15. Část

2.8K 119 4
                                    

V ručníku jsem vyšel z koupelny a kráčel si to přes celý pokoj do šatny. Koutkem oka jsem si všiml, že se Kate otočila po směru mé chůze. Ta mrška. Sleduje mě. To jí nedaruju. Nejspíš jsem ji vzbudil rachotem v koupelně.

Všude už byla tma, ale byl jsem si jistý, že rysy mého těla jsou v protisvětle vidět. Schválně jsem ze sebe strhl ručník a slyšel, jak se trhaně nadechla. A má to.

Vzal jsem si čisté boxerky a chtěl zalézt do postele, ale Kate byla rozvalená po celé posteli. Ležela na zádech a měla natažené nohy i ruce, jak nejvíc mohla. Měl jsem ještě mokré vlasy, a tak jsem jako myška vlezl nad ní a nechal kapičky vody, aby jí dopadaly na obličej. Po chvíli už to nevydržela a rozesmála se.

,,Přistižena." zasmál jsem se a ona se mnou.

,,Dobrý, Justine, omlouvám se. Ale teď už slez." jakmile to dořekla, dala ruce na mou nahou hruď a chtěla mě odtlačit, ale já jsem povolil ruce a namáčkl se na ni o něco víc. Zasmála se a začala se pode mnou svíjet.

,,Justine, studíš!" snažila se mluvit vážně, ale moc jí to nešlo.

A pak se podívala na moje rty. A já se podíval na její. Kurva, kurva, kurva. Co mám dělat?! Co když ji políbím a ona mě odstrčí, protože jsme jen nejlepší kamarádi? No jasně, jsme nejlepší kamarádi a ty tu nad ní ležíš, jak kdybys ji chtěl na místě ojet. Jsi debil.

Nemusel jsem nad tím víc přemýšlet, protože to byla ona, co nohy omotala okolo mého pasu a dala si ruce do mých vlasů. Přitáhla si mě blíž a zašeptala mi do ucha.

,,Už to asi déle nevydržím. Měl by ses vzdálit." její horký dech dopadal na mé ucho a já cítil husí kůži všude na mých zádech. Vzrušila mě. To se dlouho nikomu nepodařilo. Aspoň ne takhle. Vždyť není kurva ani nahá. Jak mě mohla vzrušit? Asi proto, že je to první holka, kterou znáš déle, jak dva týdny, ještě ti nepodlehla, ani jsi s ní nespal, ale leží u tebe v posteli, idiote. Ona to prostě dokázala.

,,Co když se nechci vzdálit?" škádlil jsem jí. Zasmála se a v tom mě políbila. Udělal jsem první pohyb a ona po mně opakovala. Líbá úžasně. Panebože, jsem nadrženej. Je tak dokonalá, ale přesto nervózní, cítím to.

,,Hej, hej. Co se děje? Proč si nervózní?" sklopila hlavu.

,,Vysměješ se mi." protočila očima a koukla na mě, jakoby jí bylo 13. Věděl jsem o čem mluví.

,,Nevysměju. Nesmíš se bát o takových věcech mluvit. Jsi krásná a můžeš mít cokoliv si přeješ." pobídl jsem ji. Zvedla hlavu.

,,Nemám v těchhle věcech žádné zkušenosti. Jsem panna." zase sklopila hlavu.

,,A to je špatně? Je to náhodou hrdost, když ještě v 18 čekáš na toho pravého. Mám pravdu, že? Určitě byla příležitost, ale nechtěla jsi, že ne?" prokoukl jsem ji. Přikývla.

,,Kate, nemusíme spolu hned spát. Jen náš vztah posouváme na další úroveň. Nic víc. Nebudu na tebe tlačit, ano?" přikývla. Znovu mě políbila a přetočila mě pod sebe.

Už se na ni těším. Jestli se to někdy stane, bude to žhavý stejně jako ona.

Přestal jsem přemýšlet, když mi začala jezdit nehty po břišácích a hrudi.

,,Mmmm." zavrněla do polibku a já se napnul.

,,Neprovokuj." varoval jsem ji a přetočil ji pod sebe. Začal jsem jí vyhrnovat moje triko. Nechala se. Když je mé tričko konečně na druhé straně pokoje mám krásný výhled na její odhalenou hruď.

,,Jsi dokonalá." zašeptám a začnu jí sát bradavku. Panebože. Ona vzdychá. Začínám mít málo místa v boxerkách. Přitáhla si mě zpět ke rtům a začala mě znovu líbat. Dala mi ruce na záda a já ji začal líbat na krku. Označkoval jsem si ji asi na dvou místech, ale když si to uvědomila, hned mě od sebe odtrhla.

,,Hej!" okřikla mě a já se ušklíbl. Začala mě znovu líbat a škrábala mě na zádech. Bože, to je tak uklidňující.

Když jsem nedával pozor, přetočila nás a taky mi začala okusovat krk. Po chvíli mě kousla silněji a zaryla mírně nehty do mých paží.

,,Kathryn!" vzdychl jsem a trochu ji varoval. Pousmála se a s malým mlasknutím se odtáhla od mého krku. Tentokrát jsem byl nahoře já. Líbal jsem ji jemně na rty a začal jí stahovat kalhotky.

,,Počkej, já..." zarazila mě. Okamžitě jsem přestal a čekal, až si to promyslí.

,,Věř mi, bude se ti to líbit." zašeptal jsem jí do ucha a ona se uvolnila. Začal jsem si dělat mokrou cestičku až k jejímu klínu. Byla už pro mě mokrá. Začal jsem jí sát a olizovat.

,,Justine." vzdychla. Pousmál jsem se a strčil do ní jeden prst. Vzdychla a zabořila hlavu do polštáře, když jsem do ní strčil i druhý. Známé pohyby dovnitř a ven ji donutili si mě vytáhnout ke rtům a líbat mě.

,,Panebože." vzdychala a užívala si pocity, které jsem měl tu čest v ní probouzet. Je to pro mě tak dokonalý, sledovat, jak je uvolněná, jak na nic nemyslí, vědět, že já jsem ten, který jí dělá dobře.

Líbala mě tak hladově a její ruce byly najednou všude na mém těle, že jsem myslel, že se fakt neudržím.

,,Justine." zašeptala, ale to už jsem věděl, že to musím zastavit. Musím na ni pomalu. Mohla by toho ráno litovat. Lehl jsem si vedle ní a objal ji zezadu kolem pasu.

,,Dobrou."

,,Dobrou." zašeptala. Konečně po dlouhé době neusínám sám. Příjemná změna.

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat