.

Chcela som zo seba zmyť pocit viny, že som ho nechala ísť. Najprv som si nahovárala, že to nie je moja vina, no to nie je pravda. Je to MOJA vina. Keby som ho nenechala ísť, tak je tu so mnou a nic by sa mu nestalo, no tam vonku sa mu môže stať čokoľvek. Nechcem rozmýšľať negatívne, no odkedy tu nie je, tak mám pocit prázdna. Akoby časť mňa odišla. Neviem kde je. Chýba kúsok mňa. Tento pocit mi nenahradí nikto iný. Len on. Doteraz som si ani neuvedomila to ako ho milujem. Je časť mňa. A keď tu nie je, tak mám pocit, akoby som bola iba troska. Je tu iba moje telo a moja myseľ, no moja duša je jeho.

Hybrid II.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang