Alex
'Oke, dan ben ik er over 5 minuten ja? Tot zo!' Zeg ik en hang op. Ik doe mijn skeelers aan en skeeler naar het huis van Mel toe.
5 minuten later sta ik voor haar deur, wachtend tot ze open doet. 'Hoi' zegt ze als ze de deur opent. Ze gaat op haar trap zitten en doet haar skeelers aan. 'Doei mam!' zegt ze en trekt de voordeur achter haar dicht. 'De zelfde route als altijd?' vraagt ze. Ik knik en samen rijden we het pad op waar we altijd skeeleren.'Dus, wat ga je doen in de zomervakantie? Nog plannen?' Vraag ik als we al een tijdje aan het skeeleren zijn. 'Ja soort van, ik ga laatste 2 weken naar Spanje maar voor de rest niets, jij?' 'Ja nou, daarom vroeg ik het eigenlijk, ik ga met een paar vrienden naar Bora Bora, en ik vroeg me af of je mee zou willen?' Ineens stopt ze met skeeleren en kijkt me met grote ogen aan. ' ben je serieus' zegt ze, nog steeds in een soort shock. 'Helemaal serieus' lach ik. 'Ohmygod, ja dat lijkt me geweldig! Maar ben ik dan niet de outsider, vinden de mensen met wie je gaat het wel goed?' vraagt ze. 'Ja, die vinden het goed, en de mensen met wie ik ga zijn heel aardig en ik ken ook iemand niet die mee gaat. We gaan, met jou erbij, met zn 6en' zeg ik. Ze knikt. 'Dus, you in?' vraag ik met een grijns. 'Helemaal' zegt ze terug. We skeeleren nog anderhalf uur door en gaan dan naar de ijssalon dichtbij ons huis. Oftewel, de ijssalon waar ik werk. 'Ik zie zondag wel' zeg ik en neem afscheid van Mel. Zondag gaan we altijd skeeleren. Likkend aan mijn ijsje rij ik naar huis.
Thuis aangekomen bel ik meteen George om te zeggen dat ze mee gaat naar Bora Bora.
@a.steendam: zon zon zon
________________________________
@justinsteendam: zo warm is het nog geen eens.
@suuspeddel: je zonnebril lijkt van een arcade game
@a.steendam: @suuspeddel @justinsteendam haters :(
@newhopegeorge: ❣️
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold