Část 50✔️

2.1K 83 0
                                    

pohled justina

,,Nechci tě už nikdy vidět, rozumíš?! Mohl si mě podvést. Něco jsi mi slíbil!" řvala na mě Kate, když jsem se probudil. Strašně mě třeštila hlava.

,,Omlouvám se. Dal jsem si jen trochu a pak už jsem to nemohl zastavit. Kate, mrzí mě to. Odpusť mi" chtěl jsem přijít k ní a obejmout jí, ale zvedla ruce na znak Drž se dál. Okamžitě jsem zamrzl a zůstal stát na místě.

,,Ne, ty odpusť mě, Justine." řekla a odešla z obýváku. Skrčil jsem obočí a vydal se za ní.

,,Jak jsi to mys...ne, Kate, prosím, ne" spatřil jsem ji ve dveřích ložnice.

,,Pusť mě, Justine! Už jsi to zkazil dost" stál jsem ve dveřích a odmítl pustit Kate s velkým kufrem ven.

,,Notak! Nebuď jako malý. Prostě se to stalo, asi to tak má být" sklopila Kate hlavu a znovu se mě snažila odtlačit od dveří.

,,Ale já tě miluju" jen na mě koukla a hledala něco v tašce.

,,Já tě taky milovala..." odmlčela se a pak na mě zvedla pohled a kamenný výraz.

,,a teď mi jdi z cesty! Prosím" naposledy na mě pohlédla.

,,Ne! Nikam nepůjdeš, nějak to vyřeš..." padl jsem k zemi. Sáhl jsem si na břicho a na rukou spatřil krev.

,,Tys mě bodla nožem?!"

,,Promiň, ale jinak bys mě nenechal odejít" odhodila nůž na zem a vzala do rukou kufr.

,,Né, Kate, prosím! Neodcházej" začaly se mi zavírat oči. Tohle je konec.


,,NÉ! NEOPOUŠTĚJ MĚ!" celý zpocený jsem se posadil. Srdce mi bilo jako zplašené. Koukl jsem na druhou stranu postele. Kate na mě vyděšeně koukala.

,,Justine? Jsi v pořádku? Byl to jen zlý sen" okamžitě mě objala a já ji málem udusil, jak jsem ji pevně držel ve svých pažích.

,,Justine, ty brečíš?" mé slzy jí padaly na holé rameno.

,,Zdálo se mi, žes mě zabila"

,,Cože?" vyhrkla Kate a stiskla mě pevněji.

,,Ale to není to nejhorší. Chtěla jsi totiž odejít, Kate. Lásko, mě to vážně strašně moc mrzí. Slíbil jsem ti, že se toho už nikdy nedotknu a porušil jsem to. Prosím, odpusť mi. Hlavně prosím neodcházej, nikdy" brečel jsem a tiskl ji k sobě, jak jen to šlo.

,,Justine, udusíš mě a neboj, nikdy bych tě neopustila. Zklamal si mě, ale to jen proto, že jsem se bála o tvoje zdraví. Slib mi, že už budeš zodpovědnej"

,,Slibuju. Slibuju, slibuju, slibuju!"

,,Fajn. A teď zkus ještě usnout. Jsou tři hodiny ráno a jdeme na oběd k tvým rodičům" málem jsem na to zapomněl. Lehl jsem si ke Kate a objal ji kolem pasu. Po chvíli jsem usnul a doufal, že noční můry skončily.

***

Vzbudil jsem se asi v osm. Kate vedle mě ještě spala. Je čas na žehlení mých zasraných problémů. Potichu jsem se vykradl z ložnice a mířil do kuchyně. Na pánev jsem rozpálil olej a postavil vodu na kafe. Na pánvi jsem udělal míchaná vajíčka. Do kávy jsem dal cukr a všechno odnesl na tácu do ložnice.

