Ráno jsem se probudila na vůni z kuchyně. Barbara už tu byla a později se ukázalo, že dělala zapečené toasty se šunkou a sýrem. Justina jsem nechala spát a dala si jeden toast. Když ani po půlhodině nepřišel, vzala jsem tác s jídlem nahoru do jeho pokoje a položila ho na noční stolek.
,,Justine, dobré ráno. Vstávej." seděla jsem vedle něj, ale on se ani nehnul. Tak to zkusíme trochu jinak. Sedla jsem si na něj a začala mu líbat krk. Kde se to ve mně vzalo?
Pokračovala jsem na tváře a když jsem ho začala líbat na rty, ihned kolem mě omotal ruce a zabránil mi úniku.
,,Dobré ráno, princezno. Takové ráno by mělo být každé." usmál se a naposledy spojil naše rty. Mám se takhle chovat dál? Jsme teď kamarádi s výhodama? Chce si jen užít? Zatřásla jsem hlavou a vyhodila z ní všechny myšlenky.
,,Máš hlad?" začnu mu kreslit na hruď obrazce prstem.
,,Velkej." odpoví. Zvednu se a on se opře o rám postele.
,,No páni. Toasty jsem neměl, ani nepamatuju." výskl radostně a hned začal jíst.
•••
Sedím na kožené pohovce na zahradě a pomalu usínám u snad nejnudnějsí knihy na světe.
,,Kate? Musím pro něco zajet, ano? Za chvíli budu zpět." zavolal na mě Justin od dveří.
,,Dobře, jeď opatrně." zavolám na něj zpět a po chvíli se poddám spánku.
pohled justina
Jsem na cestě pro nový oblek, který mi Carlos udělal.
,,Vyčistil jsem ti i šaty té kočky. Snad to neva." zvolá Carlos, když vystupuju z auta.
,,Fajn, díky moc." plácneme si, rozloučíme se a Carlos odchází zpět do domu. Já dojedu domů a vymýšlím svůj ďábelský plán. Musí to být dokonalé. Potichu jsem s dvěma černými povlaky na šaty a oblek vešel do domu a odnesl je nahoru. Šaty jsem dal na kraj postele Kate a oblek zatím nechal u sebe. Kate pořád spala venku, tak jsem ji odnesl do její postele a mírně do ní drbl, aby se začala probouzet a rychle odešel z pokoje, aby mě neviděla.
Vzal jsem oblek, rychle si ho oblékl a nechal jsem na lístečku v kuchyni vzkaz 'V 18:00 buď nachytaná. Vem si nějaké šaty. Krásná jsi dost, takže nic víc nepotřebuješ -Sh. M'.
Teď si bude myslet, že ji zve Mendes a bude o to víc překvapenější. Vydal jsem se k Marcusovi do restaurace.
Zaparkoval jsem vzadu, aby neviděla moje auto.
,,Dobré odpoledne, vážení. Je všechno nachystané?" zeptal jsem se, když jsem přišel zezadu do kuchyně. Se všema jsem se začal zdravit, protože to tu je takovej rodinej podnik a když jsem měl horší léta a dělal věci, kterých teď lituju, tihle lidi byli pro mě dobrý zdroj. Jsou to tak trochu dealeři, ale v tomhle já už nejedu.
Po chvíli ke mně přišel Marcus.
,,Všechno je zařízený, Justine. Řidič bude mít kytici růží a Mendesovi už jsem taky psal. Říkal, že jí napíše něco ve smyslu, že už se na ni těší a že už čeká. Řidič ji doveze sem. Tady bude Shawn, kterej ji odvede ke stolu a bude si tam s ní chvíli povídat, ale pak odejde a přijdeš tam ty. Dál je to na tobě. Nevím, co máš v plánu." dokončil a já jsem byl maximálně spokojený.
,,Díky brácho, bude to super!"
,,Máš ji asi rád, co?"
,,Hodně." řekl jsem a šel si sednout na terasu, co byla z boku restaurace. Nebyla z příjezdové cesty vidět, což byla výhoda. Za chvíli tam přišel Mendes a jelikož do šesti bylo ještě času dost, trochu jsme pokecali. No, spíš trochu víc. Shawn je fajn kluk, ale jestli někdy něco zkusí na Kathryn, je po něm...
ČTEŠ
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️
FanfictionPROBÍHÁ KOREKCE Pokroutil hlavou a znovu mě přimáčkl na zeď. ,,Nikdo o tobě nesmí vědět. Nikdo!" ••• Je jen moje. Chci chránit její soukromí. Chci, aby si užila život. Musím ji ochránit před celým světem. Co se stane, až mě málem zabijou? Nebo doopr...