Část 61- Epilog 💔✔️

2.8K 126 15
                                    

o dalších devět let později

pohled kathryn

,,Justine. Přestaň. Za chvíli přijdou děti" zasmála jsem se a snažila se ho od sebe odstrčit, když mě chtěl už podruhé. Líbal mě na krku a já přestávala odolávat.

,,Billy má zápas až do dvou a Diana jede ze školy taky dlouho. Máme ještě hodinu pro sebe" lehl si nade mě a já se mu oddala. Políbil mě a já spolupracovala. Byl tak něžný a když jsem to nejmíň čekala, vnikl do mě. Vzdychla jsem a zaklonila hlavu. Umožnila jsem mu přístup ke krku a on mi ho začal okusovat. Líbal mě na klíční kosti a já vzdychala na celý dům.

,,Oh Kate" pohrál si s mým jménem na jazyku a já se vzrušením zatřásla. Prohlížela jsem si všechna jeho tetování, co měl na pažích a dala mu ruce do vlasů. Přitáhla jsem si ho blíž a začala ho líbat. Usmál se mi na rtech a přidal. Omotala jsem si kolem něj nohy, aby se dostal hlouběji.

,,Justine" udělala jsem se a on chvíli po mě. Unaveně si lehl vedle mě a já si lehla na jeho hruď. Přejížděla jsem prstem po každém z jeho tetování a jen se usmívala. Mám doma poklad. Spíš poklad má doma mě. Po chvíli se Justin zvedl a s šibalským úsměvem mě vzal do náruče. Zabouchl za námi dveře od koupelny a zamkl. Pustil sprchu a přitiskl mě na ledové kachličky. Kousla jsem ho do ušního lalůčku a on mi zvedl nohu. Druhou jsem zvedla taky a on mě chytl pod zadkem. Znovu jsem ho cítila v sobě. Lepší pocit jsem za celý život nezažila, to mi věřte.

,,Miluju tě" zašeptal mi na rtech a zpomalil.

,,Justine! Přidej" zavrčela jsem a zaryla mu nehty do zad. Uchechtl se a přidal. Po druhé jsme se udělali a já se unaveně opřela o Justinovu hruď. Stáli jsme jen tak pod horkou vodou a možná bysme stáli i dýl, ale uslyšeli jsme silně bouchnout dveře a křik. Zmateně jsme se na sebe podívali a vylezli ze sprchy. Justin si oblékl boxerky a já na sebe hodila župan.

,,Jsi kretén, Andersone!" koukli jsme se na sebe s Justinem a on naznačil rty Diana. Bylo poznat, že brečí. Ukázala jsem Justinovi, že za ní půjdu a ať tam zatím nechodí. On jen přikývl.

,,Nezajímá mě, že tě to mrzí, chápeš?! Protože tě to stejně nemrzí! To jsou jen zasraný kecy, který na mě neplatěj, protože znám kluky, jako jseš ty! Kurva já jsem tak blbá! Už tě nikdy nechci vidět, kreténe!" našla jsem Dianu na sedačce. Vedle ní ležel mobil. Brečela.

,,Zlatíčko?" opatrně jsem k ní přišla a ona se na mě podívala ubrečenýma očima. Měla rozmazanou řasenku.

Je z ní ale moc krásná holka. Je jí už patnáct. Hnědý oči po Justinovi. Zářivý upřímný úsměv. Jako z katalogu.

,,Mami" vzlykla a vběhla mi do náruče. Posadila jsem se na sedačku a ona se mi zchoulila do náruče. Vím, že na tohle sladká slova nepomůžou.

,,Dio, co provedl? Co ti provedl?" hladila jsem ji po vlasech a utírala jí slzy.

,,On se s ní vyspal, mami. S tou krávou Rebekou, chápeš?! Jenom proto, že já jsem s ním spát nechtěla" všimla jsem si periferně, jak Justin stojí ve dveřích.

,,Princezno?" Diana se otočila na Justina a rozběhla se za ním. Skočila mu do náruče a omotala si kolem něj nohy. Justin ji objal, aby mu nespadla a šel si sednout na kraj sedačku.

,,Je v pořádku, že jsi s ním nechtěla spát, Dio" usmál se na ni a ona se začervenala.

,,Mě se líbil, ale prostě ne natolik, aby byl můj první, víte. Čekám na toho pravého." řekla a my sme se na sebe s Jussem podívali. Vzpomněla jsem si na den, kdy mě o to připravil. Mrkl na mě a já se jen usmála. Vlastně jsem za celý život nespala s nikým jiným než s Justinem. Je to neuvěřitelný, co? Ale myslím, že nikdo není větší bůh, než Justin, takže jsem nikoho lepšího nepotřebovala.

Justin Dianu dál objímal a já zaregistrovala další bouchnutí dveří. Tentokrát už mírnější.

,,Jsem doma" ozval si Billy.

,,V obýváku" zakřičela jsem a zvedla se ze sedačky. Ve dveřích se objevil metr osmdesát vysoký Billy. Vyrostl tak rychle a mě se chtělo zase brečet. Tmavě hnědé vlasy na bok. Karamelové svůdné oči po Justinovi, zářivý úsměv. Taky hodně posiluje, takže má postavu ze snu každé holky. Přesto je sám. Před měsícem mu bylo 19.

,,Ahoj mami" usmál se a vtáhl mě do objetí.

,,Proč máš župan a táta jen box...ale ne" zasmál se a já ho bouchla do hrudi.

,,Bille Biebere! Bez komentáře, ano? Tví rodiče se akorát milují. Taky to jednou poznáš" ne, že by byl panic. To si s Justinem rozhodně nemyslíme, protože by mu k nohám padla každá, ale neměl ještě žádný vztah. Žádnou přítelkyni.

,,Však já miluju, mami! Mám tu největší lásku na světě! Kde je?" rozhlédl se až se zarazil u Justina.

,,Proč má láska brečí?" přešel k sedačce a sedl si vedle Justina.

,,Dio? Lásko moje?" Diana se na něj podívala a skočila mu do náruče. On se s ní zvedl a odešel z obýváku. Mají spolu vážně úžasný vztah. Justin mě chytl za ruku a šli jsme za nimi.

,,Co se stalo?" ptal se Billy své sestry.

,,Nic" jen zamumlala a dál mu brečela do ramene. Billy se na nás otočil a já radši sklopila hlavu. Až Justin promluvil.

,,Její teď už bývalý Anderson ji podvedl" řekl jednoduchou větu a dám ruku do ohně, že takhle černé a temné oči plné zla, neměl nikdy ani Justin. Billy přešel k Justinovi a dal mu Dianu do náruče. Popadl telefon a klíčky od auta a poslední, co jsem slyšela bylo.

,,Já toho hajzla zabiju!" bouchly dveře.

No, a tak to je. Vychovali jsme dvě krásné děti. Má matka a otec zestárli ve Ventuře. Theresa zůstala v New Yorku a má syna. Jazmyn s Jaxonem jsou teď už taky dospělí a začínají žít své životy. Billy se dostal do NHL a je z něj jeden z nejznámějších hokejistů. Tak, jak si Justin přál. Diana zatím studuje a určitě bude jednou taky šťastná.

Já jsem šťastná už teď, protože mám vedle sebe muže, kterého miluju.

A to je v životě to nejdůležitější.

The end

Chtěla bych moc poděkovat všem co dočetli tuhle story. Na mém profilu je už Prolog na novou story DON'T GET CLOSE TO MISSING KILLER. Budu moc ráda, když si ji uložíte a budete ji číst.

Kdybyste měli nějaké otázky ohledně této story, odpovídám v komentářích.

Ještě jednou díky ❤️

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat