28. Část

2.6K 100 0
                                    

pohled justina

,,Měli bychom jet nakoupit. Normální den ještě neskončil." usmála se Kate. Má pravdu. Jak dlouho jsi vlastně nebyl v normálním obchodě? Dlouho. Vždy všechno kupovala Barbara.

,,Ehm, Kate? Kam vlastně jedeme." zasmála se a sedla si na mě. Dýchala mi na ucho a mně z toho naskočila husí kůže.

,,Vystup si." pošeptala a políbila mě pod ucho. Jak může i z té nejnormálnější situace udělat situaci, při které bych ji hned přetáhl? Zasmál jsem se a otevřel dveře. Opatrně jsem vystoupil a ona si sedla na sedačku. Nasedl jsem na místo spolujezdce a ona někam vyjela.

Panebože, tak tady jsem nebyl ani nepamatuju. Abyste byli v obraze. Je to prostě normální supermarket. Žádné velké obchoďáky, boty, hadry, nic. Kate taky vystoupila z auta a chytla mě za ruku. Propletl jsem nám prsty a když jsem zahlédl nějakou dámu s foťákem, jen jsem se na ni usmál a pokračoval šťastně do obchodu. Jen ať "ona" vidí, o co přišla a že ji k životu nepotřebuju. Kate vzala vozík a vešla do obchodu.

,,Na," podala mi asi 3 kilometry dlouhý papírek, na kterém byly různé suroviny ,,za půl hodiny u pokladen." dořekla se smíchem a odešla. Vydal jsem se s dalším košíkem do obchodu. Kromě všech věcí na seznamu jsem po cestě nabral asi další tunu sladkostí a všeho, co mi přišlo pod ruku a měl jsem na to chuť. Nakonec jsem jel s dvěma vozíky. Po asi půl hodině jsem se potkal s Kate u pokladny. Strašně se mi smála. Všechno jsme vyskládali na pult a po zaplacení dali do tašek. Snažil jsem se toho vzít co nejvíc, aby toho Kate nemusela brát moc. Bylo to docela těžký, ale jsem snad chlap, ne? Ne, nejsi. Zasmálo se mi podvědomí. Za chvíli mě dojela Kate s vozíkem, tašky mi vzala a dala je taky do vozíku.

,,Jsi trdlo." políbila mě. Tohle určitě taky někdo vyfotil. Teď budu za trapáka. Zasmál jsem se a vezl vozík k autu. Kate mě držela za paži a šla vedle mě.

,,Jsem šťastnej." zaculil jsem se ni, když jsem zavřel kufr a přitáhl si ji za pas k sobě.

,,Ani nevíš, jak moc jsem já." řekla a políbila mě na nos a pak na tvář. V téhle chvíli to však pro mě mělo stejnou hodnotu, jako normální polibek. Miluju jí. Nechci nikoho jinýho. Snad mám nenapsal osud nějakej vtipálek.

•••

,,Justine, dones mi ještě ty zbylé tašky, prosím." křičí na mě Kate z kuchyně. Znovu se zvednu ze sedačky a jdu do auta pro tašky.

,,Děkuju." usměje se na mě a uklízí věci do skříní.

,,Až jednou budeme rodiče, bude to fuška." šel jsem k dalším taškám a pomáhal jí je uklízet. Kate se na mě otočila se slzami v očích.

,,Rodiče? Řekl jsi rodiče?" krátce se zasmála a dala si ruku před pusu.

,, A né snad?" usmál jsem se na ní a utřel jí slzu.

,,Chceš, abychom jednou byli rodiče?"

,,A ty to chceš?" zeptal jsem se jí tou stejnou otázkou.

,,Co já, ale jestli to chceš ty."

,,Jistě, že chci. Budem vychovávat jednoho prcka a pak ještě druhýho. Chlapečka a pak holčičku, aby ji její brácha mohl chránit před idiotama, jako jsem býval já." sklopil jsem hlavu a chtělo se mi brečet. Moc emocí v tuhle chvíli.

,,Notak. Budeš skvělý táta. Na tamto už nemysli, je to za náma. Na děti máme každopádně čas. Zatím to budeme jen nacvičovat." chytla mi bradu a zvedla ji, abych se jí podíval do očí.

,,Miluju tě." zašeptal jsem.

,,Taky tě miluju." políbila mě. Přitáhl jsem si ji k sobě a probojoval se jazykem do jejích úst. Zavzdychala a zatahala mě za vlasy. Zmáčkl jsem jí zadek a omotal si její nohy kolem pasu.

,,Chci tě." zavzdychal jsem jí do ucha.

,,Tak si mě vem." bylo to pro mě jako startovní vlajka na nějakém závodu. Došel jsem s ní k sedačce a položil ji na ni. Začal jsem jí sundávat oblečení a ona mi rozepínala kalhoty. Začal jsem ji lízat, ale přitáhla si mě za hlavu ke rtům.

,,Chci tě hned, Justine." rychle jsem si sundal boxerky a vnikl do ní. Prohla se v zádech a zaryla mi nehty do zad. To mě nakoplo a začal jsem se pohybovat tvrději a hlouběji.

,,Přidej, přidej." omotala si nohy kolem mého pasu, abych se dostal víc do ní.

,,Kate." zavzdychal jsem a pořád se pohyboval. Dovnitř a ven. Pořád dokola.

,,Bože." její stěny se kolem mě začaly obepínat.

,,Vydrž, lásko." ještě párkrát jsem přirazil a udělal se do ní. Kapaly mi z čela kapky potu, ale zvedl jsem se a vzal Kate do náručí. Myslím, že bysme oba dole hned usnuli a to by bylo nepohodlný. V polospánku jsem došel do ložnice a položil Kate do postele. Lehl jsem si k ní a hned usnul.

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat