pohled justina
Přijeli jsme domů a Barbara už tu nebyla. Esther jsem pustil na zahradu a šel pro zmrzlinu a nějaké pití. Dal jsem vše pod pergolu, co je u bazénu a vrátil se pro plavky.
,,Kate? Budu u bazénu, kdybys mě hledala. Klidně přijď taky." nakoukl jsem do jejího pokoje, když zrovna vcházela do koupelny.
,,Jo, dobře. Díky." jen se usmála a zalezla do koupelny. Vzal jsem pro jistotu dvě osušky a šel na zahradu. Esther už venku pobíhala a hrála si s nějakým motýlem. Jen jsem se tomu zasmál a skočil do bazénu.
•••
Po chvíli mi začala být zima, takže jsem doplaval ke kraji bazénu a vylezl, abych si mohl lehnout na lehátko. Spokojeně jsem otevřel kelímek zmrzliny a nabral velkou lžíci, kterou jsem si strčil do pusy.
Pomalu jsem začal usínat, když v tom se otevřely dveře a z nich vyšla Kate. Kate v plavkách.
Nedokázal jsem na ni přestat zírat. Prohrábla si vlasy a začala si dávat vlasy do culíku, čímž se jí ještě víc napnul hrudník a byl vidět mírný náznak břišních svalů. Vypadala tak neuvěřitelně sexy, když v tom kolem sebe začla roztomile máchat rukama, aby zahnala včelku, co jí zrovna vletěla do cesty.
Začal jsem se nenápadně smát a radši jsem si nasadil brýle. To aby neviděla, jak úchylně ji sleduju.
Po chvilce k ní přiběhla Esther a Kate si s ní začala hrát. Ta se pak začla motat kolem bazénu a vypadala, že by tam nejradši skočila. Kate se na ni chvilku dívala a pak dostala takový ten mateřský výraz, kdy pro svoje "děťátko" uděláte cokoliv. Vzala si ji do náruče a očistila jí tlapky, aby nebyl bazén špinavý. Esther se nejdřív trošku bála a tak ji Kate měla pořád u sebe. Byl na ně krásný pohled.
Po chvíli už ji Kate jen přidržovala a nakonec Esther plavala sama. Měla z toho strašnou radost a když vylezla z bazénu všude poskakovala a radostně štekala. Esther, ne Kate, samozřejmě.
Kate po chvíli taky vylezla a sedla si vedle mě na lehátko. Začala se mazat krémem na opalování.
,,Chceš taky zmrzku, Kate?" otočil jsem se na ni s kbelíkem čokoládové zmrzliny. Usmála se a přikývla. Pak se ale na mě podívala znovu a zamračila se. Vzala si ode mě zmrzlinu a dala mi do ruky krém.
,,Namaž se." přikázala mi a do pusy si strčila zmrzlinu.
,,Jenže já to neumím." vyšpulil jsem spodní ret a podíval se na ni psíma očima.
,,Neprovokuj, Justine." zasmála se.
,,Já rád. Notak, pojď mi s tím pomoct." zahýbal jsem na ni obočím a ona se zvedla z lehátka a sedla si na mě. To jsem trochu nečekal, ale nebyl jsem proti. Kate do mě strčila prstem, abych se opřel úplně a pak mi začala po hrudi roztírat krém. Občas mi po hrudi přejela nehty. Pak se vrátila k mému obličeji.
,,Né, na pusu ne." prosil jsem. Zbytečně.
,,Nemel sebou, ještě se spálíš." a už mi to paplala i na čelo, na tváře, na nos a na uši.
,,To byly moje vlasy." zakňučel jsem jako malý kluk.
,,Otoč se." přikázala a já si poslušně lehl na břicho a ona mi začala natírat a zároveň masírovat záda.
,,Tohle bys mohla dělat celej den." zavrněl jsem spokojeně. Chvíli mi jen tak ležela na zádech, což mi nevadilo, ale pak slezla a začala jíst zase zmrzlinu.
Najednou mi něco přistálo na těle. Ta mrška vytáhla kostku ledu z limonády a hodila ji po mně. Podíval jsem se na ni a sundal si brýle, protože by přes ně neviděla můj vraždící pohled.
,,Ups." šeptla se smíchem a rozutekla se po zahradě.
,,No, přesně tak, Kate, ups." zavolal sem na ni a utíkal za ní.
,,Ne, Justine, prosím, ne! To byla sranda!" ječela a snažila se ode mě odtrhnout. To zas bude mít bulvár o čem psát. Málem sem zakopl o Esther, která to viděla z ochranářského úhlu a snažila se Kate zachránit.
,,Est, pozor." řekl jsem, když jsem jí málem stoupl na packu. Odskočila a zůstala sedět opodál.
,,Poslední přání?" zeptal jsem se se smíchem Kate, když jsem stál u bazénu, těsně na kraji a Kate byla nakloněná nad vodou.
,,Shoř v pekle." zasmála se a políbila mě. Držela své ruce za mým krkem, abych se nemohl odtrhnout. Bohužel jsem si nevšiml, že měla jednu nohu na zemi a než jsem se vzpamatoval, tak se ní odrazila a v bazénu jsme skončili oba.
,,Teď je mi zase zima." řekla Kate, když se vynořila z vody. Objal jsem ji a dal si její nohy kolem pasu.
,,Už je ti teplo?" přikývla se smíchem a já se zasmál taky. Tohle je super. Na to, co se mi stalo asi před měsícem, jsem si ani nevzpomněl a necítím z Kate ani žádnou nervozitu. Kéž by to takhle bylo navždy. Už jen čekám na naši první hádku. Co se stane a jak zareagujeme.
•••
Doplaval jsem ke kraji bazénu a rozhlédl se, jestli někde nevidím fotografy. Po neúspěšném hledání jsem se ušklíbl a pevněji Kate stiskl boky. Ta se trhaně nadechla a čekala, co udělám. Zjistil jsem, že její osobnost je strašně nevypočítavá. Tak, jako moje.
Přilepil jsem se jí na rty a ona se přestala soustředit a její nohy začaly klouzat z mých boků. Ihned jsem zareagoval a nohy jí chytl. Probojoval jsem se jazykem do jejích úst a třel svůj jazyk o její. Kate spokojeně zabručela a sama si nohy upevnila na mém pase. Omotal jsem paže kolem jejího úzkého trupu a po paměti hledal schody z bazénu. Vyšel jsem na trávu a ani jednou jsem se neodpojil od jejích rtů. Jsou pro mě jako droga. Sakra, ta nejlepší droga. Pustil jsem ji na zem až v domě.
Chtěl jsem si ji přitáhnout blíž a znovu se přilepit na její rty, když v tom jí začal zvonit telefon. Omluvně se na mě podívala a odběhla do obýváku, kde byly položeny naše telefony. Bylo vidět, že se taky nechtěla odtrhnout.
Když jsem šel ke schodům, abych se převlékl, zaslechl jsem její rozhovor.
,,Jo, to nevadí. Já teda už šaty mám. Ne, nezlobím se. O mě se nestarej. Chápu, líbí se ti už dlouho. Jdi do toho! Však se tam potkáme. Ne, opravdu mi to nevadí, Lucy. Zajdeme si pak třeba do kina. Třeba budete král a královna plesu! No, nedělej, že ne. Jsi nádherná a on taky..." nežárli Justine ,,Tak v sedm? Před vchodem? Myslíš, že to najdu?" zasmála se.
,,Ne, asi ne. Spíš určitě ne. Bude mít nějakou práci. Byl se mnou vybírat šaty, ale nechci ho tahat na takové trapárny. Jo, jsou nádherné. Však ti je ukáž.." dál jsem neposlouchal a šel do pokoje. Co jsem z toho pochopil, tak Lucy má asi jiný doprovod. Naštěstí. Protože Kate má taky, ale ještě o tom neví. Kdy jsi byl naposledy tak nadšenej a zpikleneckej, Justine?
Podvědomí se ještě diví. Vlastně ani nevím, kdy naposledy sem byl upřímně šťastný.
•••
Převlečený jsem sešel dolů. Kate ležela v dece na sedačce a hladila Esther.
,,Co by sis dala na večeři?" zeptal jsem se, když skoro usínala.
,,Asi nic. Děkuju." vypadá dost unaveně. Taky jsem ji dneska pořádně unavil. Zase jsi nadržený, řeklo podvědomí. Radši jsem odešel pro něco k jídlu. Když jsem uklidil špinavé nádobí a donesl věci, co jsme nechali na zahradě, tak jsem šel do obýváku a Kate už spala. Je asi fakt unavená. Taky ta zkouška šatů. Vzal jsem ji do náručí a nesl ji nahoru. Esther utíkala za mnou. Té se energie nevybije asi nikdy.
Otevřel jsem nohou dveře jejího pokoje a položil ji na postel. Vybalil jsem ji z deky a sundal jí plavky. Přikryl jsem ji peřinou a dal jí pusu na čelo. Esther se schoulila v jejích nohách. Tu jsem podrbal za uchem a odešel.
Má velká postel je bez ní nějaká prázdná. Usnout se mi povedlo asi po 2 hodinách. Chybí ti tu, že? Asi jo. Určitě jo. Zamiloval jsem se? Zamiloval ses.
ČTEŠ
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️
FanfictionPROBÍHÁ KOREKCE Pokroutil hlavou a znovu mě přimáčkl na zeď. ,,Nikdo o tobě nesmí vědět. Nikdo!" ••• Je jen moje. Chci chránit její soukromí. Chci, aby si užila život. Musím ji ochránit před celým světem. Co se stane, až mě málem zabijou? Nebo doopr...