25. Část

2.8K 120 2
                                    

Probudila jsem se na křik. JUSTINŮV KŘIK! Rychle jsem otevřela oči a viděla, jak nějací muži drží Justina a tahají ho jen v teplácích z postele. Vstala jsem a běžela k nim.

,,Kate! Uteč. Rych..." nedořekl to, protože ho jeden z mužů udeřil a on omdlel. Neviděla jsem na něj, protože jsem viděla pouze záda jednoho z nich.

,,Nechte ho!" začala jsem křičet a bouchat pěstmi do jednoho z mužů. Justin ležel na zemi a u nosu měl krev.

,,Panebože, Justine." rozbrečela jsem se a snažila se najít svůj telefon, abych mohla zavolat policii.

,,Vypadni on něj." jeden z nich mě chytl za ruce a druhý mi dal ke rtům nějaký kapesník. No, tak to je konec.

Přemýšlím nad všemi věcmi, co jsem ještě chtěla stihnout. Dostudovat. Pořídit si psa. Procestovat Indonésii. Ale taky jsem aspoň potkala Justina. A stali jsme se přáteli. Možná i něco víc.

Snažila jsem se nedýchat, ale jednou jsem se nadechnout musela. Začaly se mi zavírat oči a já upadla do bezvědomí.

Vzbudila jsem se na zemi. Hodiny ukazovaly jedenáct. Na zemi, na zdi a u dveří byla krev. Otisk na klice a po stěnách. Bylo to dost děsivé. Rychle jsem šla dolů. Jsou tu ti muži ještě? Co udělali sakra s Justinem? Krev byla i na zábradlí a pod schodama.

,,Barbaro?!" přiběhla jsem k Barbaře, která ležela v kuchyni na zemi.

,,Barbaro!" začala mrkat očima a chytla se za hlavu.

,,Kate, má milá, jste v pořádku?"

,,Já ano, ublížili vám?" nemohla jsem normálně přemýšlet.

,,Já si nepamatuji. Když jsem sem asi v sedm přišla, ostatně jako každý den, v domě byli nějací muži. Měli černé oblečení a kukly. Neviděla jsem na ně. Jeden z nich mi akorát řekl 'Vrch Mountain Drew' chytl mě a něčeho jsem se nadýchala. Víc si nepamatuji." Mountain Drew. Tam mě vzal Justin. Ale je to jen hora. Nic tam není.

,,Volejte policii

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Volejte policii."

,,To nesmíte, Kate, něco mu udělají, možná ho zabijou. Je to Justin Bieber, mají to vymyšlené. Určitě pracují pro někoho výše postaveného."

To má pravdu. Běžela jsem nahoru a rozbrečela se. Snažila jsem se moc nebrečet, protože bolest hlavy by mi rozhodně nepomohla. Slzy mi stékaly po tvářích a hlava mi tepala od bolesti.

Tak jo, musím se sebrat a najít ho. Jenže co zmůžu? Jedinou zbraní může být kuchyňský nůž.

Oblékla jsem si džíny a Justinovo tričko. Vonělo přesně po něm. Jo, to teď potřebuju. Jeho. Seběhla jsem schody.

,,Zamkněte dům a zůstaňte tu. Nic neuklízejte ani na nic nesahejte. Kdyby to potom musela řešit policie, třeba by našli otisky vrahů, kteří," znovu jsem se rozbrečela nad myšlenkou, že by Justina zabili. Musím být silná a najít ho. To vodítko mi dali úmyslně. Moundain Drew.

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat