3.8

122 3 1
                                    

Alex pov

Helemaal uitgeput komen we weer aan bij ons huisje. Het is nu ongeveer 17:00 en we zijn de hele dag bezig geweest. 'Mijn spieren doen nu al pijn, en we moeten nog 2 dagen' zegt Emma en laat zich op het bed vallen. 'Zo erg was het niet, mn been doet alleen pijn' zeg ik ook en plof naast Emma neer. 'Luie kinderen' lacht Suus ons uit en maakt een foto van hoe we liggen. Ik lach nog een beetje voor de foto, Emma daarintegen laat haar hoofd op vermoeid staan. 'Hoelaat gaan we eten' vraag ik en sta op van het bed. 'Over een uur?' stelt Emma voor. Suus en ik knikken bevestigend. Ik loop naar mijn eigen kamer en kleed me alvast aan voor als we zo weg gaan, want door de sneeuw zijn zelfs mn onderkleren nat geworden. Ik doe een zwarte broek aan en een gestreept shirt. Als ik ben aangekleed doe ik nog even mijn haar en mijn makeup opnieuw en ga dan op bed liggen en scroll wat door instagram heen.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: moe 🤷🏻‍♀️
_____________________________
@emmaaax: wow ik kijk echt boos
@suuspeddel: @emmaaax je was ook boos
@newhopegeorge: maak een sneeuwpop voor mij :D ☃️☃️
@a.steendam: @newhopegeorge misschien 🙃
@lainabakler: ik had ook mee moeten gaan ik heb spijt
@m.arije__: ik ook @lainabakler
@lainabakler: volgende keer gaan @m.arije__ en ik ook mee !!!!!!
@suuspeddel: jullie wilden zelf niet hoor sukkeltjes @lainabakler @m.arije__

'Zijn jullie klaar?' Vraagt Suus. 'Jaaaaa' hoor ik Emma uit een andere kamer. Ik sta op en loop naar Suus toe. Ze is haar schoenen aan het aan doen dus ik pak mijn schoenen ook en doe ze naast haar aan. Suus heeft echt leuke schoenen, het zijn gewoon zwarte nikes maar dan anders. Ik heb hoge zwarte vans mee en Emma heeft van die veterloze blokjes vans. Ik doe mijn jas aan en we lopen de deur uit, naar het stadje 10 minuten verderop.
'Hier eten?' vraag ik. Suus en Emma kijken naar binnen. 'Is goed'
3 minuten nadat we naar binnen gelopen waren liepen we alweer naar buiten, je moest blijkbaar hebben gereserveerd want er is geen plek meer ofzo. Dat zei een oudere ober tegen ons, terwijl er maar 2 mensen binnen zaten, maar maakt niet uit hoor.

'Zullen we gewoon naar fridays gaan?' vraagt Emma en ik knik. 'Ja, laatste keer dat ik daar was was een jaar geleden, ik heb dat echt nodig' zeg ik en huppel naar de fridays. 'Is het hier lekker?' vraagt Suus en kijkt op de menukaart. Emma en ik kijken haar aan met grote ogen. 'Hoe bedoel je is het hier lekker? Het is hier HEERLIJK' zegt Emma overdreven. 'Ik heb hier nog nooit gegeten' zegt Suus schouder ophalend. 'Dan heb je zometeen het beste moment van je leven' zeg ik en Emma en ik kijken haar beide heel creepy aan, waardoor ze lacht.
We hebben ons eten besteld en we praten wat met de mensen van de tafel naast ons. Het zijn 4 jongens van rond de 20 ofzo, ze zijn best aardig, alleen Suus heeft struggles want ze zijn niet Nederlands en Engels is niet haar beste kwaliteit. 'Hoe heten jullie?' vraagt suus met een leuk accentje. 'Mike' 'Louis' 'James' 'Max' zeggen ze. 'En jullie?' Vraagt Louis. Ook wij stellen ons voor. Na een tijdje te hebben gepraat komt ons eten en niet veel later dat van hun ook. In stilte eten we ons hemelse eten op.

We zijn weer in ons huisje en we zijn alle drie een beetje hyper. Suus heeft Max zijn nummer gefixt en ze zijn dus de hele tijd aan het appen. 'Emma! Die Mike gast vraagt je nummer' zegt Suus tegen Emma. 'Maak gewoon een groep aan met ons en hem en maak hem ook beheerder dan kan hij de rest toevoegen.' zegt Emma.

Na 10 minuutjes te hebben gepraat in de groep die James: oktopoezen heeft genoemd, krijg ik een privé bericht van Louis. Ik app een tijdje met hem en na een tijdje vraagt hij of ik een keertje iets met hem wil gaan doen. 'Als vrienden toch?' stuur ik naar hem. 'Heb je een vriendje dan?' vraagt hij. 'Ja' stuur ik terug. 'Oh jammer' zei hij en kort daarna gaat hij offline. Kort daarna word er in de groep gevraagd of we langs hun huisje komen, want zij zitten in hetzelfde park. 'Gaan we alsjeblieft?' vraagt Suus aan ons. 'Het lijkt me geen slim idee, we kennen ze net' zegt Emma en ik knik instemmend. 'Dus? Ze zijn toch gewoon aardig?' zegt Suus een beetje geirriteerd. 'Suus, misschien kunnen we beter gewoon morgen met ze mee gaan skiien ofzo, maar naar hun huisje gaan lijkt me niet zo handig.' Zeg ik en Suus rolt haar ogen. 'Jezus' zucht ze en ze loopt naar haar kamer. 'Ik denk niet dat zij mee in de jacuzzi wil?' zegt Emma. 'Denk het ook niet, maar ik wel. Ga je omkleden' zeg ik en ren naar mijn kamer en pak mijn bikini uit mijn koffer.

'Ohja, ik heb deze foto ook nog' zegt Emma en laat een foto zien van eerder deze avond. 'Wanneer was dat' lach ik. 'Toen we dat restaurant uitliepen omdat het 'vol' zat' zegt ze spottend bij het woord vol. 'Stuur maar door' zeg ik en nog niet eens 10 seconde later heb ik de foto binnen.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: Subtiel
_______________________________
@emmaaax: best friend 🤞🏻
@newhopegeorge: die jas heb ik ook

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu