Pokud si nepamatujete, radši si přečtěte Část 2 :) abyste věděli, na co navazuji a jak to vůbec s tímto příběhem je.
,,Výborně Kate!" všichni ve studiu začali tleskat a já se unaveně usmála. Po týdnu jsme to všechno dotočili. Všechny rozhovory a komentáře ke vzpomínkám, videím a fotkám, které s Justinem máme od doby, co jsme se poznali až po naši svatbu. Od svatby jsou to dva roky a já jsem znova těhotná. Vlastně bych měla rodit příští měsíc. Justin o tom ví. A tentokrát jsme si to nechali říct. Bude to Diana.
Vlastně abyste věděli, o čem mluvím. Tak potom, co jsme se vzali, uběhl rok. Justin byl na tour a já se starala o malého. No a pak nás s Justinem napadlo, že by si nás příběh zasloužil zfilmovat. Takže jsme dávali dohromady všechny události, videa z těch událostí a popisy z našich pohledů. A dneska. Dneska to konečně všechno skončilo. Teď už to budou jen všechno stříhat a upravovat a za měsíc by měl být náš film v kinech. Dělali jsme spoustu teaserů na sociální sítě a je už kolem toho velkej ohlas. Jak už jsem říkala, Juss byl rok předtím na tour a mám dojem, že mu za tu dobu přibylo víc fanoušků, než za celou tu dobu. Billymu jsou už čtyři roky. Chodí do školky. Umí skvěle mluvit a hokej ho nepřestal bavit. Nakonec jsem na něj i pyšná. Roste z něj skvělý kluk a Justin ho dobře vychovává. Možná vidí sebe a ví, že ho chce vychovat lépe, nevím. Ikdyž si nemyslím, že by Justina vychovali špatně. Prostě měl jen blbé období.
***
,,Jsme tu dnes na předpremiéře dlouho očekávaného filmu o životě Justina a Kathryn Bieberových. Tento film je...počkat, počkat. Támhle vystupuje Justin. Toč to, toč to! Pane Bieber?"
pohled justina
Právě jsem na cestě na předpremiéru našeho filmu. Strašně se těším. Vystoupím z auta a jdu dovnitř budovy.
,,Justine, Justine! Kde je Kate?" ignoroval jsem otázky a vyfotil se s pár Belieberka. Vešel jsem do sálu a s popcornem se usadil vedle Scootera. Uprostřed filmu mi zazvonil mobil. Ztlumil jsem jas a podíval se kdo volá. Smelting. Hovor jsem ani nezvedl a hned se rozběhl s úsměvem z budovy.
,,Už se to rodí! Diana už jde na svět!" odbyl jsem všechny novináře a oni mi uhli z cesty. Rozjel jsem se do nemocnice a nemohl jsem se přestat usmívat.
***
,,Kde je?" doběhl jsem za doktorem Smeltingem, který už měl v ruce sterilní plášť pro mě. Podal mi ho a já si sundal sako a oblékl si ho na košili. I tak se budu potit, ale to je jedno.
,,Sál 12, tamtudy" řekl a vedl mě chodbou. Otevřel jsem dveře a důležitě vešel dovnitř. Všichni mě pozdravili a já je také. Přešel jsem ke Kate.
,,Jak dopadl film?" zeptala se a zhluboka dýchala.
,,Stihl jsem jen půlku, ale vypadá to úžasně" chytl jsem ji za ruku a mohlo se pokračovat.
***
Po třech hodinách ze mě lilo jako na poušti. Řeknu vám, porod není žádná sranda.
,,Ještě jednou, Kate" zaznamenal jsem Smeltingův hlas. Po chvíli byl slyšet pláč.
,,Justine, pojďte odstřihnout pupeční šňůru." zavolal na mě doktor. Zaraženě jsem se na něj podíval a s rozklepanýma rukama přešel k němu. Dal mi do ruky chirurgické nůžky a ukázal mi, kde ji mám přestřihnout. Byl to jeden z nejsilnějších zážitků mého života.
,,Diana Drew Bieberová. Datum narození 12. Května 2018. Kolik je hodin? 12:56 ráno. Padesát jedna centimetrů. Tři a půl kila." diktoval doktor a jedna ze sester zapisovala. Moje princezna se narodila ve stejný čas, jako já. Druhá sestra mou berušku očistila a v dece mi ji dala do rukou. Začal jsem znovu štěstím brečet. Jakmile mi ji předala, Dia přestala plakat a koukala na mě velkýma karamelovýma očima. Dal jsem jí pusu na čelíčko a přešel ke Kate.
,,Je celá po tobě" řekla mi a taky brečela. Viděl jsem, jak nás Smelting fotí. Můj sen se plní. Billy bude velký ochránce mojí princezny. Samozřejmě i se mnou.
,,Pojďte slečno. Umyjete se, zavezeme Vás na pokoj a nakrmíme malou" přišla k nám sestřička a usmála se. Ustoupil jsem jí z cesty.
,,Dovolíte, pane Bieber?" jiná sestra si ode mě vzala Dianu a dala ji do postýlky, asi aby jí nebyla zima a vezla ji na pokoj. To ji jako nemůžu chovat? Následoval jsem ji až do pokoje, kde bude ležet nějakou dobu Kate a když odešla, znova jsem si Diu vzal a choval ji. Jsem přece Bieber, ne? A to, že už mám dvě děti neznamená, že budu poslouchat nějaký rozkazy nebo pravidla. Uchechtl jsem se nad svým myšlením a usadil se do křesla v rohu místnosti.
Probudil jsem se, když mi chtěl někdo vzít Dianu. Trhl jsem sebou a otevřel jsem oči. Uvolnil jsem ruce, až když jsem spatřil sestru, která chtěla vzít Dianu a předat ji Kate, aby ji nakrmila. Nepříjemným zvukem vrzání noh křesla, jsem se přesunul přes celý pokoj až k posteli, protože jsem línej a přece nebudu vstávat, abych to křeslo zvednul.
***
Další den se u nás prostřídali rodiče Kate a Theresa. Moje mamka, Jeremy s Erin a dětmi. Byla tu i Lucy. Jako poslední tu zůstala Barbara s Billym, který si pořád potřeboval chovat malou Dianu. Seděl mi na klíně a já jsem ji držel. No on si myslel, že ji drží sám, ale ne. Ještě by ji sám neunesl. Je vidět, že ji miluje už teď. Kdyby byl menší, jsem si skoro jistý, že by žárlil, protože Jazzy na Jaxona žárlila, když se narodil, to si pamatuju.
Další den už můžeme jít domů. Strašně se těším na sprchu. Sprchu s Kate.
Votes prosím <3
ČTEŠ
Bieber's Secret Girl(cz) ✔️
FanficPROBÍHÁ KOREKCE Pokroutil hlavou a znovu mě přimáčkl na zeď. ,,Nikdo o tobě nesmí vědět. Nikdo!" ••• Je jen moje. Chci chránit její soukromí. Chci, aby si užila život. Musím ji ochránit před celým světem. Co se stane, až mě málem zabijou? Nebo doopr...