Emilie pov
Ik zit in mijn onesie naast Blake op de bank. 'Ga je mee naar de jongens vandaag? Mel is er ook' vraagt hij terwijl we een of andere vreemde nickelodeon show kijken. 'Ja is goed, is Alex er ook?' Vraag ik aan Blake, niet wegkijkend van de tv. 'Nee ze komt pas de 9e remember?' 'Ohja' zeg ik en neem een slok van mijn mok met thee. 'Hoezo kijken we dit eigenlijk?' vraagt Blake. 'Omdat ik aan het zappen was maar toen werd er aaneklopt dus was ik weggelopen en toen ik terug kwam had ik geen zin meer om te zappen dus nu kijken we dit.' zeg ik uitleggend. 'Lui kind' lacht Blake en ik rol mijn ogen.
'Hoelaat gaan we?' vraag ik aan Blake. 'Rond 13:00?' vraagt hij aan mij en ik knik. Het is nu 12:00 dus ik ga me alvast douchen boven.
Na 45 minuten huppel ik weer naar beneden naar Blake. 'Ben klaar!' zeg ik. Ik heb gewoon een grijze sweater aan met een zwarte broek. 'Ohja, Mel vroeg of je mee ging fotos maken voor insta' zegt Blake. Ik zucht. 'Nu moet ik me weer heeelemaal omkleden' en loop langzaam weer naar boven. 'Hoezo? Je hebt toch al kleding aan?' vraagt Blake in de war. 'Dit zijn geen insta kleren Blakey' lach ik en ga de badkamer weer in.'Wij gaan!' Zegt Mel en trekt me mee de gang in. 'Doei! Weet niet wanneer we terug zijn, bel maar als we gaan eten. Zeg ik en we lopen de deur uit. 'Wat voor fotos wil je?' 'Close-ups, mn laatste 2 fotos waren al verder weg, dus moet weer even dichter bij' legt ze uit en ik knik. We wachten tot de zon onder gaat en beginnen met fotos maken.
'En? Hebben jullie goede fotos gemaakt?' vraagt George. Ik knik. 'Laat zien!' zegt Blake blij. Mel en ik schudden ons hoofd. 'Je kijkt zo maar op onze insta' zegt Mel en ploft op de bank.
@xemilia : 📸 @melkirst
_____________________________
@a.steendam: DAMN YOU HOT
@melkirst: Ik ben echt een goede fotograaf :)
@newhopeblake: 😍😍
@newhopeclubfan1: pretty!
@newhopeclubfan2: 😍
JE LEEST
instagram / GS
Hayran Kurgu' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold