,,Řeknete nám už konečně, co tu děláme?" poposedl si Jeremy na židli, když jsem odnášela talíře do kuchyně. Seděli jsme u nás doma. Já, Justin, Pattie, Jeremy, Erin, Jazmyn, Jaxon, mamka, taťka a Theresa. Malém jsme se sem nevlezli, ale prodloužili jsme stůl a je to v pohodě. Udělala jsem večeři a všechny jsme pozvali k nám, abychom jim oznámili mé těhotenství. Jsem už ve druhém měsíci. Justin se o mě stará. Každé ráno mám snídani do postele. Pořád jen ležíme a jsme spolu.
,,Tak co se stalo?!" znovu nás vybídl Jeremy a já zpanikařila.
,,Koupil jsem velblouda!" ,,Justin je těhotnej" vykřikli jsme s Justinem zároveň. Až potom jsem si uvědomila, co jsem řekla za blbost.
,,Justin je co?!" zmateně se na nás podívala Theresa.
,,Jó, já chci vidět toho velblouda" vykřikl nadšeně Jaxon. Nakonec si všichni uvědomili naše slova a začali se smát.
,,Justine, doufám, že jsi opravdu nekoupil velblouda?" svraštila na něj obočí Pattie.
,,Ne, mami" zasmál se Justin.
,,Takže, buď je těhotnej Justin, nebo Kate." řekl můj táta. Všichni se na sebe podívali a pak na nás s Justinem.
,,Kate" řekli sborově a já se nesměle usmála.
,,Kristepane, to je úžasné" zvedla se Erin a obejmula mě.
,,Ale to není všechno" řekl Justin a já na něj nechápavě koukla.
,,Posaďte se všichni, prosím"
pohled justina
Přemýšlel jsem, jestli radši nezdrhnout a neodletět do Austrálie. Ale pak jsem se podíval na Kate a věděl jsem, že to neudělám. Že nechci.
Nejdřív jsem sklopil pohled a koukal na své boty. Pak jsem ale vzhlédl do jejích očí a viděl zmatenost a strach, nejspíš z toho, že se bála, že ji opustím. Všichni seděli na svém místě, jen dvě židle byly prázdné. Stáli jsme naproti sobě. Nádech, výdech, Justine. Dveře jsou zamčené, neuteče ti. Ruce, které jsem měl za zády, se mi potily. Klekl jsem si a zvedl ruce. V krabičce se zaleskl prsten.
Kate si okamžitě dala ruce před pusu a zavřela oči. Znovu se na mě podívala a brečela. Chtěla nejspíš něco říct, ale vydala ze sebe jen šťastný vzlyk. Naše matky taky brečely a všichni se přeslazeně usmívali.
,,Kathryn Sparksová. Vstoupila si mi náhodně do života a hodila mi záchranný kruh, když jsem se nejvíce topil. Přineslas mi sebe. Vždy si mě poslouchala, byla trpělivá a věřila ve mě. Přežila si můj kreténský vtip, který jsem si vymyslel, abych zjistil, jestli mě miluješ. Naše dovolená na Maledivách taky nedopadla moc dobře, ale přežili jsme. Ani vzdálenost přes celý oceán nás nerozdělila a já se do tebe zamilovával čím dál víc. Vydržela si to se mnou něco málo přes rok a půl a já s tebou chci strávit zbytek života. Jsem neskutečný idiot, který se občas chová jako puberťák, ale životem mi prošlo dost lidí na to, abych věděl, koho můžu milovat. A zatím to nebyl nikdo, kromě mé rodiny, která tu pro mě byla vždycky a tebe. Až u tebe jsem si jistý, že bych pro tebe umřel. Snesl bych ti modré z nebe. Děláš můj den lepším jen tím, že se na mě podíváš, že mě obejmeš, políbíš. A proto se tě ptám před samotným bohem a rodinou. Ne, jinak. Před rodinou a až pak bohem. Rodina je důležitější. Prokážeš mi tu čest a dovolíš mi, stát se tvým mužem" slzy mi tekly po tvářích a z úsměvu už mě bolela pusa. Kate brečela. Má matka brečela, Maria brečela, Theresa brečela. Brečel dokonce i Jaxon a Erin. Jazmyn netrpělivě seděla u stolu vedle Katiného otce. Můj táta měl slzy taky na kraji a držel v ruce telefon.
,,Tak co bude? Všech 400 000 lidí je nedočkavých!" mírně se usmál můj táta. Livestream? Livestream.
Kate na něj vykulila oči a poté se znovu otočila na mě. Ruce jsem přestával cítit a myslím, že za chvíli dostanu křeč do holeně.
,,Justine..." odmlčela se Kate a sklopila pohled. Tak to je v prdeli. To je v prdeli. Kurva, kurva. Moc jsem to uspěchal. Teď je všechno v hajzlu a...
,,Ano!" začala znovu štěstím brečet a bylo slyšet, jak si všichni oddechli.
,,Vidíte mého syna? On brečí. A já to všechno natáčím"
,,Jeremy, jdi blíž! Musíme to mít zdokumentované" můj otec má evidentně zapnutý livestream na instagramu a ještě si to všechno uloží, bezva. Konečně jsem se zvedl a nasadil Kate zásnubní prstýnek. Skočila mi kolem krku a já ji pevně obejmul.
,,Řekla ano! Ona řekla ano!!" začal jsem šťastně pokřikovat a točil se s ní dokola.
,,Já tomu nemůžu uvěřit" utírala si Kate slzy. Políbila mě a já se cítil ještě šťastnější. Mám snoubenku, brzy dítě a rodinu.
,,Mám z vás takovou radost, děti moje!" objala nás Maria.
***
,,A můžu být družička?" slyšel jsem Jazzy, jak se ptá Kate.
,,Samozřejmě, že můžeš, zlatíčko. Budeš mít ty nejkrásnější šaty" políbila ji Kate na čelo a pomohla jí obléknout mikinu.
,,Hej Justine! Teď budu uražený!" přišel ke mě Jaxon. Nechápavě jsem na něj kouknul.
,,Já jsem si měl vzít Kate za ženu a být její manžel" pousmál jsem se a kleknul si k Jaxonovi.
,,Kate není ve tvém věku, Jaxone, jednou si najdeš taky tak skvělou holku, neboj" pohladil jsem ho po hlavě a on nakonec přikývl.
Postupně se s námi rozloučili všichni a opustili dům. Nemůžu být šťastnější.
Votes prosím <3
ČTEŠ
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️
FanfictionPROBÍHÁ KOREKCE Pokroutil hlavou a znovu mě přimáčkl na zeď. ,,Nikdo o tobě nesmí vědět. Nikdo!" ••• Je jen moje. Chci chránit její soukromí. Chci, aby si užila život. Musím ji ochránit před celým světem. Co se stane, až mě málem zabijou? Nebo doopr...