23. Část

2.8K 113 2
                                    

pohled kathryn

Justin zůstal ležet v posteli a já se unaveně zvedla a šla do kuchyně. Po cestě jsem otevřela pár oken, aby se vyvětralo a otevřela jsem i dveře na zahradu, aby se mohla Esther proběhnout. Když jsem vcházela do kuchyně, zrovna bouchly dveře a objevila se Barbara.

,,Dobré poledne, má milá."

,,Dobré, Barbaro." usmála jsem se na ni a už jsem v lednici hledala vajíčka.

,,Nech to na mně a pěkně se posaď." snažila se mě odradit Barbara, ale já chtěla.

,,To je dobré. Pokud chcete, můžete pokračovat v jiné práci. Já to tu udělám." Barbara se usmála a odešla nejspíš do prádelny.

,,Justine, snídaně!" volala jsem a za chvíli byl slyšet dupot schodů.

,,Jsem tu a mám hlad jako vlk." zasmál se a pomohl mi vzít všechny věci.

,,Nenajíme se venku?" zeptala jsem se. Dneska je tam opravdu krásně.

,,Proč ne." usmál se a už si to kráčel pod pergolu na kožené sedačky. Po chvíli jsme uslyšeli cvakání foťáků a blesky.

,,Ale notak." zasmáli jsme se oba dva.

Po snídani jsme řešili moje vlasy a líčení. Seděli jsme v obýváku u Macbooku a zadumaně jsme sledovali různá videa o dělání účesů.

,,Justine, nepočítáš doufám s tím, že mi budeš dělat vlasy, že ne?" ďábelsky se usmál.

•••

Na oběd byl steak a americké brambory. Už jsem říkala, že Barbara umí skvěle vařit? Jelikož jsme byli docela vyčerpaní, tak jsme si po obědě lehli a na sedačce usnuli.

Vzbudila jsem se, když jsem uslyšela cvaknout fotku. Nad námi stála Barbara s mým telefonem a neskutečně se culila. Ukázala mi fotku a taky to, jak jsme vlastně s Justinem spali. Justin ležel podél sedačky a hlavu měl položenou na polštáři. Měl mírně otevřenou pusu a vlasy na všechny strany. Pravou ruku měl na opěradle sedačky a levou měl volně spuštěnou ze sedačky. Já jsem ležela z jedné strany na něm a měla jsem levou nohu mezi jeho nohama. Levou ruku jsem měla omotanou kolem jeho pasu a pravou jsem měla pod jeho zádama. Asi proto ji teď necítím.

Ta fotka byla prostě nádherná. Justin se začínal pomalu probouzet a já už jsem měla v ruce telefon a upravovala fotku, abych ji mohla dát na instagram.

,,I'll be your bestfriend till I die", zněl popisek.

Justina jsem označila na fotce a když mu přišlo upozornění a otevřel příspěvek, nádherně se usmál. Viděla jsem však v jeho očích něco, co mi doposud neodhalil a myslím, že se snažil, abych si takového pohledu nikdy nevšimla.

Bohužel dneska se prozradil a já byla zmatená. Fotce dal srdíčko a uložil si ji. Na uzamčené obrazovce měl pořád tu fotku z mého snapchatu v modrém Ferrari. Tuhle fotku si nastavil na plochu a mobil zamkl.

,,Jdem se chystat?" zeptal se. Přikývla jsem. Vzal mě do náruče a nesl mě do jeho koupelny a začal mě svlékat.

,,Justine, co to děl... "

,,Pšt." dal mi prst na pusu. Zklapla jsem a jen ho pozorovala. Začal napouštět vanu. Svlékl se a odnesl mě do ní. Seděla jsem k němu zády. Začal mi umývat vlasy. Po chvíli jsem umyla já jeho. Žádné nadržené pohledy, nic.

Co mu je?

Omotal mě ručníkem a sebe taky. Odnesl mě jako princeznu do postele a odešel pro něco do šatny. Po chvíli se vrátil s bílým županem, v boxerkách a s mými šaty a jeho oblekem. Ty pověsil na kliku a župan mi oblékl. Posadil mě na židli a odněkud podal fén. Počkat, ten je můj. Začal mi fénovat vlasy. Co mu sakra je?! Párkrát fén namířil i na sebe a vyfoukal svoje vlasy. Musela jsem se zasmát. Vlasy mi i rozčesal. On ví, jak se češou holčičí vlasy? Někam odešel a za chvíli se vrátil s mojí kulmou. S mojí kulmou? Ale ne. Vím, co chce dělat. Ale ne. Průser.

,,Justine, nemyslím si... " zpražil mě pohledem a já zase zmlkla. Donesl lak na vlasy a začal mi je vlnit. Pak donesl nějaké černé sponky a vlasy, co mi padaly do obličeje, spojil vzadu na hlavě. Nakonec to vypadalo dost hezky. Kde se to v něm bere? Vzal si gel a nageloval si vlasy dozadu. Postavil mě a strhl ze mě župan. Znovu odešel a vrátil se s černým kompletem od Theresy.

,,Tohle teda ne!" ukázala jsem na podvazky a on se zasmál.

,,Fajn." odhodil je na postel. Klekl si a zvedl mi nohu, kterou políbil. Pak mi oblékl kalhotky a nezapomněl mi u toho zmáčknout zadek. Jeho obličej se od mého těla nevzdaloval, ani když se zvedal. Políbil mě na podbřišek na břicho, na dekolt, klíční kost a jel až k obličeji. Zmáčknutím mého zadku si mě nalepil blíž k sobě a políbil mě na rty. Dámy a pánové, starý Justin je zpátky. Polibek prohloubil a asi po dvou minutách se odtáhl. Ovšem vzdálenost mezi námi se nezvětšila. Podal mou podprsenku a otočil si mě zády k sobě.

Zapl mi podprsenku a políbil mě na rameno. Nakonec mě oblékl do šatů a zavedl mě do mé koupelny.

,,Namaluj se." políbil mě na tvář a odešel. Co to teď jako mělo být?

pohled justina

Oblékl jsem si oblek a sešel po schodech dolů. Dal jsem si do kapsy telefon a nějaké peníze. S rukama v kapsách jsem čekal v hale na Kate. Za chvíli přišla a pohled to byl teda nádhernej.

,,Sluší ti to." nabídl jsem jí rámě.

,,Děkuji." usmála se.

Zamkl jsem dům a z garáže vyparkoval matně černé Lamborgini. Otevřel jsem Kate dveře a pomohl jí nasednout.

,,Řekneš mi adresu?" usmál jsem se na ni a ona zadala adresu do navigace. Nakonec si dala ruku na mé stehno a celou cestu mi zpříjemňoval její dotyk.

•••

Když jsme dojeli na parkoviště před školu, bylo zde už dost lidí. Jakmile jsem vystoupil z auta, spousta lidí na mě upřela pozornost a hned začali upozorňovat další.

Doufám, že dnešek Kate nepokazím. Chtěl jsem ji tu dnes podpořit, ale ne za cenu, že moje přítomnost bude odvádět pozornost od ní. Dnešek je jen o ní.

Mezitím, co jsme s Kate odcházeli dovnitř, už nás všichni natáčeli a ze všech stran bylo slyšet mé jméno.

Poslední kapka byla, když mě někdo chytil za rameno.

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat