Část 57✔️

1.9K 79 3
                                    

'Milá Kate. Už je to nějaká doba, co jsme se zasnoubili. Billy roste jako z vody a myslím, že už déle čekat nechci. Chci, aby ses stala mou ženou. Dneska. Měla jsi toho teď hodně a proto jsem všechno připravil. Nemusíš se o nic starat. V ložnici na tebe čekají šaty. Pomáhala je vybírat Theresa, a tak doufám, že se ti budou líbit. V obálce je také svatební oznámení, které dostala celá tvoje rodina, hlavně i babička s dědou, kteří přijedou z Indiany.'

Nemohla jsem tomu uvěřit. Justin si zjišťoval mou rodinu a tu pozval taky.

'Dále moje rodina, přátelé. Chaz, Alfredo, Lil, Rudy a další. Dovolil jsem si pozvat i Selenu a Abela, jelikož se naše vztahy zlepšily. Já jsem šťastný, že je šťastná ona a ona prý bude moc ráda, když uvidí šťastného mě. Dále jsem si vzpoměl na tvou kamarádku Lucy, kterou jsme potkali na tom plese. Ta je samozřejmě pozvána taky a poprosil jsem ji o post tvého svědka. Dole by měly čekat mé známé.'

Četla jsem a šla dolů po schodech.

,,Dobrej" pozdravila jsem nějaké tři ženy, co popíjely kafe u našeho kuchyňského baru.

'Jedna je kadeřnice, druhá maskérka a třetí ti pomůže s nehty, šaty a botami.'

Zarazila jsem se a vrátila se do kuchyně.

,,Ehm pardon" vrátila jsem se do kuchyně a usmála se ně. Jen se zasmály a seskočily z barových židliček.

,,Jsem Amanda, mám na starost tvé vlasy" pozdravila mě jedna a objala.

,,Já jsem Chantel a udělám ti make-up"

,,A já jsem Betty. Pomůžu ti s přípravou." všechny jsme se poobjímaly a já se vrátila k papíru.

'Až budeš nachystaná, pojedeš s holkama na konání obřadu. Billy už tam je taky a hlídá ho Theresa a Barbara. Dál už si tě přebere tvůj otec. Miluju tě. -Tvoje Perverzní prasátko'

Musela jsem se usmál a odložila jsem papír na linku.

,,Takže, prý mě máte na starosti" usmála jsem se na ně a ony natěšeně přikývly.

,,Začnem vlasama" chytla mě Amanda za ruku a vedla mě do obýváku, který právě teď vypadal jako kostymérna. Posadily mě na židli a začaly něco dělat. Nejdřív mi Amanda vlasy vyfoukala, pak na ně našplíchala nějaký přípravek a začala mi je vlnit. Vršek sepla a dala mi do něj nějaké bílé květinky. Zbytek nechala volně.

,,Tak hotovo." usmála se a vyměnila si místo na sedačce s Chantel. Betty se taky zvedla a nejspíš odešla pro šaty a boty. Chantel si mě chvíli prohlížela a pak se pousmála. Asi má vizi o mém make-upu. Vzala si make-up a korektor. Pak mi všechno zapudrovala a začala se stínama, linkou a řasenkou. Na rty mi dala jen lehký nevýrazný lesk a odstoupila.

,,Perfektní" usmála se a začala pomáhat Betty s vytahováním šatů. Nějak mě do nich návlekly a obuly mi bílé lodičky, abych šaty netahala po zemi. Proběhly poslední úpravy a před domem začalo troubit auto. Holky mi nastavily rámě, abych v těch monumentálních šatech nespadla a vedly mě z domu. Před domem stál Jussův Range Rover, ale za volantem seděl Jeremy.

,,Jsi krásná, Kate" vystoupil z auta a podržel mi dveře. Nějací fotografové už mě stihli vyfotit. Bezva.

Dojeli jsme ke krásné zahradě, která byla oplocená vysokým živým plotem. U vjezdu stál velký stan. Byl pod ním béžový koberec a krásný velký stůl. Vlastně dva propojené stoly, protože je nás hodně. U hostiny jsem si všimla Marcuse. Takže Justin ho opravdu nechal udělat tu hostinu? Justin mi říkal, že když jsme tam byli na večeři, tak si z něj dělal Marcus srandu. Takže se mu to nevyplatilo. Zasmála jsem se. Vzadu se mihl svatební oblouk a židle. Bylo to prostě krásné. Úplně vzadu na konci zahrady byl altánek a kolem něj postávalo hodně mužských postav v oblecích. Tam vzadu asi bude Justin. Tak moc se chci za ním rozběhnout a ostatní by se vyřešilo samo.

Amanda s někým volala a pak to típla a vystoupila z auta. Holky mi pomohly s šaty a Jeremy odešel někam do stanu za ostatníma. Holky mě odvedly ke stanu a nechaly mě tam stát. Po chvíli za mnou přišla mamka a měla slzy v očích.

,,Jsi krásná, zlatíčko. Ale teď půjdu, se všemi se uvidíme po obřadu" objala mě a chtěla odejít.

,,Mami, jak mu je?" nesměle jsem se zeptala.

,,Celý den je nervózní. Pořád se všech ptal, jak jsi na tom a kdy přijedeš. Nicméně já už musím. Všichni se nachystáme a přijde pro tebe tatínek" políbila mě na čelo a odešla. Začala jsem být docela nervózní. Škvírkou jsem viděla, jak všichni odcházeli dál do zahrady a sedali si na židle u oltáře.

,,Páni. Je z tebe kus ženské, beruško" uslyšela jsem za sebou taťkův hlas a najednou všechno utichlo. Byl tu, můj tatínek, který mě vždy chránil jako princeznu ve věži. Usmál se na mě a já se chytla jeho nastavené paže. Druhou rukou jsem si držela šaty. Šli jsme stanem nejspíš už k oblouku.

,,Jsem na tebe moc pyšný" promluvil po chvíli táta a já se musela usmát.

,,Děkuju, tati." koukla jsem na něj a usmála se.

Přišli jsme a táta odhrnul bílý závěs. Všichni se na nás otočili. Kráčela jsem po bílém koberci a na všechny se usmívala. Táta došel až k oltáři a předal mě Justinovi. Všichni se postavili a taťka zaujmul místo vedle mé mamky a vedle Pattie. Chytla jsem Justina za ruce a on se na mě usmál. Všimla jsem si, že mezi Jaxonem a Erin stojí Billy a drží se Erin za ruku. Usmála jsem se a vrátila pohled na oddávajícího a Justina.

Votes prosím <3

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat