24. Část

2.8K 112 0
                                    

Když jsme dojeli na parkoviště před školu, bylo zde už dost lidí. Jakmile jsem vystoupil z auta, spousta lidí na mě upřela pozornost a hned začali upozorňovat další.

Doufám, že dnešek Kate nepokazím. Chtěl jsem ji tu dnes podpořit, ale ne za cenu, že moje přítomnost bude odvádět pozornost od ní. Dnešek je jen o ní.

Mezitím, co jsme s Kate odcházeli dovnitř, už nás všichni natáčeli a ze všech stran bylo slyšet mé jméno.

Poslední kapka byla, když mě někdo chytil za rameno.

,,Co?!" zavrčel jsem a otočil se na mladého kluka ve smokingu, kterému se na tváři objevil vystrašený výraz.

,,Justine. Justine klid." ucítil jsem ruku na svých zádech, kde mě okamžitě zamrazilo.

,,Jen jsem se chtěl zeptat, jestli se nechcete vyfotit? Fotky tu tiskneme hned na místě."

Ukázal na plátno, co bylo naproti a já si poníženě prohrábl vlasy.

,,Omlouvám se," omluvně jsem po tom klukovi koukl a vzal Kate za ruku ,,vyfotíme se?"

Kate se usmála a zatáhla mě před foťák. Nikdy jsem na takové akci nebyl. Jak říkala Kate, sláva mi všechno vzala a měla pravdu, když mi slíbila, že s ní všechny ty věci zažiju.

,,Tak, teď se zkuste ještě vyměnit." říkal nám klučina po tom, co nás vyfotil a mě ten blesk připomínal všechny červené koberce, kterých jsem se musel účastnit.

,,Už půjdeme?" zašeptal jsem bezmocně a Kate se jen mírně usmála.

,,Jo, ještě poslední. Vem mě třeba do náruče." usmála se a já ji s radostí popadl a vzal ji jako princeznu. Kate mě objala kolem krku a uculila se.

Počkali jsme na vytisknutí fotek a Kate mě vedla chodbami až do tělocvičny. Najednou mě ovšem pustila a rozběhla se davem. Šel jsem jejím směrem a spatřil jsem blondýnku, kterou objímala, div se neudusily navzájem. Přímo naproti mně za holkama stál další kluk a usmíval se na holky podobně, jako já. Holky si něco řekly a podívaly se za sebe. Kate se podívala na mě a ta blondýnka se podívala na toho kluka, kterého jsem si všiml předtím. Typický středoškolácký lamač srdcí. Ten drzý pohled mi způsoboval nevolnost.

Byl jsi snad jiný?, ozvalo se podvědomí. Kate ke mně natáhla ruku a já jsem se rozešel jejím směrem, abych si ji znovu přitáhl za pas co nejblíž k sobě.

,,Lucy, tohle je Justin, on..." zarazila se a nevěděla, co říct. Po chvíli mi došlo proč mlčí. Co by vlastně měla říct? Sám nevím, jak to je. Kamarádi s výhodama nejsme, protože já k ní cítím víc, ale ještě jsme o tom spolu nemluvili. ,,je můj nejlepší kamarád." dokončila a trošku ode mě odstoupila a já nechal ruku volně spadnout podél těla.

Zamrzelo mě, co řekla, ale chápu ji. Takhle to má oficiálně být, nebudeme riskovat skandál. Aspoň do té doby, než poznám, že mi city opětuje.

,,Moc mě těší." Lucy ke mně natáhla ruku, ale já ji objal.

,,Tohle je můj kamarád a dnešní doprovod, Austin Butler." usmála se a já nenápadně koukl na Kate. Na Austina se podívala jen na chvíli a pak zase sledovala Lucy. Hodná holka. Potřásl jsem si s ním rukou.

,,Justin."

,,Austin." usmál se.

" usmál se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat