Sobotní klidné ráno se sice vybízelo k tomu, abych se převrátila na druhou stranu postele a spala dál, ale máma s vůní čerstvých palačinek to asi viděla jinak. Jelikož by mě palačinky, špagety a čokoládový dort vzbudili i z hrobu, rozhodla jsem se pro opuštění teploučké postele, kterou jsem si ale stejně zahřívala jen vlastním tělem.
Výjimečně si dám snídani, ale nejdřív mě musí probudit sprcha. Pochopte, normálně spím do oběda a i tak mě budí hlasitým křikem a vodou.
Po sprše se vracím do pokoje a vyzvedávám chlupaté papuče, které si líně nasazuji a plazím se dolů do jídelny.
,,Dobré ráno." popřeji nepřítomně a beru si první palačinku.
,,Dobré," odvětí táta a vypadá to, že se snaží zformulovat další větu ,,jak ses vyspala? Nemáš hlad, když jsi nevečeřela?" bingo, já to věděla. Ohýnek vzteku už skoro dohořel, ale on musel přiložil dříví polité benzínem.
,,Vlastně ani ne, tati. Můj žaludek zaplnila vaše nevyřčená slova. Radši se ani neptám, co všechno si o mně myslíš." na talíř jsem dala ještě jednu palačinku a odešla jsem zpět do svého pokoje, protože mě opět naštval. No není to úžasné? Ideální sobota.
•••
Palačinky leží na podložce na matraci stejně jako můj notebook. Netflix mě zachránil. Sledování seriálů by mohla být olympijská disciplína. Hádejte, kdo by vyhrál zlato.
•••
Po asi deseti minutách nekonečného zvonění jsem byla nucena seriál stopnout. Sakra to nikdo neumí otevřít blbý vchodový dveře? Jelikož ale pořád hraji uraženou, nechala jsem to být a ani se nezvedla z postele. Co když je to ale Justin? Je moc brzy ne? Určitě by napsal.
pohled justina
Po desátém budíku jsem se odebral do obýváku a telefon nechal v ložnici. Zakryl jsem se dekou a snažil se znovu usnout. Nechci zase čelit realitě.
Celou noc jsem totiž nemohl spát. Co když bude Kate stejná, jako všichni? Jako všechny? Proč by měla být jiná? Co jiného by po mně mohla chtít, než peníze? Další ránu už bych nepřežil, nebo snad ano? Dalo by se to přežít? Po tom všem, čím jsem si musel projít? Nebuď taková holka, Justine. Co když vlastně nejde za mnou, ale za tím, co mám? Co když jsme tak rozdílní, že si nebudeme rozumět?
Zlí lidé už ti zatemnili mysl, Bieber. Důvěřuj jí trochu. Nestalkuje tě, jak nějakej psychopat. Tys do ní vrazil, koupil jí kafe a pak jí byl za zadkem celej den. Pravda.
•••
Kathryn Sparksová byla velice zajímavá osoba. Na profilovém obrázku na facebooku byla s nějakou dívkou na pláži na Filipínách. Vím to, protože v pozadí je můj hotel. U fotky byla označená Theresa Sparks. Hádám sestra. Úvodní fotka mě překvapila. Vůbec nevypadala na to, že by mohla mít na úvodce mě? Překvapuje mě čím dál víc. Instagram měla taky veřejný, takže jsem viděl její fotky. Je vážně pěkná a umí se chovat. To ještě někdo takový existuje? Mobil, který jsem si byl nucen podat až z ložnice, jsem zamknul a šel se obléknout. Za chvíli bude jedna, měl bych vyjet, ať jsem tam včas a nepřijedu večer.
Nechybělo velké černé auto, které jelo celou cestu za mnou. Nesnáším bulvár.
,,Pane Bieber, kdo bydlí v tom domě? Vaše přítelkyně? Čekáte dítě? Kdy bude svatba?" volali po mně novináři. Teď už jsem se musel zastavit a propuknout v hlasitý smích.
,,Myslíte, že bych po rozchodu měl snoubenku a dítě? Buďte prosím aspoň realisté." řekl jsem jedinou větu a zazvonil u dveří. Otevřela mi postarší žena. Minimum vrásek. Kate je krásná po ní. Identické oči. Určitě je to její matka.
,,Dobrý den, přejete si?" bylo vidět, že přemýšlí, kam mě zařadit, protože mě evidentně zná.
,,Dobré odpoledne, jsem Justin. Justin Bieber. Vaše sestra Kathryn se mnou včera byla venku. Přijel jsem za ní."
Narovinu. Musel jsem to udělat. Vždycky mě potěší, když se žena červená nebo je potěšená.
,,Ale jděte, pane Bieber. Jsem Kathrynina matka. Chcete ji zavolat?" usmála se.
,,Ano, prosím." nahodil jsem neodolatelný úsměv.
,,No, víte, popravdě jsme jí to nejdřív trochu nevěřili, když říkala, že s vámi včera byla." řekla poté, co zavolala na Kathryn a vrátila se zpátky ke mně.
,,Né, že by k tomu byl nějaký vážný důvod, ale přece jenom, když za vámi přijde pubertální dcera, že byla celý den s Justinem Bieberem, asi byste jí taky hned neuvěřil, věřte mi." trochu nervózně se zasmála.
,,Nicméně pojďte dál."
,,Prosím, tykejte mi. Jsem Justin. Tak starý zase nejsem." natáhnu k ní ruku a čekám, co udělá.
,,Maria." stiskne ji, ale to už ji otočím a políbím na hřbet. Je vidět, že je mile potěšena. Jo, Bieber, tak se to dělá, pochválí mě podvědomí a já konečně vstupuji do domu.
,,Klidně běž za Kate. Po schodech nahoru, druhé dveře vpravo." pověděla mi cestu a zmizela za prosklenými dveřmi.
ČTEŠ
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️
FanficPROBÍHÁ KOREKCE Pokroutil hlavou a znovu mě přimáčkl na zeď. ,,Nikdo o tobě nesmí vědět. Nikdo!" ••• Je jen moje. Chci chránit její soukromí. Chci, aby si užila život. Musím ji ochránit před celým světem. Co se stane, až mě málem zabijou? Nebo doopr...