pohled kathryn
,,Svázat." zašeptala jsem mu do ucha a zasmála jsem se. Přehodil si mě přes rameno a šel se mnou do ložnice. Byla jsem neskutečně vzrušená.
,,Justine!" bouchla jsem ho do zad, když mě plácl přes zadek.
,,Chtěla jsi říct, Christiane?" uchechtl se.
,,Ne, nechtěla. Žádnýho Christiana Graye nechci. Můj Justin je lepší." uchectla jsem se.
,,Jo? A v čem?" postavil mě na zem a začal mě svlékat.
,,Je reálný, krásnější a hlavně jen můj."
,,A dál?" začal mi líbat krk.
,,Je nejlepší. V posteli, ve všem."
,,A dál?" kousl mě do krku začal mi sát bradavky.
,,Miluju ho, miluju ho celého. A jeho chloubu taky." hodil mě na postel. Vzrušením jsem dýchala zrychleně. Odešel a vrátil se s provazama? Proč tu má Justin provazy? Lehl si na mě, abych mu neutekla, nebo co a přivázal mě k čelu postele.
,,Jsi připravená?" přikývla jsem. Začal se předemnou svlékat a já jsem začala cukat rukama. Chci se ho strašně dotknout. Panebože. Jen v boxerkách si lehl těsně nade mě.
,,Justine!" zavrčela jsem a snažila se ho nějak dotknout. Zasmál se sundal si boxerky. Zkousla jsem si ret.
,,Nad čím přemýšlíš, lásko?" usmál se a začal mi znovu líbat krk.
,,Nad tím, že už tě chci mít v sobě!" vzdychla jsem a zase cukla rukama. Dělal si mokrou cestičku až k mému podbříšku.
,,Vždy tak připravená." začal mě lízat a já vzdychala.
,,Justine." vzdychala jsem a byla skoro u konce. Přestal. On prostě přestal!
,,Hej!" zavrčela jsem.
,,Nedočkavko." zasmál se provokativně a políbil mě na rty. Pomalu do mě vnikl.
,,Justine, prosím." pohyboval se mučivě pomalu.
,,Dnes žádná něžnost. Vyšukej ze mě duši, když už si mě svázal!" zavrčela jsem a omotala si nohy kolem jeho pasu.
,,Tak se mi líbíš, víš to?" zašeptal mi do ucha a zkousl mi ušní lalůček. Začal tvrdě přirážet a já si to tak moc užívala. Cítila jsem, že už budu.
,,Přidej!" vzdychla jsem. Začal se nemilosrdně pomalu pohybovat.
,,Justine!" zakřičela jsem jeho jméno snad na celý dům.
,,Oh, Kate." ještě párkrát přirazil a lehl si vedle mě.
,,Nechci tě rušit po takové únavě, ale mohl bys mě už odvázat?"
,,No nevím, co za to dostanu."
,,To nechceš vědět." zašeptala jsem a usmála se. Uchechtl se a odvázal mě. Hned jsem na něj skočila a držela mu ruce nad hlavou.
,,Co si myslíš, že děláš?" zasmál se. Chytla jsem ho a vsunula ho do sebe. Justin vzdychl.
,,Ovládám tě." bez pochyby je silnější, ale když je ve mně, tak se nesoustředí, takže mám výhodu.
,,No to urči..." chtěl ruce uvolnit, ale začala jsem se pohybovat, on zavzdychal a poddal se mi. Opřela jsem se rukama o jeho hruď a pořád se pohybovala.
,,Kate!" vzdychal Justin moje jméno pořád dokola a pomáhal mi se nadzvedávat.
,,Jo, už budu!" vzdychal, když já už jsem byla. Musím mu to oplatit. Měl zavřené oči a hlavu zabořenou v polštáři. Snažila jsem se ještě pohybovat. Když jsem cítila, že už bude. Slezla jsem z něj a on se na mě ublíženě podíval.
ČTEŠ
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️
FanfictionPROBÍHÁ KOREKCE Pokroutil hlavou a znovu mě přimáčkl na zeď. ,,Nikdo o tobě nesmí vědět. Nikdo!" ••• Je jen moje. Chci chránit její soukromí. Chci, aby si užila život. Musím ji ochránit před celým světem. Co se stane, až mě málem zabijou? Nebo doopr...