,,Lásko," políbil jsem ji. Krásně se usmála a otevřela na mě své krásné oči ,,udělal jsem ti snídani"

,,Aww. Cítím vajíčka. Jsi zlato" usmála se na mě a sedla si. Dal jsem tác mezi nás a začali jsme jíst.

***

,,No konečně, už jsme si mysleli, že nedorazíte" usmála se na nás Erin ve dveřích a pozvala nás dál.

,,Justiiiin" domem se rozezněl smích a křik mou andílků. Skočili na mě a já jsem je objal.

,,Chyběli jste mi, prcci" dostal jsem pusu na tvář a postavil je na zem.

,,Mamka udělala špagety!" vykřikla Jazzy a utíkala do kuchyně. Vzal jsem Kate za ruku a vedl ji do domu.

,,Ukážu to tu Kate, nevadí?" táta jen přikývl a odešel chystat stůl.

,,Nikdy si mi neřekl, že tvůj táta sbírá obrazy." kochala se Kate, když jsme procházeli chodbou, kolem ložnic.

,,No to spíš Erin, ale tátovi to nevadí, prý se mu to líbí" usmál jsem se na ni.

***

,,Děti! Oběd!" rozezněl se Eriin hlas domem a Kate se jen uchechtla. Zase mi řekla dítě. Uklidni se, Justine. Myslí to dobře. Podvědomí si zas hraje na chytrolína.

***

,,Bylo to fajn. Mají vážně krásnej dům" rozplývala se Kate, když jsme byli na cestě domů. Dala mi ruku na stehno a začala po něm přejíždět. Zpozorněl jsem z jejího doteku a stiskl pevněji volant. Zatnul jsem čelist, když mi přejela po Jerrym.

,,Kate, nech toho. O co se snažíš?" zavrčel jsem a promrvil se na sedadle.

,,O nic" zachichotala se a nahla se ke mě. Opřela se o řadící páku a začala mě líbat na krku. Klid, Justine, domů už je to jen kousek.

,,Kate, notak. Musím se soustředit."

,,To já taky, tak mě neruš" jen jsem se uchechtl a snažil se dojet až do garáže. Nakonec jsem Berušku nechal před domem a otevřel Kate dveře. Chytla mě kolem pasu a po chvíli mi vjela rukou pod triko. Cítil jsem její nehty na zádech a pak na boku. O co se snaží? Sotva jsem zavřel vchodové dveře, jsem ji přitlačil na zeď.

,,Znovu máš nějaký ďábelský plán, jak mě mučit?" neodpověděla a přilepila se mi na rty. Začala mi rozepínat pásek u kalhot. Sundal jsem jí košili a odhodil ji za sebe. Má košile letěla hned za ní. Rozepl jsem jí knoflík u ryflí a ona z nich vystoupila a odkopla je. Znova mě líbala a začala válka našich jazyků.

Poslední co si pamatuju bylo, jak přede mnou stála ve spodním prádle, kousla se do rtu a otočila nás, takže jsem stál u zdi já. Zkousla mi ušní lalůček a stáhla mi boxerky. Ovšem když se rozutekla pryč, než jsem se vzpamatoval, začal jsem vidět červeně. Teď už to nebyla Kate. Byla to kořist zahalená v červené. To se mi nestalo dlouho.

Jediné, kam mi mohla utéct, bylo ven a to jsem jí nemohl dovolit. To by zas byly články ve zprávách. Bohužel poslední, co jsem viděl, byl její perfektní zadek mizet na verandu. Kurva. Rozeběhl jsem se za ní ven. Když se otočila, zastavila a tím mi dala možnost vyhrát. Bylo rozhodnuto. Vyhrál jsem. Neměla se zastavovat. Přehodil jsem si ji přes rameno a rychle se nahý vracel do domu.

,,To je aspoň sexy zadek" plácla mě po něm a já se musel uchechtnout. Doma jsem si ji hodil normálně do náruče a nesl jí do ložnice.

Votes prosím <3

Bieber's Secret Girl(cz) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat