🔱 ANOTHER BONUSES? 🔱

4.9K 364 69
                                    

Hello, lads! As always, its me JM!

Maaflah sebab menyibuk sekali lagi, haha! So, macam mana dengan story Lycans | The Tale of Legend [Part Two]?

Still interesting? Or, you all already yawn?

Maaflah sebab story ni terlalu panjang. Tak habis-habis sampai sekarang. Terlalu banyak watak untuk di follow-up. Aku busy sampai tak boleh kerap update macam dulu.

Haih...

But, i try ok? Walau macam mana pun, aku tetap akan habiskan story ni. Itu janji aku. Legasi Lycans akan tamat di chapter 300.

Ehem!

Tidak disangka, story Lycans part two berjaya meraih ranking pertama di genre fantasi! Manakala, Lycans part one sudah mencapai 300+k viewer!

Thank guys! Aku sangat hargai sokongan kalian! Walaupun story ni meleret sehingga ke kaki gunung. But, still...Masih ada yang setia follow-up.

Thanks. Aku sangat-sangat berterima kasih!

Ok, aku nak tanya. Siapa di sini yang sukakan watak Deathwing? Si ahli sihir hebat, tapi suka berjenaka. Superior than Merlin himself.

Kalian ada baca, kan? Sheera dihantar ke dunia manusia untuk dirawat. Jadi, Deathwing akan pergi ke dunia manusia untuk berjumpa semula dengan Sheera.

Persoalannya sekarang ni. Kalian nak ke tak nak chapter khas diantara Deathwing dan Sheera?

Detik pertemuan semula Deathwing dan Sheera setelah sekian lama terpisah. Bagaimana Deathwing mencari Sheera di dimensi yang berbeza?

Dulu Aiden, now Deathwing. How is it?

Aku tanya ni sebab aku nak collect undian. Aku tak nak nanti reader rasa terbeban dengan chapter yang terlalu panjang.

So, give me an answer. The love story between Drake Deathwing and Sheera Shelliny. Nak or tak nak?

Ini tanda penghargaan aku kepada kalian. Kalau diikutkan, chapter ni aku nak cut sebab nak pendekkan chapter.

But, aku terfikir. Maybe reader want to read this chapter? How about them?

So, give me your opinion guys!

-JejakaMerah-

LYCANS, THE TALE OF LEGENDS | PART TWO [C]Where stories live. Discover now