#51

898 56 8
                                    

Otwieram leniwie oczy i od razu łapie się za głowę, która niemiłosiernie mnie boli.Jęcze zirytowana i zaciskam powieki.

-Słychać, że już wstałaś - słyszę.

Otwieram natychmiast oczy i odwracam się za siebie.Gdy widzę Luke'a, otwieram usta w szoku.

-Cześć - uśmiecha się szeroko i dotyka mojego policzka.

Pozwalam mu się dotykać.Pozwalam na to, żeby się na mnie patrzył i uśmiechał.Pozwalam sobie na leżenie w jego łóżku!Co się ze mną dzieje?!

Jego dotyk sprawia, że mój żołądek sprawia fikołki.

-Jak się spało?-pyta.

Nie jestem w stanie cokolwiek wypowiedzieć.Pamiętam dokładnie wszystko co się wczoraj stało.

-Mowe ci odjęło?

Odchrząkuje i kręce głową na nie.

-Więc się odezwij, Lucy.

-Co mam ci powiedzieć? - pytam i ściągam jego dłoń z mojego policzka.

Widać niezadowolenie na jego twarzy, ale po chwili znika.

-Jak się spało, jak się czujesz?Cokolwiek.

Zamykam oczy i wzdycham głęboko.

-Pytasz jak mi się spało z tobą?

Luke patrzy na mnie zdumiony.

-Nie?

-Tak to zabrzmiało.

-A nie miało, przepraszam.

Podnoszę się do pozycji siedzącej i zakrywam twarz dłońmi.Już mam zacząć płakać, ale jednak nie mogę.Coś mnie powstrzymuje.

-Lucy, coś się stało?

-Jeszcze się pytasz - patrzę na niego. - zdradziłam Nialla - to jak cios prosto w serce.Zamieram.

-Byłaś świadoma, gdy to robiłaś.

Marszczę brwi i nie wierzę.

-Jesteś dupkiem.Myślałam, że jesteśmy przyjaciółmi, a ty chciałeś mnie tylko przelecieć.

-Przyjaciele raczej ze sobą nie sypiają, wiesz.

-Co mam przez to rozumieć? - wstaje z łóżka i szukam swojej sukienki.

-Masz ją na sobie - mówi Luke, a ja rzeczywiście patrzę na siebie i mam sukienkę na sobie.

Patrzę na niego i zagryzam wargę.

-Ubrałeś mnie?

-Tak.

-Dlaczego?

-Nie jesteś dziwką.

-Tak się poczułam.

-Popatrz, Niall świetnie się bawi, imprezuje, pije i niewiadomo co jeszcze robi.A może też cię zdradza?Skąd możesz wiedzieć?Myślisz, że jego przyjaciele go wydadzą?Wątpie.A ty, po imprezie, na której świetnie się bawiłaś i nocy, którą też spędziłaś świetnie, czujesz się jak dziwka?Pomyśl co robi Niall, kiedy nie dzwoni.

-On mnie kocha.

-Super, ale skąd możesz wiedzieć co on na przykład, w tej chwili robi?Nie jesteś wróżką.

Marszczę brwi i krzyżuje ręce na piersiach.

-Jesteś w błędzie, Luke.Niall ciężko pracuje, a ja go zdradziłam.Nigdy nie dowiesz się, jak ja się czuje.To jest okropne.

Chłopak od pizzy //n.hOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz