Položil jsem ji na postel a sundal jí kalhotky a podprsenku.
,,A co když to nechci?" koukla na mě Kate.
,,Ale chces." přeměřil jsem si ji pohledem. Lehl jsem si nad ni a začal ji líbat na krku. Dělal jsem si mokrou cestičku přes její klíční kosti až na rameno.
,,Tak to řekni, babe" přilepil jsem se jí na rty.
,,Jen to řekni a já se zvednu..." vzdychla.
,,a odejdu" začal jsem se od ní odlepovat. Pěkně pomalu. Dýchal jsem jí na tvář.
,,Ne, nechoď. Prosím" vzdychla. Jen jsem se usmál a znovu si lehl nad ni. Rozkročil jsem jí nohy a vnikl do ní špičkou. Laskal jsem jí bradavku a pořád se nepochyboval.
,,Justine!" zabručela. Uchechtl jsem se a zasunul jsem ho do ní až po kořen. Prohla se v zádech a zabořila si hlavu do polštářů. Přidal jsem tempo a chytl jí ruce nad hlavou. Pot mi stékal po těle.
,,Řekní moje jméno!" zašeptal jsem a zkousl jí ret. Jen vzdychla.
,,Moje jméno, Kate!" začal jsem přirážet tvrději.
,,Justine!" vzdychla. Přilepil jsem se jí na rty a užíval si, že mi dovolila ještě přidat. Po chvíli jsem zpomalil, ale přirážel pořád tvrdě.
,,Oh, Justine" vzrušovalo mě, jak vzdychala mé jméno a to mě posouvalo blíž konci.
,,Kate!" naposledy jsem se do ní zhoupl a udělal se do ní. Unaveně jsem si vedle ní lehl a přikryl nás.
,,Dobrou, babe" objal jsem ji kolem pasu, ale ona se ke mě otočila čelem a přitulila se ke mě.
,,Dobrou, lásko" zavřela oči a já čekal, než usne. Po chvíli pravidelně oddechovala a já pokojně taky zavřel oči.
o několik dní později
,,No a pak jsme to nakonec vyhráli. Mysleli jsme si, že nás porazí družstvo z Texasu, ale byli jsme dobří a měli jsme zlato."
,,Taky kolik mě to stálo nervů a peněz. Každý ráno brzo vstávat, kupovat dresy a soupravy. Do toho škola..." sedíme s Mariou u nás v obýváku a ony mi vypráví Katina taneční léta. Různé vzpomínky a tak. Musím říct, že je to dost zábava. Hlavně, když říkají takové ty vzpomínky z cestování, ujeté autobusy atd. Jsem možná trošku škodolibej, ale kdo by se nezasmál.
,,No, Justine, a to si poslechni. Kate, řekni mu, když jsme letěli do Washingtonu." koukla Maria na Kate a ta se začla strašně smát.
,,Na to nechci ani vzpomínat, ale dobře. Začalo to už na letišti, když..." nedořekla Kate, protože se zvedla a utíkala někam ke kuchyni. Koukli jsme se na sebe s Mariou. Dala mi jen signál To už je na tobě. Rychle jsem se rozběhl za ní.
,,Miláčku?" utíkal jsem za ní. Nakonec jsem uviděl otevřené dveře od koupelny. Kate se skláněla nad záchodovou mísou a zvracela.
,,Beruško" klekl jsem si k ní a chytl jí vlasy.
,,Ani mi nezkoušej říct, ať jdu pryč. To já znám a nikam nejdu." rychle jsem vyhrkl, když už se nadechovala, že něco řekne. Jen jsem ji hladil po zádech a čekal, než se jí uleví. Po chvíli vydechla. Smutně jsem se na ni usmál a podal jí malý ručník.
,,Jsi v pořádku?" sedl jsem si, opřel jsem se o zeď koupelny a Kate jsem opřel o sebe.
,,Jo, je mi líp, ale nevím, čím to je. Obavám se, že budu potřebovat těhotenský test" vydechla a mě se rozzářily oči. Ještě jsem ji nestihl požádat ani o ruku a ona už mi otěhotní? To bych měl stihnout, než se to narodí.
,,Dobrý, já to zvládnu, jdi za mou matkou, prosím" objala mě a vystrčila mě ze dveří.
pohled kathryn
Panebože, přece nemůžu být těhotná. Co když to se mnou Justin nevidí do budoucna a zničím mu život. Popové hvězdě, Justinu Bieberovi, otěhotněla krátkodobá přítelkyně. No to by byl skandál. V žádném případě.
Vyčistila jsem si zuby a otevřela dveře od koupelny. Má matka tu už nebyla a Justin se na něco díval v televizi. Kávy a talíře z konferenčního stolku byly uklizené.
,,Justine, zajedeš se mnou zítra do nemocnice? Potřebuju vidět svého gynekologa" přisedla jsem si k Jussovi.
,,Tvůj gynekolog je chlap? Co když tě znásilní?!" musela jsem se pousmát.
,,Justine, je to doktor. Není v tom žádný rozdíl, jestli muž nebo žena. Akorát muži mi přijdou opatrnější" pokrčila jsem rameny a vytočila číslo na doktorovu ordinaci.
,,Ordinace doktora Smeltinga" ozvalo se ,,Dobrý den, Pamelo, tady Kate Sparksová"
,,Dobrý den, Kate. Co pro vás mohu udělat?" ,,Potřebovala bych se vidět s Teodorem, zítra. Má volno?" Justin na mě nechápavě otočil hlavu.
,,Jo, mohla bys přijít na tři?" ,,To je ideální, moc děkuju. Naschle"
,,Není zač, naschledanou" típla to.
,,Tykáš mu?! Tak já tě tam odvezu" dal mi Justin ruku kolem ramen.
,,Odvezeš nebo si mě tam jedeš pohlídat?" zasmála jsem se.
,,Oboje" políbil mě na tvář a položil mě na sedačku. Jen jsem se usmála a sundala mu tričko. Vynaložila jsem co největší sílu a přetočila ho pod sebe. Otřela jsem se mu o rozkrok a on slastně vzdychl. Když se chtěl zvednout a políbit mě, přitlačila jsem ho znovu na sedačku a začala mu přejíždět přes svaly. Dělala jsem si mokrou cestičku od břišáků, přes prsní svaly, až k jeho rtům. Strčil mi jazyk do pusy a já věděla, že dneska to u líbání neskončí.
Dal mi ruce do vlasů a přitáhl si mě blíž. Sundal mi tepláky a přetáhl mi triko přes hlavu. Rozepla jsem mu pásek a stáhla mu kalhoty. On mi rozepl podprsenku. Po dalším ošahávání jsme zůstali oba nazí. Vzala jsem si jeho úd do ruky a párkrát ho napumpovala. Dosedla jsem na něj a musela se opřít o Justinovu hruď. Pomáhal mi se nadzvedávat a vzdychal na celý dům. Myslím, že je víc uvolněnější, když není nahoře a nemusí se pořád podpírat rukama. Zato já jsem měla co dělat. Už jsem skoro byla, ale začala mě opouštět energie.
,,Jak to můžeš nahoře vydržet?" vyhrkla jsem mezi vzdychy. On se jen uchechtl a přetočil mě na záda.
,,Protože miluju, být dominantní." zkousl mi ret a znovu se do mě zhoupl. Malém jsem z něj šílela. Ještě párkrát tvrdě přirazil a udělal se a to udělalo i mě. Udýchaně si lehl vedle mě a políbil mě.
,,Miluju tě"
Votes prosím <3
ČTEŠ
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️
Hayran KurguPROBÍHÁ KOREKCE Pokroutil hlavou a znovu mě přimáčkl na zeď. ,,Nikdo o tobě nesmí vědět. Nikdo!" ••• Je jen moje. Chci chránit její soukromí. Chci, aby si užila život. Musím ji ochránit před celým světem. Co se stane, až mě málem zabijou? Nebo doopr...