35. Část

2.3K 95 6
                                    

pohled kathryn

,,Lásko, vstávej. Za chvíli bude 12 hodin." budí mě Justin.

,,Notak, včera to přece nebylo tak vyčerpávající." zasmál se Justin, já otevřela oči. Posadila jsem se a hodila po něm vražednej pohled. Včera jsme měli dvouměsíční výročí našeho vztahu. Známe se dva měsíce a 3 týdny. Takže jsme to trochu přehnali. S oslavováním v clubu i se sexem.

throwback

,,Už ne, Justine. Už ne, prosím." odtahovala jsem od sebe Justina, když mi chtěl nalít dalšího panáka. Je vážně neodbytný. Nakonec jsem si ho dala a vedla Justina na parket. Po cestě si mě přitáhl nějakej kluk za pas a začal mě osahávat.

,,Co si myslíš, že děláš, ty hajzle. Ona je zadaná!" dal mu Justin pěstí a přitáhl si mě zpátky k sobě.

,,Pojď." táhla jsem ho radši na druhý konec sálu a začala tancovat.

Tancovali jsme, tancovali, tancovali a tancovali. Po asi třech písničkách se o mě začal Justin otírat.

,,Chci tě." začal mě líbat na krku.

,,Tady ale ne." řekla jsem mu a táhla ho z klubu. Čerstvý vzduch mě ovanul a donutil na chvíli zavřít oči. To, co jsem viděla potom, jsem musela rychle zastavit.

,,Ne, Justine. Tyhle tvoje léta skončily." řekla jsem mu, když chtěl otevřít dveře od auta a zřejmě řídit. Přikývl a vydal se po chodníku domů pěšky.

Celou cestu jsme se smáli a líbali se. Sotva jsme zavřeli dveře domu, jsem ho začala líbat znovu. Vyslékal mě a já vyslékala jeho. Omotala jsem si nohy okolo jeho pasu a on mě zvedl. Došel se mnou až do kuchyně a položil mě zádama na linku. Sjel rukama po celém mém těle a pomalu do mě vnikl.

,,Kate."

,,Justine." vzdychali jsme jména toho druhého. Po chvíli se do mě udělal a já zažila ten úžasný pocit orgasmu. Jenže tohle nebylo všechno. Vzala jsem ho za ruku a vedla ho k sedačce. Shodila jsem ho na ni a sedla si na něj. Začala jsem ho líbat a on se celý uvolnil. Dělala jsem si mokrou cestičku přes celé jeho úžasné tělo.

,,Bože, Kate." vzdychl. Pohybovala jsem hlavou pomalu a mučivě. Chytl mě za vlasy a určoval si vlastní tempo. Chvílemi jsem přidala a tím urychlila jeho vyvrcholení.

,,Kate!" udělal se mi do pusy a já polkla. Lehla jsem si na jeho hruď a dávala mu malé pusinky.

,,Tak pojď." vstala jsem a chytla ho za ruku. Šla jsem před ním a vedla ho do ložnice.

,,Máš sexy zadek." řekl nadrženě Justin a já se jen musela zasmát. Ještě pořád je totiž opilej.

,,Ty jsi sexy celej." otočila jsem se na něj.

Hned, co jsem zavřela dveře od ložnice se mi znovu přilepil na rty. To překonáme náš rekord a budeme mít už třetí kolo dneska? Povalil mě na postel a mě to vůbec nevadilo. Vniknul do mě a já jsem mu zaryla nehty do zad. To ho nakoplo a začal se pohybovat rychleji. Kapičky potu mu stékaly po čele.

,,Kate." vzdychl, když jsem si omotala nohy okolo jeho pasu, aby se dostal hlouběji.

,,Justine."

,,Řekni moje jméno." zavrčel a já vzdychla.

,,Justin." začal se pohybovat ještě rychleji a já se po chvíli udělala. Ještě párkrár přirazil a svalil se vedle mě.

,,Ještě pořád nejsi unavená?"

,,Teď už jsem."

Oba jsme vypili celou sklenici vody a pak šli spát.

end of throwback

,,Jo. Pět kol. Pět. Kol. Jsem unavená. Navíc jsme šli spát pozdě, protože jsme přišli pozdě z toho klubu." znovu jsem si lehla a on si lehl ke mně. Dal mi pusu na tvář a zvedl se.

,,Oběd bude za chvíli." usmál se a nechal mě se vzbudit. Došla jsem do koupelny a umyla si obličej. Včerejší make-up. Fuj. Důkladně jsem se odlíčila a dopřála mému obličeji sérum.

Sešla jsem do kuchyně a postavila vodu na kafe.

,,Dobré ráno, má milá. Klidně se posaď ven. Oběd tam hned donesu." přikývla jsem a šla si sednout na verandu. Měla jsem jen Justinovo triko. To zas budou titulky. Za chvíli přišel Justin a začali jsme se bavit o novinkách a našich fotkách z klubu. Jsme tam úplně na mol. Pořád se tam jenom smějeme, pijeme a líbáme. Zanedlouho přišla Barbara s obědem.

o několik dní později

,,Justine, prosím. Bude ti líp, musíš to spolknout." Justin leží už dva dny v posteli a odmítá jít k doktorovi.

,,Ne, je to hnusný, Kate. Prosím." fňukal. Vyměnila jsem mu obklad na čele.

,,Justine, prosím, jsi nemocný. Nemůžeš být nemocný." byla jsem už úplně bezmocná. Umírám z toho, jak se na něj dívám. Je mu špatně a mně je taky špatně.

Zamračil se a otevřel pusu. Usmála jsem se a na lžičku dala kapky. Justin je spolkl a zašklebil se. Vzal si ode mě čaj.

,,Děkuju." políbila jsem ho na čelo a odešla pro další čaj. Nechtěla jsem riskovat onemocnění Barbary, takže jsem jí přikázala, aby sem nechodila.

Večer už bylo Justinovi líp a další den už i něco snědl. Kapky jsem vyměnila za pilulky se stejným účinkem a Justin je mi myslím víc než vděčný.

Po týdnu jsem Justina donutila jít k doktorovi, abych se ujistila, že to nebylo nic vážného. I když už je mu dobře.

,,Byla to jen viróza, pane Bieber." oddechla jsem si.

,,Děkujeme, pane doktore." rozloučili jsme se a vyšli z ordinace.

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat